Iemand flink de lul

``TILBURG - De politie in Tilburg heeft zaterdag een 30-jarige man uit Rijen aangehouden omdat hij met 202 km per uur over de Burgemeester Letschertweg reed. De toegestane snelheid is daar 80 km per uur. Dat heeft de politie zondag bekendgemaakt. Van nu.nl.
Is niet slim van betrokkene, is wel heel erg te hard op 80km weg.
210 waar je 50 mag is ook hard O-)
 
Met het huidige beleid is het aantal verkeersdoden de laatste jaren toch flink gedaald, dus blijkbaar is het wel effectief, maar ja, DAT wil je misschien niet horen.

En als het zo simpel is om voor anderhalve-man-en-een-paardekop gelegenheid voor snelheidsport te geven, dan zou ik zeggen: wat let je. Koop met elkaar een weiland, rol er een asfaltbaantje op uit en hup met de geit.
Tuurlijk, da's wel ERG kort door de bocht. We wonen hier in Nederland, zo ongeveer het land met de meeste regelneven va Europa. Dus zit je met "hinderwetvergunnungen" en zo. Blaat nog rustig wat meer onzin de wereld in, en zie vooral niet dat de nederlandse overheiod het geld daar haalt waar het 't makkelijkst te halen is. Net zoiets als hondeneigenaren beboeten voor "overlast door hondepoep" terwijl eigenaren van loslopende katten die bij anderen in de tuin zitten te schijten vrijuit gaan. En waarom? Aan een hond zit 9 van de 10 keer een eigenaar vast, via de riem. Katten daarentegen lopen los rond, dus de eigenaar is een stuk lastiger te traceren. Dus wat zou dan volgens de overheid "voljksergernis nummer 1 zijn? natuurlijk niet die katten. :r
 
Laatst bewerkt:
Hoe zou hij dat nu thuis hebben aangebracht ??

*Euh, euh, ik ben nog aangehouden op de motor, ik rijd wat te snel.......

Dat wordt de komende tijd openbaar vervoer.

Mocht hij het hier lezen, sterkte!!
:X :X :X


eeeuuuhh Schat O-) kan je me ff ophalen O-) heb ff een klein probleempje O-)

Tuurlijk schat kom dr aan, en als ze ziet wrom :( :( |( |( -O- -O- :W :W :W












:+
 
Het AD heeft een foto van de overtreder!!!

http://www.ad.nl/binnenland/article597040.ece
Tof dat ze daar een piccie van Randy de Puniet voor hebben gebruikt! :} :+
Als ik Omroep Brabant mag geloven heeft die snurker niet 1x 202 km/u gereden, maar is hij over dezelfde weg, met dezelfde snelheid ook teruggereden. Als dat werkelijk zo is lijkt het mij volkomen terecht dat ze alles van 'm in beslag hebben genomen. Niet zozeer vanwege die snelheid, maar dan wel omdat hij blijkbaar zo stom was gewoon op en neer te gaan rijden op die weg. En dan de 2e keer nog niet zien dat ze stonden te controleren |(
Mooi, dat kan het als record worden bijgeschreven! :P
 
En de max snelheid op binnenwegen verhogen naar 300 km pu. :+ Veel succes.
Ja dat mag... maar is niet realistisch.

Er bestaan in BE "speelstraten" = stuk openbare weg die langs beide zijden wordt afgezet, en waar kinderen onder begeleiding kunnen spelen

mijn voorstel: laat een stuk autosnelweg 1x per week 's avonds afzetten, zodat de mensen die graag eens willen knallen, ook hun hart kunnen ophalen.
 
Met het huidige beleid is het aantal verkeersdoden de laatste jaren toch flink gedaald, dus blijkbaar is het wel effectief, maar ja, DAT wil je misschien niet horen.

En als het zo simpel is om voor anderhalve-man-en-een-paardekop gelegenheid voor snelheidsport te geven, dan zou ik zeggen: wat let je. Koop met elkaar een weiland, rol er een asfaltbaantje op uit en hup met de geit.
ONDANKS het huidige beleid van jaarlijks miljoenen flitscontroles, zijn er NOG ALTIJD verkeersslachtoffers. Wordt het dan niet eindelijk tijd om de ECHTE oorzaken van verkeersongevallen aan te pakken?
 
Flink de lul zeg je? Iemand die zó onbenullig hard rijdt is in mijn ogen een sukkel en verdient niet beter. Als hij dan zo nodig moet, gaat-ie maar naar een mooie Duitse Autobahn!

Dit soort acties bezorgen alle motorrijders een slechte naam en zijn er de oorzaak van dat mooie dijkjes e.d. worden afgesloten voor motorrijders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan