Iemand ervaring met motofinanz.de?

Ik ken die zaak verder niet, maar op hun site staat vermeldt dat ze telefonisch moeilijk te bereiken zijn en dat ze daarom de klanten verzoeken om aanvragen per mail of FAX (nr. 0049/ 23 07/ 43 87 225) te sturen.

Mss dat het per fax toch lukt?
 
Nee nog nooit wat van hun ontvangen...maarja heb dan ook nog nooit bij hun iets besteld...
 
Weet je wat jij zou moeten doen?


Nee, zonder gekheid, kun je niet naar de duitse kamer van koophandel bellen/mailen? Daar weten ze of die toko failliet is of niet... Lijkt me... Toch?


:Y
 
Hey, ik heb ff wat informatie zien te krijgen over die toko, hun domein is nog steeds geregistreerd, laatste verandering op 29-09. Ben op mijn speurtocht nog een andere telefoonnummer tegen gekomen, mss dat je daar wel iemand kunt bereiken: 0 91 26 / 29 13 88, fax 0 91 26 / 29 13 99.

Als dit ook niet lukt, mail me mss ff de gegevens van jouw bestelling, kan ik er mss ff langs rijden, kijken of die toko wel nog bestaat.

:W :)
 
Laatst bewerkt:
En zo'n bedrag betaal je vooruit????????????? :?

Alles wat meer kost dan een paar tientjes laat ik altijd onder rembours verzenden. Kost een paar euro meer maar dan betaal je pas als je t in handen hebt.

Wens je iig succes met terugvorderen.

k Dacht trouwens dat een dB killer over t algemeen niet meer was dan een aluminium pijpje met gaatjes er in.
 
En zo'n bedrag betaal je vooruit????????????? :?

Alles wat meer kost dan een paar tientjes laat ik altijd onder rembours verzenden. Kost een paar euro meer maar dan betaal je pas als je t in handen hebt.

Wens je iig succes met terugvorderen.

k Dacht trouwens dat een dB killer over t algemeen niet meer was dan een aluminium pijpje met gaatjes er in.
dit is een 24 karaats versie :+
 
Dit is wel een dure maar je krijgt er gratis een motor omheengebouwd! :+



(overigens kwam het antwoord over de prijs niet bij TS vandaan)
 
Laatst bewerkt:
En zo'n bedrag betaal je vooruit????????????? :?

Alles wat meer kost dan een paar tientjes laat ik altijd onder rembours verzenden. Kost een paar euro meer maar dan betaal je pas als je t in handen hebt.

Wens je iig succes met terugvorderen.

k Dacht trouwens dat een dB killer over t algemeen niet meer was dan een aluminium pijpje met gaatjes er in.


Als je een verkeerde treft heb betaal jij meer dan een paar tientjes voor een paar stenen.
Er heerst een verkeerde opvatting over het onder rembours verzenden.

Je betaald eerst het bedrag aan de postbode, nadat de bezorger het geld in ontvangst heeft genomen mag jij je pakje pas open maken, eerder niet.
Blijkt dat er bv een paar stenen in het pakje zit moet je echt niet denken dat je je geld terug ontvangt.
 
Als je een verkeerde treft heb betaal jij meer dan een paar tientjes voor een paar stenen.
Er heerst een verkeerde opvatting over het onder rembours verzenden.

Je betaald eerst het bedrag aan de postbode, nadat de bezorger het geld in ontvangst heeft genomen mag jij je pakje pas open maken, eerder niet.
Blijkt dat er bv een paar stenen in het pakje zit moet je echt niet denken dat je je geld terug ontvangt.

Je hebt helemaal gelijk. Heb geen echt slechte ervaringen met internet-winkels maar wel s een artikel toch niet op voorraad itt wat op de site vermeld stond. Onder rembours besteld zorgt er dan wel voor dat je wat makkelijker van de overeenkomst af kan. Ook in geval van een faillissement ben je je geld niet kwijt. Bepaalde risico's sluit je er dus wel mee uit.

Heb overigens net een uitlaat besteld (met dB killer :+ ) en dat soort aankopen ga ik altijd ophalen. Sluit je (bijna) elk risico uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan