Iemand interesse in de PB en Fast Bikes vids?

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Jaja, ik heb een aantal kabels en verloopstukjes gekocht...

Kan ik (als het goed is) eindelijk mijn PB (Video Nasty I, II en III) en Fast Bikes (How To Make Wheelies I, II en III) vids digitaliseren!!

Heb geen kabel, dus geen pub, helaas!

Dus als ik ze klaar heb, kom maar langs, gaan we gelijk ff jagen over de dijken hier! :) :)

[edit]
Url Fast Bikes: www.fastbikesmag.com
(werkt momenteel niet?? :? )
_________________
Mijn http://www.bikepics.com/pictures/03120/ (motor) kopen? Dat kan! Mail me...

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-08-17 00:24 ]
 
Misschien kan iemand bij je in de buurt met kabel ze effe op het net pleuren, lijken me erg gave films.
 
ruud: brand maar op CD!
kan J.W ze effe op ze 2mbit lijntje plakken NA dat ik ze heb kunnen kopieëren :)
 
lijkt me gaaf om te zien, branden die hap en ik kom wel een keer langs als je het goed vind. Mijn motor gaat vanmiddag een beurt krijgen en morgen ga ik kijken hoe hij/zij (daar ben ik nog niet achter) het maakt. Tevens dan gelijk de verplichte aanbetaling doen en de administratieve meuk regelen en dan kan ik hopelijk volgende week vrijdag opstappen en wegrijden. Vanaf dan ben ik mobiel!!
 
Ja, da's een idee...burnen op cd's, iemand anders zet ze po een vette lijn...

wel 6X500mb (gokje)!
 
stupid.gif




ps ik wil deze smilie graag bij de rest...
 
Ja, da's een idee...burnen op cd's, iemand anders zet ze po een vette lijn...

wel 6X500mb (gokje)!
divx maak je altijd zo dat 1 film net op 1 cd past (tenzij het een eerg lange film is, dan op 2 cd's!) dus aantal video's x 700MB!
 
is de pb-video de moeite?
en zoja dewelke is dan de beste, wil graag een wat all-round video in huis

en met pb bedoel je toch de Performance Bikes video hoop ik :?
 
is de pb-video de moeite?
en zoja dewelke is dan de beste, wil graag een wat all-round video in huis

en met pb bedoel je toch de Performance Bikes video hoop ik :?

Ja, het gaat over Performance Biks....deel III is wel de beste....

Er zit in de PB vids veel onzin, leuk als je dronken bent...maar ook veel mooie stukjes }) })

Fastbikes is extremer...alle delen zijn goed, deel I denk ik het beste....echt MEGAVET gewoon
 
Ja, het gaat over Performance Biks....deel III is wel de beste....

Er zit in de PB vids veel onzin, leuk als je dronken bent...maar ook veel mooie stukjes }) })

Fastbikes is extremer...alle delen zijn goed, deel I denk ik het beste....echt MEGAVET gewoon
da's raar... ik vin pb-II en pb-III erg zuigen
PB geeft zelf toe dat zij geen video's kunnen maken a la FB
FB kan echter weer gaan blad maken a la PB

je zou ook es crusty video's moeten bekijken... jeweetnietwatjeziet
 
Ik heb ze nog nooit gezien maar zou ze graag eens zien, het is toch ongelooflijk wat sommige mensen met een motor kunnen en durven. :}
 
bij PB is vooral dat stukje van die gast over de ringweg van parijs cool, how to kill yourself in rushhour.. :)
of dat jochie dat met zn crosbrommertje een wheelie maakt, em loslaat en z\'n brommer tegen een blade aanparkeerd die omdonderd.. ;(
anyways..
pb rules
 
Yay Crusty\'s 8-)

Zijn die een beetje te krijgen in Nederland ? Ik heb in een grijs verleden (toen Motocross Madness net uit was) wat gezocht op het net maar ben weinig tegengekomen.
 
Ik heb zelf how to pull wheelies part 1, 2 en 3 (more deathstyle than lifestyle). Gewoon via internet uit Engeland over laten komen.

Pulp Friction staat echter ook hoog op mijn verlanglijstje. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan