Iemand ervaringen met merkloze sm wielen van ebay?

SvB

MF veteraan
21 nov 2007
1.348
313
Heeft iemand ervaringen met supermotard wielen van ebay?

Niet uit te balanceren scheve rommel aangeleverd?, deuken na een simpel stoeprandje?, lostrillende of brekende spaken?, scheurende naven?, spontaan scheurende velgen?

Of gewoon net zo goed als een setje Excell velgen met Talon naven?
 
Ik weet nu precies over welke wielen je het hebt....... NOT
Misschien een linkje?
Je vergeet nog snelle oxidatie in het lijstje.
Maar Excel is de top qua velgen en dat heeft een gewoon een prijs, betaal je minder dan moet je ook minder verwachten.

Mijn motto: als het onderdelen zijn waardoor je stil kunt komen te staan -> OEM of premium A-merk!

Kijk of je op Ali dezelfde foto's ziet als op ebay dan weet je meestal ook genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nu precies over welke wielen je het hebt....... NOT
Misschien een linkje?
Je vergeet nog snelle oxidatie in het lijstje.
Maar Excel is de top qua velgen en dat heeft een gewoon een prijs, betaal je minder dan moet je ook minder verwachten.

Mijn moto: als het onderdelen zijn waardoor je stil kunt komen te staan -> OEM of premium A-merk!

Kijk of je op Ali dezelfde foto's ziet als op ebay dan weet je meestal ook genoeg.
Het gaat om merkloze meuk op ebay direct uit een Chinese fabriek. Daar staat ebay vol mee maar bij deze een voorbeeld:

 
Het gaat om merkloze meuk op ebay direct uit een Chinese fabriek. Daar staat ebay vol mee maar bij deze een voorbeeld:


ik weet niet wat je plan er mee is, maar als je gaat springen kun je het snel vergeten.
En als je wiel breekt is alleen maar je wiel kapot, je dag kapot en misschien zelfs de motor kapot. Gelukkig is dat allemaal vervangbaar, maar kun je voor 300 euro meer ook een degelijke set Faba's kopen.

Persoonlijk zou ik voor circuit/sumo gebruik SM-Pro, Goldspeed en merkloze rommel vermijden.
Ga je op de straat rijden of af en toe pottendijk/lelystad, dan durf ik SM-Pro / Goldspeed nog wel "aan te bevelen".

Ga je ook maar iets meer richting circuit gebruik, dan is het eigenlijk: Faba, Excel, Warp9, Alpina's wat ik zou overwegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan