Iemand interesse in een 750 SRAD? :(

Doe je de fiets weg omdat je te hard jaagt? Of je met een ander de max. snelheid niet zult overtreden. Als je in geldnood zit is het wat anders, maar doe 'm niet weg vanwege het harde jagen. ;( Laat anders 's een paar biertjes staan, wil ook best oplopen.

Ik drink nooit.

En ja, ik denk WEL dat het helpt, want met mijn oude motoren reed ik nooit zo hard....
 
Nee, het is niet echt het geld...

Ik heb inderdaad GEEN tankpas, ik heb sinds kort een andere baan, omdat ik er ERG goed verdien.

Maar niet zo goed dat ik EN een dure auto kan rijden, EN een dure motor, EN nog een een huurhuis kan huren/inrichten!!

Inrichten kan wel 25.000 kosten, dus daarom ff geen motor.

Er komt er ECHT wel een terug hoor, hehe!! Alleen nu moet ik proriteiten stellen, en een huis is nu belangrijker. Punt!

 
Tja doe je eigen "Girl" zal wel zo :) gedaan hebben! Die ziet namelijk jou liever op een shopper "rondtuffen" :] !! Heb ik gelijk?? Ja he!
 
Grapjas, haha!!

Nee, dan wil ik een Fazer....

Mijn vriendin ziet me het liefst lopen, want met haar fiets heb ik ook een keer een wheelie gemaakt waarbij ik de achterrem niet kon vinden ---->gesloopt achter-spatbordje, hehe!! :]

Mijn vriendin houdt niet van snelle motoren, die wil chroom :r :r
 
Nee, het is niet echt het geld...

Ik heb inderdaad GEEN tankpas, ik heb sinds kort een andere baan, omdat ik er ERG goed verdien.

Maar niet zo goed dat ik EN een dure auto kan rijden, EN een dure motor, EN nog een een huurhuis kan huren/inrichten!!

Inrichten kan wel 25.000 kosten, dus daarom ff geen motor.

Er komt er ECHT wel een terug hoor, hehe!! Alleen nu moet ik proriteiten stellen, en een huis is nu belangrijker. Punt!

Je hoeft ook niet EN een dure auto te rijden EN een dure motor, mijn auto is ook een oud wrak en dat intereseerd me geen zier zolang die maar rijd.
Ik heb m'n auto overgens ook nog nooit gewassen.
AUTO'S : :r
 
Ik heb me motor en mijn rijbewijs gister bijna kunnen inleveren.En dat met een 25 kwtje.Dus aan het aantal brute pk\'s van je motor ligt het niet.
Gewoon je motor houden !!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik heb me motor en mijn rijbewijs gister bijna kunnen inleveren.En dat met een 25 kwtje.Dus aan het aantal brute pk\'s van je motor ligt het niet.
Gewoon je motor houden !!!!!!!!!!!!!!!!
Vertel!

Trouwens, ik denk dat je op een langzamere motor snel weer verlangt naar iets snellers. :(

Mijn FZR400 is een geweldig ding, lekker vlot accelereren maar hij mocht wel 30 PK meer hebben ofzo, boven de 180 gaat het niet zo hard meer vooruit. Ja, ik ben gewoon gek eigenlijk, maar het is zo verslavend en kan me ook maar met moeite inhouden. Vandaag weer een paar keer boven de 200 gereden. |(
 
Ik rij bijna elke dag wel boven de 200 een keetje, en dat waar je maar 60 mag! :(
Best vaag, je gewoon NIET in kunnen houden, ik MOET gewoon elke dag dat ik rij even veels te hard rijden, als is het maar even 180 ofzo, op een klein weggetje, ik kan het niet laten. |(

Maar goed, naarmate ik ouder wordt ga ik misschien wel eens iets beheerster rijden. :)
 
Grapjas, haha!!



Nee, dan wil ik een Fazer....



Mijn vriendin ziet me het liefst lopen, want met haar fiets heb ik ook een keer een wheelie gemaakt waarbij ik de achterrem niet kon vinden ---->gesloopt achter-spatbordje, hehe!!



Mijn vriendin houdt niet van snelle motoren, die wil chroom
You did the right thing, you dumped the girl :P

Uhm wat vind je nieuwe vriendin er eigelijk van :?




ps ik rij nooit te hard })
 
Dit soort acties zijn vaak van tijdelijke aard. Ik heb hetzelfde gedaan motor in de schuur in kratten (zou ooit een streetfighter moeten worden), huisje gekocht autootje erbij en .... drie jaar later de Bandit (financiele positie iets gewijzigd). :} Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. Beste beslissing ooit, om weer een bike aan te schaffen en ga ook nooit meer zonder! :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan