Iemand in groningen NU een accu over?

Wilfred88

MF'er
8 mei 2014
149
3
Groningen
Ik zou vanmiddag een ritje gaan doen, samen met mijn vrouw en enkele andere MF-ers..

maar nu zet ik net de boel klaar, en blijkt 1 accu kapot. Baal ik van. Kan op dit moment bij geen winkel terecht. Het is wat vergezocht misschien, maar misschien iemand in groningen die een accu heeft?
 
kan je niet even de lader erop zetten om hem even voor een dagje leven te geven?
 
Gaat om yamaha xj700s.

Ja, lader zou kunnen. Maar het is echt zo stom, heb gisteren net mijn accu lader aan mijn pa geleend...
 
Accu uit de motor van je vrouw of enkele andere MF-ers pakken,overzetten,starten,terug zetten en je motor niet meer uit doen :?
 
Ik zou vanmiddag een ritje gaan doen, samen met mijn vrouw en enkele andere MF-ers..

maar nu zet ik net de boel klaar, en blijkt 1 accu kapot. Baal ik van. Kan op dit moment bij geen winkel terecht. Het is wat vergezocht misschien, maar misschien iemand in groningen die een accu heeft?

yb14l-a2 ??
Heb ik nieuw liggen, in assen....
 
Ja seg hállo.
Geef wilfred88 eerst even de kans om terug in de tijd te gaan om de accu op te halen...
Voordringen is zóó niet aardig


:+
 
Mensen, bedankt voor de reacties... Helaas was de reactie van wyb eigenlijk al te laat. Op dat tijdstip had ik al met de motor in drachten moeten zijn voor aanvang van de rit. Dat werd niets.

Uiteindelijk zijn we maar niet gegaan. Toeren zonder accu vind ik niet relax. Deze rit was echt een hobby/ontspanningsding, dan is het echt niet lekker om de motor niet af te kunnen zetten, of andere toeren met startkabels uit te moeten halen.

uiteindelijk ben ik alleen smiddags nog ff een rondje gaan doen. Nu even een nieuwe accu bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan