Iemand ervaring met motorjas.com??

R-Devil

Die hard MF'er
18 sep 2003
784
117
Brabant
Hoi!

Ik heb de zoekfunctie gebruikt en niks hierover kunnen vinden,dus zodoende een nieuw topic!
Via Marktplaats kwam ik op die site terecht en het leken me best mooie jaskes :9

Alleen je kunt ze niet zelf gaan halen en betalen,er staat niet op de site wat de verzendkosten zijn en er staat bij dat je (ik dacht binnen 7 dagen) de jas kunt ruilen als ie niet past of niet tevreden bent,maar hoe zit het als je gewoon je geld terug wilt?

Kan ze wel gaan mailen,maar ik hoor liever wat praktijkervaringen!

Wellicht dat er iemand hier is die er wat meer vanaf weet!

Groeten R-Devil
(die zich nooit op z'n gemak voelt als ie al geld over moet maken voordat ie het gezien heeft :X )
 
Ik vond dat Kawasaki-jack wel ruig!

En ik werk tegenover een school en zie genoeg van die brommende pleepotten langskomen, maar nog geen een gezien met een Kawasaki-jack! 8-)

En ach, je hoort bij mij toch wel dat het geen scooter is! :+
 
Ow die heb ik op de Rai zien hangen.......


FOUT!!!!! LELIJK, ze lijken niet eens op het origineel, de kleuren en de kwaliteit zijn bagger en idd scootah en wanabee jasjes, voor mensen die Torque de meest geweldige film allertijden vinden :X
 
Ow en de teksten op de site.... over taalfouten, spellingsfouten en meer ellende gesproken. :X
Meestal niet zo enorm erg maar als het gaat om een verkoopsite of zo iets dergelijks....

"Onze motorjassen zijn GEHEEL van dik rundleer en de letters die erop staan zijn ook van leer en goed degelijk gestikt. Alleen de emblemen zijn vaker van stof zoals Esso,Arrow,Michelin en Aria."
 
Sinds ongeveer anderhalf jaar zijn deze lederen jassen in vrijwel geheel Europa te zien. Van origine worden ze geimporteerd uit o.a. Pakistan.

De jassen worden vaak thuis gemaakt door loonarbeiders die een eigen naaimachine hebben. Het is mensenwerk en handarbeid deze jassen. Een jas vervaardigen duurt ongeveer de 8-12 uur manuren. Vooral de kleur combinaties en de letters/emblemen zijn veel werk. Aangezien de lonen in bepaalde landen relatief lager liggen en leer goedkoper is, kunnen deze jassen hier tegen bijzonder aantrekkelijke prijzen verkocht worden.

Op het moment zijn er al diverse kleurencombinaties en ieder kwartaal komen er weer nieuwe combinaties bij.
riekt naar kinderarbeid en/of afzetterij van degene die ze maken :X . plus dat er waarschijnlijk geen rechten zijn betaald over het gebruik van alle verschillende merknamen en dus eigenlijk illegale zooi is (maar wel goedkoop)
 
Dat van die kinderarbeid of eventuele uitbuiterij durfde ik eerst niet aan te snijden.... :X Maar ik dacht het wel.
 
Goh wat een uitleg allemaal... :) :) :)
Terwijl TS enkel vraagt of iemand ervaring heeft met die lui... :P

Niemand die scootah wannabee jasjes koopt via deze site... :?
Of durven jullie het niet te zeggen... })

:+
 
Nou ik ben eruit,ik bestel er geen!

Ben bang dat ze zijn zoals hier gezegd wordt,niet de juiste kleuren,wellicht slechtzittend.

En ik vertrouw dat bedrijfje ook niet echt 8-)

Maar de belangrijkste reden natuurlijk:

IK WIL NIET ALS SCOOTAH-LUL GEZIEN WORDEN!! :+
 
Ik vond dat Kawasaki-jack wel ruig!

En ik werk tegenover een school en zie genoeg van die brommende pleepotten langskomen, maar nog geen een gezien met een Kawasaki-jack! 8-)

En ach, je hoort bij mij toch wel dat het geen scooter is! :+

:^
Ik vind het opzich ook wel mooie jassies, die jas van Kawa is om te :9~ , jammer dat ze zo nep zijn als de voorgevel van Georgina V. Allemaal onofficiële meuk die bovendien door blootgevoete kleuters in een donkere kelder worden vervaardigd...

Als je dan de blits wil uithangen in de schoolbanken, moet je dat doen met zo'n Quasimodo-bult-race jack. Dan ben je pas een bikkel 8-)
 
Niet zeiken, als echte Hollanders die voor een duppie op de eerste rang willen zitten is dit natuurlijk 't snoepje van de maand :z Voor de 99 euro ben je de man als je komende zomer op 't terras arriveerd met je motor.

Ennuh, iedereen klagen over kinderarbeid (staat i.d.d. dat de jassen in Pakistan worden gemaakt) maar hoor hier ook niemand klagen over de dito praktijken van b.v. H&M en Nike / Motoport meuk waar heel NL mee rondloopt.
 
Kalsbeek motoren in Zwolle hebt ze ook hangen. Deze zien er maar iets anders uit de bij die lui op de site, maar kosten wel 140 euro meer!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan