Iemand ervaring met Koeman Motoren in Huizen

Trickshot

Die hard MF'er
27 apr 2006
528
104
Wie is er weleens bij Koeman Motoren in Huizen geweest? Kreeg je een beetje een goed gevoel bij deze zaak of niet? Ik heb een motor zien staan die me wel aantrekkelijk lijkt maar hij lijkt me ook net iets te goedkoop voor het bj en de km-stand(vergeleken bij andere niet-particuliere aanbieders). Ik vraag me af of het een opgeknapte schademotor uit duitsland is waar ik mogelijk spijt van krijg.
Wat is wijsheid?

ps. Precies dezelfde staat bij HPmotoren in Eemnes wat daar niet al te ver vandaan is. Zou dat iets met het prijsverschil te maken hebben?
 
De meeste dingen die je hier vraag kan je ook aan de verkoper van koeman vragen .
Neem iemand mee die verstand van motoren heeft , en ga er zelf eens op rijden .
En wat is er mis mee als de motor uit Duitslant komt .(ze rijden daar ook gewoon op de weg )

en nee ik ken koeman niet .
 
Bij twijfel nooit inhalen.

Is een 2e hands motor kopen dan niet Altijd een twijfel veroorzakende bezigheid? Hij biedt me wel 3 maanden garantie(wat inderdaad geen ruk voorstelt bij een fiets als deze ;) )
Anders wordt het wellicht die andere van een particulier. 5000minder gereden, zelfde bj maar ja, het is wEL een duitse motor.
Twijfel je al met me mee? })
 
Wie is er weleens bij Koeman Motoren in Huizen geweest? Kreeg je een beetje een goed gevoel bij deze zaak of niet? Ik heb een motor zien staan die me wel aantrekkelijk lijkt maar hij lijkt me ook net iets te goedkoop voor het bj en de km-stand(vergeleken bij andere niet-particuliere aanbieders). Ik vraag me af of het een opgeknapte schademotor uit duitsland is waar ik mogelijk spijt van krijg.
Wat is wijsheid?

ps. Precies dezelfde staat bij HPmotoren in Eemnes wat daar niet al te ver vandaan is. Zou dat iets met het prijsverschil te maken hebben?


Bij een motorzaak ga je er natuurlijk van uit dat er niets mankeert aan een motor, is dit wel het geval dan kan je altijd terug komen natuurlijk. Dus waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. Koeman maakt zelf de prijzen op, en is dit goedkoper dan andere niet-particuliere aanbieders dan is dat toch juist een voordeel.
 
We zijn maar een raar volkje met z'n allen:
Is een motor te duur dan is de verkoper een oplichter, is die te goedkoop dan ook...

Wat wil je nou? ;)
 
en natuurlijk verkopen ze geen opgeknapte schademotoren hahahah

Je moet eens weten... gestolen... schade.... door sommige zaken wordt het zonder blikken of blozen gedaan ( soms uit uit onwetendheid ).

Wie is er weleens bij Koeman Motoren in Huizen geweest? Kreeg je een beetje een goed gevoel bij deze zaak of niet? Ik heb een motor zien staan die me wel aantrekkelijk lijkt maar hij lijkt me ook net iets te goedkoop voor het bj en de km-stand(vergeleken bij andere niet-particuliere aanbieders). Ik vraag me af of het een opgeknapte schademotor uit duitsland is waar ik mogelijk spijt van krijg.
Wat is wijsheid?

ps. Precies dezelfde staat bij HPmotoren in Eemnes wat daar niet al te ver vandaan is. Zou dat iets met het prijsverschil te maken hebben?

Ik ken ze, aardige mensen mij rijschoolhouder had er een lesmotor vandaan.
Hij doet alles bij Koeman geloof ik :)

Kan je mischien meer informatie geven over de motor ?
Merk, bouwjaar, km-stand etc...
 
die motoren worden toch helemaal bekeken door de monteurs, kunnen ze dan zo zien lijkt mij.. had je dan les bij ferdinand?
 
Over HP motoren staat al een heleboel hier op t forum, ik heb mijn motor daar ook vandaan maar door de goede service en de manier waarop t bij Koeman gaat wil ik daar mijn fiets in onderhoud doen!

Suc6 met de aanschaf!!

Kai :]
 
Heb een paar maanden terug m'n motor daar gekocht, voor een hele goeie prijs vond ik, zeker in vergelijking met de prijzen van andere dealers voor die fiets van hetzelfde bouwjaar.

Aardige vent, drukke zaak, heeft een hoop vaste klanten dus slecht zal 't dan niet zijn lijkt me.

:W
 
ik kan je absoluut aanraden om bij koeman een motor te kopen,kwam er zelf altijd toen ie nog de motorkelder in hilversum had.
Dit is echt nog een liefhebber die verstand van motoren heeft en niet over de rug van een klant zeer veel wilt verdienen, (niet iedereen verkoopt duitse schademotors)tuurlijk ook hij moet de kost verdienen maar eerlijk waar dit is een betrouwbare zaak.

ps ben geen werknemer of familie van koeman.
 
Jaren m'n motor in onderhoud er gehad prima betrouwbare zaak en monteurs.

Wel een akkefietje gehad rond exorbitant hoge expetise kosten waarvan men wilde dat ik die ging betalen terwijl ik ze nergens om gevraagd had en niet geinformeerd was en de kans niet kreeg om deze eerst te declareren bij de verzekering.

Geen boze opzet maar gewoon slecht ondernemerschap. Wilde hier graag samen uitkomen maar kreeg geen medewerking. Jammer en onnodig.

Sindsdien kom ik er niet meer.
 
Ben er zelf wel eens wezen kijken voor een motor, maar kreeg het gevoel dat hij geen zin had iets te verkopen. Heel kortaf en luisterde niet echt naar dingen waar ik om vroeg.
 
Topkerel, die Jaap.
Kun je gerust een motor bij kopen en als je er mee stil komt te staan komt ie je gewoon halen als het moet ook op Zondag.
Een van de weinige mensen aan wie ik mijn motor toevertrouw en ik ben echt een raszeikerd wat dat betreft.

Dus als de prijs goed is en de motor staat je aan gewoon doen!

en doe hem de groeten van John.
 
Terug
Bovenaan Onderaan