Iemand meer info over ongeluk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dracu

MF veteraan
24 okt 2005
1.750
0
Zee
Vandaag op zandvoort geweest, in sessie 3 van groep4 ( snelte groep ) was er een ongelukje gebeurt, 3 ziekenwagens, 1 trauma heli, heb opgevangen dat de persoon verschillende botbreuken heeft opgelopen...toevallig hier iemand die dichter bij de persoon staat dan ik?
 
Toen ik zojuist wegging was er nog niets bekend anders dan dat hij weer bij kennis was en dat hij voor controle naar het ziekenhuis ging.

Ik kan mij overigens niet voorstellen dat de betrokkene op dit topic zit te wachten, om nog maar te spreken over de mensen die hem kennen. Ik vind het als bekende iig een rare manier om meer info over iemands leed te vernemen :(
 
Laatst bewerkt:
even ge quote van een andere forum

Net heeft *** ons gebeld, die in het ziekenhuis is geweest, die vertelde mij dat ***** een hersenkneusing heeft, en slaperig reageerde, hij was er niet helemaal bij dus, en ze houden **** even ter observatie in het ziekenhuis, hij was wat misselijk, vroeg wat hij daar deed etc, volgens mij normale dingen bij een zegmaar zware hersenschudding/kneusing, de rest van zijn lichaam heeft niets, op misschien wat schaafjes en blauwe plekken na..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan