iemand ervaring met kuipdelen.com

Mat_D

Rookie
30 apr 2013
13
0
Bodegraven
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met nieuwe kappen voor me GSXR.
Nou zegt iedereen orgineel is beter en dat geloof ik meteen maar kwa kosten vind ik die kappensets ook erg interessant.
Nou heb ik al kappenset.nl voorbij zien komen, maar heeft er iemand ervaring met kuipdelen.com?
De plaatjes zijn anders, ziet er uit als een andere fabrikant.
Iemand die weet hoe daar de levertijd is, de kwaliteit en pasvorm?

En iemand misschien foto's van de kwaliteit en pasvorm van die kappensets?
 
Ik heb ooit voor mijn cbr600RR kuipdelen besteld via ebay.

Was 320 euro kwijt + verzending, was erg goed ingepakt, met hout eromheen.

Plastic is stugger, moeilijker te buigen maar past na enige moeite. Hoefde niets aan te passen aan de kuipen.
full

full

full


Dit waren mijn kappen
 
Ik ben ook wel benieuwd of iemand ervaring heeft met dit bedrijf. Hij adverteert dat zijn kuipdelen niet uit China komen maar in Duitsland worden vervaardigd, ik twijfel hier alleen aan.
 
Ik ben ook wel benieuwd of iemand ervaring heeft met dit bedrijf. Hij adverteert dat zijn kuipdelen niet uit China komen maar in Duitsland worden vervaardigd, ik twijfel hier alleen aan.

Als ze er geen folie in zouden plakken, dan vindt je vast geen opdruk met 'made in Germany' :+

Maar het voordeel is dat als ze voorraad hebben, dat je niet op je bestelling uit China hoeft te wachten. Prijs/kawliteit zal best goed zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag me monoseat binnen gekregen besteld via kuipdelen.com

Om eerlijk te zijn raad ik je af om daar wat te bestellen .
Mijn monoseat was helaas niet op voorraad en moes moest worden dit zou tussen 2 en 3 weken duren nu na 7 weken was hij eindelijk binnen .

Ik had alles netjes aangegeven welke kleur voor welke type welk bouwjaar
Eenmaal uitgepakt klopte de kleur al niet het rood is echt veelte licht toen het passen
op zich past hij redelijk maar ik kan hem helemaal heen en weer halen lijkt mij niet echt OK

Dus kortom Betaal iets meer en dan heb je wel kwaliteit ik heb troep gekregen
 
Je hebt er goede tussen zitten en kuipdelen die voor geen meter passen of beschadigd aankomen. Er staan op ebay genoeg aanbieders volgens mij. Je moet alleen maar net ff de goede hebben, denk dat meerdere mensen hier daar wel ervaring mee hebben.
Als je een hele set wil heb je ook geen kleurverschil. Wel bijv. als je alleen een buddyseatcover besteld heb je vaak kleurverschil. De onze kwam ook beschadigd aan, daarna wel een nieuwe gekregen.
 
Ik heb vandaag me monoseat binnen gekregen besteld via kuipdelen.com

Om eerlijk te zijn raad ik je af om daar wat te bestellen .
Mijn monoseat was helaas niet op voorraad en moes moest worden dit zou tussen 2 en 3 weken duren nu na 7 weken was hij eindelijk binnen .

Ik had alles netjes aangegeven welke kleur voor welke type welk bouwjaar
Eenmaal uitgepakt klopte de kleur al niet het rood is echt veelte licht toen het passen
op zich past hij redelijk maar ik kan hem helemaal heen en weer halen lijkt mij niet echt OK

Dus kortom Betaal iets meer en dan heb je wel kwaliteit ik heb troep gekregen

Dan stuur je het toch lekker terug? Wet Koop op afstand ;) Ook dat is een voordeel van kopen bij een Nederlandse site en zolang het niet speciaal voor jou besteld is (als in: naar jouw wensen)
 
Laatst bewerkt:
Mijdt die Nederlandse kuipdelen dozenschuivers, maar bestel direct via eBay/China, de aftersales zijn stukken beter vaak (die Chinezen zijn als de dood voor een negatieve eBay beoordeling)
 
Mijdt die Nederlandse kuipdelen dozenschuivers, maar bestel direct via eBay/China, de aftersales zijn stukken beter vaak (die Chinezen zijn als de dood voor een negatieve eBay beoordeling)

Zo heb ik me monoseat ook besteld. Gewoon rechtstreeks uit china. Kleur was bijna perfect en pasvorm etc was ook dikke prima. Ja je moet niet verwachten dat het zelfde kwaliteit heeft als orgineel.. Maar ik had voor 30 dollar een monoseat incl verzending :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan