iemand ervaring met plasticworksmoto.com

FT500R

MF veteraan
29 mrt 2006
1.693
449
Den Haag
Voor mijn klassieke racer ben ik opzoek naar een zitje en tophalf en ik kwam na een tijdje googlen bij onderstaande site uit:
Site ziet er netjes uit maar ik ben gewend altijd even te googlen of het ook een betrouwbare partij is en ik kan eigenlijk helemaal niets over dit bedrijf vinden.
De stukken worden kennelijk gemaakt door Ares composites en dit is een Belgisch/Hongaars bedrijf met een italiaans nummer. (beetje dubieus?)
Ze hebben ook meerdere facebook pagina's maar deze hebben doorgaans erg weinig volgers en content.
Op inhoudelijke vragen (afmetingen) via mail of via facebook wordt tot nu toe nog niet gereageerd.

Iemand al ervaring met deze webshop?
- Is het een betrouwbare partij?
- Wat is de kwaliteit van de stukken?

Bij voorbaat dank!
 
Aangezien niemand hier ervaring lijkt te hebben zelf maar de sprong in het diepe genomen en een kontje daar besteld.
Levering duurde iets langer dan op de site aangegeven (maar zou ook aan corona kunnen liggen)
Kontje ziet er netjes afgewerkt uit. Niet direct overspuitbaar maar met heel weinig werk wel zover te krijgen.
Gebruikte glasvezel is sterk maar wel licht.
Al met al zeker niet ontevreden!

Foto's zijn te vinden in mijn project pagina van mijn classic racer

Voor de zoekertjes in het vervolg: Plasticworksmoto pastic works moto kuipen glasvezel polyester
 
Terug
Bovenaan Onderaan