Iemand ervaring met Motorhuis Spijkenisse?

Jan Willem V

Die hard MF'er
21 feb 2006
305
0
De Meern
Titel says it all, iemand ervaringen met Motorhuis Spijkenisse?
Heb een leuke motor op hun site zien staan, mar aangezien het voor mij best een stukje rijden is dacht ik hier even wat info te zoeken, maar kan niks zinden zo snel.

Betrouwbaar adres?
 
Vrienden van me uit het 900RR topic wonen daar in de buurt en gaan altijd naar die zaak toe voor onderdelen enz enz

ik hoor dat het een goede zaak is, maar dat kun je beter aan hun zelf vragen in het Fireblade 900RR topic :Y
 
Kom er geregeld, hoor nog net niet bij de inrichting.... :+

Zodra je daar een bike haalt, en er mocht onverwachts iets mee aan de hand zijn, kan je gewoon ermee terug en wordt het probleem voor je verholpen.

Ik breng mijn motoren er al sinds hij geopend is, word netjes, goed en snel geholpen.
Dave (de eigenaar) zet zich altijd goed in voor de klanten, zelfs voor merken (artikelen en onderdelen) waar hij geen dealerschap mee heeft.

Om welke motor gaat het?

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er van de zomer mn gixxer K5 gekocht.
Alleen wat wazige dingen met de vorige eigenaar,
maar voor de rest was het wel ok.
 
hai...Ben ook even door rogerno1 hier naar toe gestuurd...

Heb alleen maar goede ervaringen met de mannen van MHS, service qua reparatie, onderhoud is gewoon goed....en goed betaalbaar...

Ook de fietsen die ze hebben staan zijn prima in orde en zoals Ghetto Bassie al zei: als er een keer stukken of klachten zijn wordt dat altijd netjes opgelost....Ze zijn zelfs een keer voor een klant met een budgetfiets naar den bosch gereden om op te halen en te repareren....

en die caponord staat er netjes bij.....
 
Helaas is het bedrijf gesloten kwam ik achter.
Failliet gegaan. Jammer, was een goeie betaalbare motorzaak waar je nog "echt" klant was.
 
Titel says it all, iemand ervaringen met Motorhuis Spijkenisse?
Heb een leuke motor op hun site zien staan, mar aangezien het voor mij best een stukje rijden is dacht ik hier even wat info te zoeken, maar kan niks zinden zo snel.

Betrouwbaar adres?

Heb daar vroeger een vriendin gehad, was niks. :N
 
Heb daar vroeger een vriendin gehad, was niks. :N

Kansloze reactie.....

Ik heb vroeger een vriendinnetje in Noord Holland gehad, daarom is alles in NH niks :+


Maar wat droeviger is, is het feit dat Motorhuis Spijkenisse inderdaad de deuren gesloten heeft...

Helaas is er blijkbaar niet genoeg waardering meer voor een kleine zaak met direct klantcontact en service.....

Ben er altijd netjes en naar volle tevredenheid geholpen in hun tweejarig (en een beetje) bestaan...
 
Het is altijd jammer dat een motorzaak failliet gaat, maar ik zou er niet heen gaan voor onderhoud van mijn motor.

Monteur is vroeger monteur geweest bij Triumph, maar kwam met de opmerking. Street Triple, dat is een 4-cilinder toch? Maar goed, hij kon goed banden om m'n velgen leggen.

Voor de rest weinig ervaring met de zaak.
 
Zijn ze echt failliet, tenminste als ik www.motorhuisspijkenisse.nl in toets dan is daar gewoon een zaak aan de Beukenlaan naast de Jumbo. Of is dat een heel ander bedrijf? Ze zijn in eerste instantie Hyosung dealer. Ik ben er geen klant, maar ik ben er wel eens binnengelopen toen ze net open waren. Aardige vent overigens, maar dat zegt natuurlijk niets over het geleverde.
 
Het is altijd jammer dat een motorzaak failliet gaat, maar ik zou er niet heen gaan voor onderhoud van mijn motor.

Monteur is vroeger monteur geweest bij Triumph, maar kwam met de opmerking. Street Triple, dat is een 4-cilinder toch? Maar goed, hij kon goed banden om m'n velgen leggen.

Voor de rest weinig ervaring met de zaak.

Nou, de laatste paar maanden had ie een nieuwe onderhoudsmonteur met bijna 20 jaar ervaring. Die gast die heeft echt verstand van zaken, die heeft mijn blade een mega grote beurt gegeven en het blok is als nieuw.
Moet wel zeggen dat het in het begin niet echt spectaculair was, die monteur heeft ook bij z'n vorige motorzaak bij de onderdelen verkoop gewerkt en niet in de werkplaats.
Maar die Triumph-gast was ook een stagiair daar, die kon idd nog wel wat ervaring opdoen...

Zijn ze echt failliet, tenminste als ik http://www.motorhuisspijkenisse.nl (www.motorhuisspijkenisse.nl) in toets dan is daar gewoon een zaak aan de Beukenlaan naast de Jumbo. Of is dat een heel ander bedrijf? Ze zijn in eerste instantie Hyosung dealer. Ik ben er geen klant, maar ik ben er wel eens binnengelopen toen ze net open waren. Aardige vent overigens, maar dat zegt natuurlijk niets over het geleverde.

Klopt, is idd die zaak, die is helaas failliet... -O-
Hij liet het tijdens de winterperiode al wel eens merken dat het niet goed ging en dat ie uitkeek naar het motorseizoen. Het was de laatste tijd ook best druk met onderhoudsbeurten en hij had toch aardig wat motoren verkocht. Ik had dat ook eigenlijk niet aan zien komen :N
Hij zei dat het ook best lekker ging, maar dat was dan waarschijnlijk schone schijn, jammer hoor :/

Curatoren.nl - Zaak niet (meer) actief
 
Laatst bewerkt:
Kansloze reactie.....

Ik heb vroeger een vriendinnetje in Noord Holland gehad, daarom is alles in NH niks :+


Maar wat droeviger is, is het feit dat Motorhuis Spijkenisse inderdaad de deuren gesloten heeft...

Helaas is er blijkbaar niet genoeg waardering meer voor een kleine zaak met direct klantcontact en service.....

Ben er altijd netjes en naar volle tevredenheid geholpen in hun tweejarig (en een beetje) bestaan...


heb meerdere keren motoren bij HEMO zien staan die bij t motorhuis opgegeven waren... en Ton kreeg ze wel weer in orde.

Ben zelf ook een paar keer bij t motorhuis geweest en de zaak was t gewoon net niet. De motoren waren behoorlijk aan de prijs, stoffig en met schade.
 
heb meerdere keren motoren bij HEMO zien staan die bij t motorhuis opgegeven waren... en Ton kreeg ze wel weer in orde.

Ben zelf ook een paar keer bij t motorhuis geweest en de zaak was t gewoon net niet. De motoren waren behoorlijk aan de prijs, stoffig en met schade.

idd, heb zelf geen ervaring, maar heb meer slechte ervaringen gehoord dan goede.
maar toch erg jammer dat iemand het niet red
 
Laatst bewerkt:
Ik had daar een jack & handschoenen gekocht, aardige verkoper daar. :) Kwam erg klantvriendelijk over, dat is mijn ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan