Iemand ervaring met No Limits in Roden?

Thunder-Arne

Die hard MF'er
5 dec 2007
286
0
Binnenkort wil ik een carberateur kitje in laten bouwen. Nou bevindt zich de dichtsbijzijnde testbank voor mij (ik woon in groningen) in Roden; No Limits in Roden. Hij heeft een dynostar testbank. Nou is mijn vraag of iemand ervaring heeft met deze zaak, en of je er tevreden over bent.
 
Ik heb mijn motoren daar altijd in onderhoud gehad en ik ben er zeer tevreden over. Met de testbank heb ik geen ervaring, maar voor onderhoud en reparatie kan ik hem aanraden. (alleen japanse motoren!)
 
Laatst bewerkt:
Als ik op zijn pagina kijk wat hij met een xjr 1200 heeft gedaan, komt hij nou niet bepaald over als een amateur. Toch ben ik benieuwd wat voor ervaringen men heeft met zijn testbank en kit-inbouw.
 
een kennis van me huurt daar ook een garage om wat te sleutelen aan zijn fietsen. ik heb wat grafieken gezien en verbasde me over het vermogen wat ze uit sportfietsen weten te halen.. ik denk dat houdt op bij 15-20%.... nee dus!
 
Binnenkort wil ik een carberateur kitje in laten bouwen. Nou bevindt zich de dichtsbijzijnde testbank voor mij (ik woon in groningen) in Roden; No Limits in Roden. Hij heeft een dynostar testbank. Nou is mijn vraag of iemand ervaring heeft met deze zaak, en of je er tevreden over bent.


ALtijd goede ervaringen bij Peter :Y :Y

Al een paar maal op de bank gehad daar, nooit te beroerd om iets uit teleggen ofzo. Kun je de bike gerust heenbrengen.
In de prov zijn dacht ik 3 bedrijven met een bank (als je Roden hier even meeneemt :) ) met 2 heb ik goede ervaringen (No Limits en JR tuning Veendam).
 
daag oma... :W
wat kost zoiets eigenlijk, om de motor af te laten stellen?
(zonder PWR Comm. of rapid bike).
 
Laatst bewerkt:
daag oma... :W
wat kost zoiets eigenlijk, om de motor af te laten stellen?
(zonder PWR Comm. of rapid bike).

Ik denk dat je 3 optie's hebt m.b.t. het afstellen

- powercommander
- rapidbike
- yoshimura box (alleen voor suzuki's)

Omdat jij een gixxer hebt zul je het dus moeten doen met yoshiboxen, als je
geen pc of rb wilt.

Bij Hoegee kost dit geloof ik 130 euro.
 
Ik denk dat je 3 optie's hebt m.b.t. het afstellen

- powercommander
- rapidbike
- yoshimura box (alleen voor suzuki's)

Omdat jij een gixxer hebt zul je het dus moeten doen met yoshiboxen, als je
geen pc of rb wilt.

Bij Hoegee kost dit geloof ik 130 euro.
Voor zover ik gelezen heb kan het ook zonder een of ander kitje...
 
Voor zover ik gelezen heb kan het ook zonder een of ander kitje...

Een yoshibox is geen kitje ;)

De Powercommander en de Rapidbike word ingebouwd, de yoshibox is een
extern apparaat waarmee jou ecu ge-remapt wordt.

Je motor wordt op de bank gezet, en dmv de yoshibox stellen ze hm af.
 
Heb er me vf500 laten begrenzen, prima zaakje.
Praat weinig, kan een heleboel.
Nooit te beroerd om even wat uit te leggen idd.
 
kan niet anders zeggen dan top tent. Peter werkt netjes en met veel zorg. Heb ook al 2 bikes bij hem op de bank gehad en altijd super. Komende periode mag hij mijn 3e onder handen nemen.
 
Denk dat de ts blij is met dit antwoord op zijn vraag.
Jammer dat het bijna 3 jaar later is.
;)
 
Binnenkort wil ik een carberateur kitje in laten bouwen. Nou bevindt zich de dichtsbijzijnde testbank voor mij (ik woon in groningen) in Roden; No Limits in Roden. Hij heeft een dynostar testbank. Nou is mijn vraag of iemand ervaring heeft met deze zaak, en of je er tevreden over bent.



http://www.motorplazagroningen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=11&Itemid=30 (¿Qué?) :?
 
kan niet anders zeggen dan top tent. Peter werkt netjes en met veel zorg. Heb ook al 2 bikes bij hem op de bank gehad en altijd super. Komende periode mag hij mijn 3e onder handen nemen.

Dat kan ik beamen , ik heb mijn kawa daar in onderhoud ,en inderdaad praat weinig ,goeie vent verder werkt netjes en is voorzichtig met andermans spullen ,nette en schone zaak,heb een paar jaar geleden een dyno setje laten monteren door peter, en uiteraard afgesteld op de bank en ik kon mn motor niet meer terug zo mooi liep tie, niets dan lof .daar kun je je bike gerust heen brengen
 
Laatst bewerkt:
Als ik op zijn pagina kijk wat hij met een xjr 1200 heeft gedaan, komt hij nou niet bepaald over als een amateur. Toch ben ik benieuwd wat voor ervaringen men heeft met zijn testbank en kit-inbouw.

amateur ha ha echt niet,weet echt waar die over praat ,en legt het ook goed uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan