iemand ervaring met NRG?

Blob

MF'er
18 mrt 2007
214
2
Op marktplaats biedt deze handelaar uit Amersfoort meerdere motoren te koop aan. Iemand ervaring met NRG?

Thanks!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is zo ongeveer de enige info die via google te achterhalen is
Die zit nou niet bepaald in Amersfoort hè :N

Even Googlen op "nrg trading amersfoort" geef in ieder geval een adres en telefoonnummer:

Modbreak:

persoonsgegevens verwijderd

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is ook duidelijk helemaal niet zijn eigen site, maar een links-pagina van iemand anders waar hij tussen staat :)
 
Inderdaad ook al even op google rondgehangen, maar daar wordt je niet veel wijzer van. Ik hoop op een reactie van iemand die al eens zaken met hem gedaan heeft.
 
uhhh... weinig ervaringen dus met NRG, is dat nu slecht of goed nieuws....
 
Is wel de omgekeerde wereld aan het worden. Als internet weinig info geeft, kán het niet betrouwbaar zijn...... :X
De man lijkt me een Honda hobbyist. Daar zal dus best wel iets over te vinden zijn in de diverse fora die over Honda's gaan.

Ik ken toevallig een andere Honda hobbyist, die op soortgelijke manier van z'n hobby zijn bedrijf heeft gemaakt. Nette en betrouwbare man. Dat zegt niets over déze verkoper, maar het hóeft dus zeker geen nadeel te zijn.
 
Hoi Blob,

laatst een mailtje naar hem gedaan over een CBR600RR die hij te koop had staan. Ik kreeg de volgende mail terug:

De eigenaar van NRG is van mening dat deze mail hier niet op het forum thuis hoort, vandaar de verwijdering.



Ik was op zoek naar een NL CBR600RR dus deze ging voor mij helaas over. Misschien heb je er iets aan.

Ronald
 
Laatst bewerkt:
Dank MrMouzze!

@Petsch: het gaat mij niet om de afkomst van de motor, maar om ervaringen met de verkoper.
 
wat is er mis met een geimporteerde dan? zijn nederlanders zuiniger op hun motor ofzo?

Dat denk ik wel. Als je kijkt hoe fransen en spanjaarden hun voertuigen behandelen. In Nederland is een voertuig een heilige koe, in die landen is het een vervoermiddel en is alleen de technische staat belangrijk.

Italianen daarentegen hebben liever een ferrari dan een fatsoenlijk huis.
 
En een andere reden is het verzekeringsstelsel in die landen...
De tweedehandsprijs wordt behoorlijk gedrukt door dat gegeven. Hoe meer pk's hoe duurder de verzekering. Een jong broekie kan daar de verzekering bijna niet betalen. En iemand die dat wel kan, is meestal wat ouder en krijgt een hogere korting. En kan dan een nieuwere fiets ook wel betalen. En daarom komen veel van die fietsen voor weinig naar hier.
 
Laatst bewerkt:
Dat denk ik wel. Als je kijkt hoe fransen en spanjaarden hun voertuigen behandelen. In Nederland is een voertuig een heilige koe, in die landen is het een vervoermiddel en is alleen de technische staat belangrijk.

Italianen daarentegen hebben liever een ferrari dan een fatsoenlijk huis.


In Engeland hetzelfde verhaaltje, daar zijn ze zuinig op alles wat rijdt. Is veel meer een statussymbool dan hier en daar ben je wel dan zuinig op. Zie je ook vaak de dikste bakken staan voor de meest armzalige huisjes. :9~
 
wat is er mis met een geimporteerde dan? zijn nederlanders zuiniger op hun motor ofzo?

Is niks mis met een geïmporteerde motorfiets. Alleen kun je van een Nederlandse motorfiets het schadeverleden natrekken en van een buitenlandse niet. Aangezien ik graag een schadevrije motor wil, wil ik dus een Nederlandse ;)
 
totdat je hem van hobby bob overneem die hem zelf weer hersteld heeft zonder tussen komst van een dealer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan