iemand ervaring met kevlar jeans

zzr6001992

MF'er
19 nov 2001
148
0
met kevlar jeans, want het was afgelopen zondag echt niet uit te houden op de motor met beschermende kleding...


:]
 
Heb er zelf (nog) geen een , maar ken iemand met die broek.Zit als een spijkerbroek , en heeft op de knieen en heupen versteviging dacht ik.Vrees dat het niet echt beschermd '( , maar wel beter dan een gewone spijkerbroek.
En zondag was idd warm , reed ook met gewone broek ;)
 
Heb ik, maar ik rijd dan ook (nog) een Intruder. Zit wel fijn, kevlar idd op de knieen en op de heupen. Zal wel niet zo veilig zijn als leer, maar ja. Het model wat ik heb is wel een beetje hoog, als ik een andere kopen zou, zou ik voor een 501-modelletje gaan.
 
Ik heb wel een jeans met Kevlar stukken, maar ik voel me toch niet helemaal veilig als ik daarmee ga rijden. Het beschermt uiteraard wel iets meer dan een gewone jeans, maar er ziten lechts op een paar plekken kevlar. De rest is net zo slijt(on)vast als gewone jeans.

[opbiechtmodus]Wat overigens niet wil zeggen dat ik met heel warm weer niet in jeans ga rijden als ik een klein stukkie moet[/opbiechtmodus]
 
Heb ik, maar ik rijd dan ook (nog) een Intruder. Zit wel fijn, kevlar idd op de knieen en op de heupen. Zal wel niet zo veilig zijn als leer, maar ja. Het model wat ik heb is wel een beetje hoog, als ik een andere kopen zou, zou ik voor een 501-modelletje gaan.

wat voor een heb je dan?

Ik heb tot nu toe wat kunnen vinden van Vanucci en Draggin' Jeans. Die Draggin's zien er wel beter uit maar zijn dan ook twee keer zo duur.
 
Bescherming verschilt maar weinig met een normale spijkerbroek (test promotor). Wel iets beter.

Bovendien zijn ze stervensduur, gelijk aan prijs van leren broek.
 
Bescherming verschilt maar weinig met een normale spijkerbroek (test promotor). Wel iets beter.

Bovendien zijn ze stervensduur, gelijk aan prijs van leren broek.

Zag inderdaad dat promotor die dingen getest heeft maar ik kan de link niet openen op de website, weet jij of het een recente test is?
 
400410-2.jpg



Tec-Jeans



Dauerbrenner in blau.
Der Tec Jeans-Anzug.
Wer weder auf Leder steht noch mit Synthetik liebäugelt. aber einen strapazierfähigen Anzug für die Tour sucht. für den ist der Tec Jeans-Anzug gemacht. Basierend auf dem Workerstyle in aktueller Waschung sorgen reflektierende Streifen an Hüfte und Po für passive Sicherheit. Im Falle eines Falles schützen Dopplungen und Kevlar an der Hüfte und den Knien.
Cool auf dem Bike. passend im Bistro.
• Obermaterial aus 14 oz Denimbaumwolle
• Materialverstärkung in den Sturzzonen aus abriebfestem Aramid-Gewebe
• CE-Protectoren nachrüstbar

prijs 49,95 Hein Gericke

Zoiets?
 
Laatst bewerkt:
Niet doen, dan maar warm en veilig. Beetje gasgeven en je hebt het niet meer warm. Of in je hoofd houden dat het niet echt goed beschermt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan