iemand ervaring met injectie clean

zxrico

Die hard MF'er
29 mrt 2004
573
1
Vrouwenpolder
Ik heb er al eens eerder een topic over gelezen maar vond het niet echt duidelijk.

het gaat om het merk innotec injection clean en kan je ook gewoon in je auto gooien, ik heb het bij de motor zaak gekocht alleen ben toch gaan twijfelen, omdat er zoveel meningen over waren. Heb ik het er tot nu toe eigenlijk nog niet in durven gooien. kunnen jullie me mischien overtuigen

mvgr ricardo :}

Er bestaan meerdere merken van, o.a ook Wynn's, aan bijna iedere benzinepomp en in de accessoires-handel. Aparte typen voor benzine en diesel.

Ik hoorde een paar keer de raad om het ZELDEN te gebruiken, spul lijkt wat agressief.

Het schijnt ook te kunnen helpen voor versneld opnieuw-inlopen als bijvoorbeeld het toerental van een gebruikte motor iets wordt opgefokt.

In een tweetakt (ja die bestaan ook met enig soort van inspuiting, heb ik vernomen) zou ik het nóóit durven gooien.

jaja dus wat moet ik nu doen het is van het merk innotec zwart flesje met oranje etiket maar ik begin steeds meer mijn twijfels erover te krijgen.
Toen ik het had gekocht dacht ik huppa kee d`r in die zooi goed voor m`n injectie maar toen bedacht ik me dat ik ooit wel eens een topic hier over had gezien dus ik wacht nog effe af wat de andere techicus(sen) hierover hebben te zeggen

bedankt alvast voor al jullie informatie

Als je het goed doseert (staat op fles) kan dat spul geen kwaad.

Met een motor rij je vaak minder dan met een auto dus ontstaat er altijd wat aanslag van oude benzine en vuilrestjes in je leidingen en in je injectoren.

Spul is niet aggresief het is dope (toevoeging) aan de branstof.

Ook leuk half om half benzine met jet-fuel(XJ-39) ook goed voor je injectoren +25% vermogen.

Ik zou het in ieder geval niet voederen aan een machine die geen klachten oplevert, zoals ik ook geen medicijnen vreet als ik niet ziek ben.

Helaas...een dergelijk product moet je niet zien als een medicijn voor als je ziek bent maar meer als vitaminen op ziek zijn te voorkomen.

Het product lost niet alleen aangekoekte vuil-delen op maar verwijderd ook aangekoekte gom (uit de benzine) en bind vocht.

Een dergelijk product regelmatig gebruiken voorkomt dan ook problemen.
Gebruik Injection clean dan ook preventief (zeker bij wegzetten gedurende de winter).

Terug
Bovenaan Onderaan