Iemand interesse in een Dnepr wiel?

Janenjoep

MF veteraan
21 jun 2010
2.989
1.050
Sittard
EHE heeft mijn span voorzien van een vette autoband en bijpassende velg; daardoor heb ik natuurlijk niets meer aan het originele wiel. Doe ik iemand daar een plezier mee?

full
 
Je bent net te laat.
Ik had hier verleden week een klant die met 2 van deze dingen aan kwam zetten, en die er niet best uitzagen. Ondertussen zijn ze alweer gefixt....
 
Dat is geen Dnepr wiel. De ankerplaat is anders en de velg is aluminium. Dnepr heeft een vrijwel gladde ankerplaat en een simpele stalen velg.
Dit lijkt mij meer Italiaans.
 
Dat is geen Dnepr wiel. De ankerplaat is anders en de velg is aluminium. Dnepr heeft een vrijwel gladde ankerplaat en een simpele stalen velg.
Dit lijkt mij meer Italiaans.

Tja, ik heb bij Arie in Beekbergen de Dnepr gekocht en Erwin heeft er een ander wiel aangezet. Dit kwam er van af, dus voor mij heet het dan een Dnepr-wiel :) !
 
Als het past op een Dnepr naaf is er vast iemand die hem over wil nemen, het is mooier en vast ook rechter als de Dnepr wielen.Anders wil vast iemand de zijspanband hergebruiken.
 
Is 19" en heeft een kabelbediende trommel.

De bak had hiervoor aan een guzzi gezeten, dus Misschien is t een guzzi voorwiel geweest?
 
Terug
Bovenaan Onderaan