Iemand ervaring met promotoshop.be ?

Hendrik85

Rookie
11 jan 2007
22
0
Drachten
http://www.promotoshop.be/

Zoekende naar een mooie helm op het groote worldwideweb kwam ik deze site tegen, prijzen spreken me erg aan :P Tis alleen een .be site, ben niet erg bekend met buitenlandse site's.
Dus mijn vraag; zijn er mensen bekend met deze site, hoe is een buitenlandse site te herkennen als vertrouwd/betrouwbaar...?
 
Wow, dat is echt supergoedkoop, Gp-pro handschoenen van alpinestars zijn er 50 euro goedkoper dan in nederlandse webwinkels :9~

Edit: Als ik de plaatjes van deze handschoenen vergelijk met de plaatjes van alpinestars.com zie ik toch wel erg grote verschillen. Ik ga eens ff een mailtje sturen.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg de indruk dat ze gewoon oude collectie opkopen.
Ik heb eventjes gekeken naar de GP plus handschoen en als je het plaatje van Alpinestarts zelf ernaast legt vallen de verschillen inderdaad op. Gooi je de naam "GP plus" in de google grabbelton dan komt er een review van o.a. motorfreaks van 2003 uit waar de handschoen er exact hetzelfde uitziet als van promotoshop.
 
Check check dubbelcheck:
Bij Kalsbeek ligt diezelfde GP-Pro handschoen voor 169 :9

Is promotoshop nog steeds goedkoper...
 
Ik krijg de indruk dat ze gewoon oude collectie opkopen.
Ik heb eventjes gekeken naar de GP plus handschoen en als je het plaatje van Alpinestarts zelf ernaast legt vallen de verschillen inderdaad op. Gooi je de naam "GP plus" in de google grabbelton dan komt er een review van o.a. motorfreaks van 2003 uit waar de handschoen er exact hetzelfde uitziet als van promotoshop.

Je hebt helemaal gelijk. Het volgende mailtje kreeg ik terug:

Rob,
De foto's zoals ze op de site staan kloppen, Er zijn inderdaad verschillen met de collectie die momenteel op de sitevan Alpinestars te zien is omdat de modellen van promotoshop van vorigecollecties zijn, daarom zijn ze ook goedkoper,
Mvg,
 
Je hebt helemaal gelijk. Het volgende mailtje kreeg ik terug:

Rob,
De foto's zoals ze op de site staan kloppen, Er zijn inderdaad verschillen met de collectie die momenteel op de sitevan Alpinestars te zien is omdat de modellen van promotoshop van vorigecollecties zijn, daarom zijn ze ook goedkoper,
Mvg,

Hoe dan ook, oude collectie maar wel goeie kwaliteit! Blijf het de moeite waard vinden. *D
 
Daar is oma weer.... weg jij!!! :+

Weet iemand of deze webshop nog actief is?
Heb eind vorige week 2 mailtjes gestuurd, maar nog steeds geen reactie... :N -O-

Anders iemand een telefoonnummer / adres van deze shop?

BVD,
grtzzzz Kootje
 
Ik heb er afgelopen week een (Arai) helm besteld, eerst afspraak gemaakt via mail over de productiedatum (jonger dan één jaar) etc. Dit werd keurig binnen 24 uur beantwoord. Levering onder rembours (wat mij betreft voor een volgende keer niet meer nodig), en helm was er exact volgens specificatie één dag later.

Promotoshop is een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan