Iemand interesse in een 750 SRAD? :(

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Dag mensen...

Vage titel, maar wel waar. Het ding gaat eruit.

Ik heb er een goede reden voor, en een andere reden...


Aangezien ik me heb ingeschreven voor een huis kan ik een motor EN auto niet veroorloven.

Ik heb dus nu alleen een motor van ongeveer 17k, en om er een auto bij te kopen van ongeveer 15k is te gek...
Ik heb een motor nodig voor de winter. Simpel.

Maar nu komt het, er komt uiteraard weer een motor, maar NIET meer zo'n snelle!

Ik rij echt ALTIJD te hard, en vaak VEEL te hard. Elke dag rij ik naar mijn werk door de binnenvelden tussen Rhenen en Ede.

Je mag daar maar 60, en ik rij tussen de 100 en 160 :(

Echt verschrikkelijk. Ik hoef maar 1 keer geflitst te worden en ik ben mijn rijbewijs kwijt :(

Ik kan me simpelweg NIET inhouden. Het is gewoon MEGA DOODSAAI om 60 te rijden! De kick van snelheid en optrekken is blijkbaar te groot voor me.

Soms laat ik me echt gaan en rij ik 220 waar je 60 mag :(

Ik denk dat ik maar een Fazer ofzo terugkoop...voordeel is dat die dingen niet zo duur zijn...

*Zucht* erg he!

Iemand die hetzelfde meemaakt?
 
Hey Lotgenoot.

Ik ben het ook beu om elke maand helemaal blut te zijn.
En ik heb idd ook dezelfde ziekte als jij dus dat mijn rechterhand en voet niet echt willen luisteren. :+
En na de zomer gaat mijn motor er ook uit, tevens geef ik mijn 12 jaar oude auto ook een rottrap en schaf ik een 145 QVtje aan.
Uiteraard ben ik van plan volgend jaar zomer, weer een motor aan te schaffen en eventueel de auto er uit te schoppen.
Ik moet maar ff kijken wat wijsheid is.
Maar het is idd een dure hobby motorrijden, maar wel een leuke .

J.W

P.s : Ik dacht dat moderators/administrators altijd het goede voorbeeld moeten geven, blijkbaar niet dus :(


_________________
http://www.kras.nl/temp/cbr/homecbr.htm (Bijna alle CBR600F op een rijtje), wie vult me aan ?


[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-07-05 16:18 ]
 
zelfde 'probleem' hier.. 'k woon nu bij me broer in.. is een bewuste keuze.. 't was of bij me ouders (HAAT ik), me broer of alleen.
Alleen is duur en niet gek veel feesten, nu bij me broer heb'k geld genoetg voor alles wat me hartje begeert.. ook die VEEL te snelle gsxr-600.. maarja, 'k vind het allemaal zo leuk, dus dat kleine kamertje en 1-persoonsbedje heb'k er voor over.. (desnoods ga'k wel bij vriendin slapen) ;)
Volgens mij krijg je al gauw erg veel spijt als je dat ding echt wegdoet.. zou ik toch krijgen. Bedenk of je't toch niet aankan.. boetes is iets om je later (als je ze in de bus hebt) zorgen over te maken.

 
Weet je wat bij mij het probleem is ik rij elke avond.
Ik gooi er per week voor een 125 gulden aan benzine in.
En gedeelte is woon/werk verkeer maar merendeel is crossen :]
Tja dan nog auto erbij + 2a3 keer p.w zuipen enz..., tja reken maar uit :(
Ik weet zeker dat ik gek word zonder motor, maarja het is nu eenmaal zo :(
Ik ben wel weer bezig met school en heb binnenkort wat computraincursussen dus mijn marktwaarde gaat wel weer omhoog. :+
Dus wie weet dat ik het volgend jaar wel trek.

_________________
http://www.kras.nl/temp/cbr/homecbr.htm (Bijna alle CBR600F op een rijtje), wie vult me aan ?

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-07-05 16:33 ]
 
Nu is het dus nog een kwestie van wachten totdat ook BertV zijn motor inwisselt... En dan zijn alle moderators/administrators van dit forum motorloos. |( |(

Ik weet het gelukkig allemaal te combineren ( auto van de zaak e.d.) Sterkte Duderuud. ( Alhoewel het volgens mij helemaal geen straf is om op een Fazer te gaan rijden.)
 
Wat moet zoiets wel niet kosten? Zag van de week bij de dealer een rood-zwarte van '99 en die ging voor 17500 de deur uit

_________________
Motorrijbewijs sinds 11 mei 2001. Ben druk op zoek naar m'n eerste fiets... Rij nu tijdelijk op een http://www.bikepics.com/honda/cmx250/86/ (Honda Rebel 250). Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Skoezie op 2001-07-05 20:47 ]
 
hee, het gaat financieel dan wel niet zo goed, maar BertV's cat is de laatste die de deur uitgaat! :+
 
Er komt ECHT wel een motor terug hoor, maar niet meer zo'n onwijs snelle!!

Nu weet je ook waarom er ZO VEEL R1's te koop zijn van nog geen jaar oud denk ik...

En een Fazer vind ik ook best gaaf, net iets minder zeg maar! Maar ik heb al gehoord dat je daar ook heel gek mee kan doen...

Een groot voordeel, met een Fazer raak ik de stepjes wel! :) :)

(Lukt je met een SRAD necer nooit niet, HEEL mischien op een circuit. Als je de stepjes van een SRAD aan de grond krijgt, dan ben je echt een motorgod!)

Hier trouwens een paar piccies om stoer te doen:

kneepad1.jpg

kneepad2.jpg

kneepad3.jpg

kneepad4.jpg


En binnenkort dus filmpjes! :9~ :9~
 
Stepjes aan de grond met een Fazer is geen probleem. Hoewel ik zelf nog maagdelijke slijtbouten heb, verwacht ik niet dat het ontmaagden nog erg lang op zich zal laten wachten: mijn laarspunten hebben reeds kennis gemaakt met het asfalt :P

Overigens: wat wil je, een Fazer 600 of een Fazer 1000?
 
Er komt ECHT wel een motor terug hoor, maar niet meer zo'n onwijs snelle!!

Nu weet je ook waarom er ZO VEEL R1's te koop zijn van nog geen jaar oud denk ik...

En een Fazer vind ik ook best gaaf, net iets minder zeg maar! Maar ik heb al gehoord dat je daar ook heel gek mee kan doen...

Een groot voordeel, met een Fazer raak ik de stepjes wel! :) :)

(Lukt je met een SRAD necer nooit niet, HEEL mischien op een circuit. Als je de stepjes van een SRAD aan de grond krijgt, dan ben je echt een motorgod!)

Hier trouwens een paar piccies om stoer te doen:

kneepad1.jpg

kneepad2.jpg

kneepad3.jpg

kneepad4.jpg


En binnenkort dus filmpjes! :9~ :9~
heb je een Yamaha virus opgevangen van me op de snelweg toen ???? }) }) }) *D
 
(Lukt je met een SRAD necer nooit niet, HEEL mischien op een circuit. Als je de stepjes van een SRAD aan de grond krijgt, dan ben je echt een motorgod!)

Euhh?? Ik wil niet opscheppen ofzo, maar ik reed laats op een circuitdag (inderdaad) op assen wel m'n stepjes van m'n 600 SRAD aan de grond ondanks opgehoogt van achteren door ring tussen achterschokbreker, LsL rearset en slashcutsteps. jammer genoeg blijven de rondetijden iets achter bij mijn rijstijl.

P.s. kunnen we geen inzamelings aktie houden voor duderuud even een bankrekening openen en een mooie slogan!


:]

afz: TurboTeunis (motorgod) ha ha ha !!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: TurboTeunis op 2001-07-06 00:54 ]
 
Nou, ik vind het maar knap!!

15 Augustus ga ik het ook proberen op Zandvoort, heb ik een TOMS cursus.

En ik wil uiteraard een Fazer 600, want een 1000 is weer veel te bruut!!

Het moet juist langzamer gaan! :)
 
Als je nou es gewoon opzoek gaat naar een baas die je een auto geeft (van de zaak), dan hebbie toch geld over voor de fiets? En als het ff meezit kun je zelfs af en toe ff tanken op kosten van de zaak, omdat tankpas.
 
Als je nou es gewoon opzoek gaat naar een baas die je een auto geeft (van de zaak), dan hebbie toch geld over voor de fiets? En als het ff meezit kun je zelfs af en toe ff tanken op kosten van de zaak, omdat tankpas.
Ik moet zeggen dat die oplossing errug goed werkt !! :)
 
Doe je de fiets weg omdat je te hard jaagt? Of je met een ander de max. snelheid niet zult overtreden. Als je in geldnood zit is het wat anders, maar doe 'm niet weg vanwege het harde jagen. ;( Laat anders 's een paar biertjes staan, wil ook best oplopen.
 

Ik vind het ook geen oplossing een andere fiets om je snelheid in toom te houden. Vergeet niet dat we in nederland leven. In dit land kan je met een 1 cyl. 250cc choppertje je rijbwijs nog kwijt raken! |( |(

Mijn vriendin heeft een fazer en dat gaat ook gevaalijk hard met de juiste piloot }) Dus een oplossing zal je daar ook niet vinden.

Pech voor jou dus......
 
Volgens mij kan Fezertje zelf ook al aardig knallen met d'r Fazer. je moet haar alleen je befaamde stoppies nog leren! :}
 
fazer is een leuk ding
stepjes komen inderdaad te vlug aan de grond
kan in bijna elke bocht. *D
ben er een kwijt geraakt bij de baars
met 180 naar eindhoven en hij brak af.
links en rechts toch maar weer boutje erin gezet
weet ik tenminste wanneer de uitlaat bijna aan de grond zit.
en de bekeuringen zijn ook niet zo hoog hij loopt met mij er op 1,85 maar 230. :]
dus de kosten blijven ook een beetje binnen te perken 8-)
 
ik vind het ook geen oplossing om een langzamer scheurijzer te kopen...

ik denk dat je probleem vooral op het financieel vlak ligt.


 
Volgens mij kan Fezertje zelf ook al aardig knallen met d'r Fazer. je moet haar alleen je befaamde stoppies nog leren!
____________________________________________________________

hahahahaha, Ik weet niet waar je het over hebt :+

Ik ben bang dat jij te veel met Spike praat!


 
Terug
Bovenaan Onderaan