Iemand ervaring met Motorgoedkoop.nl?

OK, ff rekenen...

24.000 voor een R6 min 3000 gulden korting, blijft er 21.000 gulden over.

Met beetje geluk krijg ik voor mijn in goede staat verkerende FZR nog wel 5000 gulden, of misschien nog wel meer, 6000 ofzo.

Blijft er dus een gat over van 15.000 gulden...hmm, zo snel mogelijk 15.000 gulden sparen. :)

(ik reken voor het gemak maar ff niet mee dat de verzekering het vast niet leuk vindt, 21 jaar en op een R6 rijdend :j , zal wel mooi duur zijn, verzekering ;( )

Verkoop je FZR particulier, bij inruil krijg je er echt geen reet voor.
 
Verkoop je FZR particulier, bij inruil krijg je er echt geen reet voor.
Is ook mijn bedoeling. :)

OK, wie heeft een beetje verstand van prijzen, wat vinden jullie een goeie vraagprijs voor een in goeie staat verkerende FZR400 van 1991, 29.000 km, nieuwe ketting en tandwielen, vrij nieuwe banden en ziet er verder erg goed uit.

Noem es een reeel bedrag. :)
 
Is ook mijn bedoeling. :)

OK, wie heeft een beetje verstand van prijzen, wat vinden jullie een goeie vraagprijs voor een in goeie staat verkerende FZR400 van 1991, 29.000 km, nieuwe ketting en tandwielen, vrij nieuwe banden en ziet er verder erg goed uit.

Noem es een reeel bedrag. :)

Pffffffff mag ik een proefritje maken ? (niet dat ik \'m wil kopen, naja als ik geld over had wel)
Ik denk dat je ongeveer 5000 mag verwachten ofzo.
Als je \'m 25kw maakt issie meer waard ;)
 
Mijn ervaring met het kopen van een motor, zonder inruil en contant, leert dat ZEER hoge kortingen mogelijk zijn...je moet alleen wel even volhouden en niet als verdere \"prijsdaling\" onmogelijk lijkt al opgeven. En zeker bij MEERDERE zaken gaan kijken en je laten informeren. Dan weet je wat er te koop is, wat de prijzen zijn, en wat je ongeveer mag verwachten.

Voorbeeld: motor kost 17500, Unstable wil em hebben, maar dan voor 15000. Verkoper zegt na wikken en wegen ja, dus Unstable vraagt er ook nog een compleet motoroutfit bij....klaar.. :)

Op een nieuwe motor zijn de marges nog groter! Een r6 kost een dealer (inkoop) bv. bijna evenveel als een R1...alleen is de R1 zoveel duurder omdat zijn marge op de r6 ietwat magertje is, en dat wil ie weer terugverdienen op de R1. Dus van die 31995 aanschaf voor de R1 kan best nog 3 a 4 rooitjes af. (En dan regel je natuurlijk wel nog ff een helmpie, mooie laarzen of iets anders erbij.. :) )


Haha geloof je echt, dat het zo werkt? nee, dat denk ik niet. Marges op nieuwe motoren zijn echt geen vetpot. geld verdient een dealer op zijn 2e handjes. hoge kortingen op nieuw geven ze alleen maar om het aantal nieuw verkocht te halen wat ze van hun importeur op krijgen. FZR uit 91? mmm ik denk particulier 5000,-
 
Terug
Bovenaan Onderaan