Iemand ervaring met officieel afvoeren SRAD?

Piede

MF'er
23 mrt 2004
172
0
Groningen
Hallo,
ik ben van plan een suzuki SRAD te gaan kopen, een 600cc welteverstaan.
Heeft iemand ervaring met het afvoeren van deze machine? En dan gaat het mij vooral om de kosten. Ik heb gezien dat er verscheidene 25kw srad's te koop staan,
maar ik wil weten of het legaal kan. Ik heb een suzuki gs500e gehad en die heb ik voor zo' 220 euro officieel laten afvoeren, op kenteken enzo.

Ik hoop dat een van jullie me verder kan helpen!

Met vr gr Piede
 
Idd, heb het nagevraagd.....
Klote man! zijn superdingen!

Naja, maar ff verder zoeken....

greetz piede
 
uitdraai is niet 100% legaal,
kan je heel veel geld kosten.!
maar ligt et misschien aan het bouwjaar?
welke wel en welke niet!?
 
Geen enkele SRAD kan legaal op 25kw, er rijden er erg veel rond met een uitdraai. Of misschien is het een importmodelletje zoals hierboven al gezegd werd. Jammer want het zijn mooie motoren '(
 
Op internet zag ik bij een dealer een gsxr600 srad staan die 25kw was :
Ik ga er vanuit dat het een geimporteerde is en ie 25kw op het kenteken heeft... (wat je er dan niet zo 123 af kan krijgen!!!)
Zal even zoeken...
 
Foutje unive:

full


Die denken dat een standaard Suzuki GSXR600 model 2003 standaard 25kw vermogen heeft :+


Trouwens heb de winkel gevonden:
http://www.bleekermotoren.nl/
Laat me duidelijk waar je moet zoeken, het is diegene met de fluo velgen :z
 
De Nieuwe GSR 600 met INJECTIE is wel 25Kw bij de dealer te koop alleen moet je wel een goed bevulde portemonnee meenemen. Een SRAD 600 is enkel via duitse import op 25Kw kenteken te krijgen.
 
Kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb maar bij de motorport in Hengelo is mij verteld dat er een bedrijf in Duitsland is welke kitjes maakt om de motor op 25kW te zetten...deze kunnen gewoon door de dealer besteld worden welke hem dan op je motor zet.
Deze kitjes zijn blijkbaar voor bijne elke motor te krijgen misschien eens de moeite waard om hun te bellen en na te vragen??
 
Hee,

Het srad probleem is de wereld uit geholpen, heb namelijk een kawa zx6r 25kw gekocht!! Vanuit Duitsland geimporteerd met 25kw op kenteken, hij rijd super, kan de 160 makkelijk halen en de vorige eigenaar heeft hem zelfs op 180 gehad!!

Moet alleen nieuwe banden voor en achter hebben.... En dat gaat een duur geintje worden... Iemand goedkoop adresje? Het monteren kan ik zelf wel.

Alle reacties zijn welkom, en veel motorplezier gewenst!

Greetz, Piede
 
Terug
Bovenaan Onderaan