iemand met HD zijspan uit de jaren 40

23 sep 2004
25
0
Leiden
Ik ben op zoek naar iemand die een HD zijspan heeft uit de jaren 40. Wij gaan volgend jaar nl. trouwen en dat willen we eigenlijk op een motor doen. Echter we zijn er al achter dat dat niet gaat ivm haardracht en afstand die we moeten afleggen. Wat wij nu willen is dat ik (bruidegom) de bruid van huis ophaal en dus alleen aankom rijden met de motor. Alleen de hoek om dus eigenlijk voor de show. Als er hier iemand is die er 1 heeft of weet wie er zo'nHD heeft en daar wel zin in heeft laat het ons weten via het forum dan kunnen we later altijd iets afspreken.
 
je moet maar even de zoekfunctie gebruiken op lenen trouwen en bruiloft.
je bent niet de enige die dit fantastische idee heeft.
de kans dat je iemand vind die zijn combinatie hieraan wil wagen is namelijk nihil tot nul.
als je eerst zijspanrijles neemt vergroot je je kans al aanzienlijk maar ligt nog altijd dicht bij nul.
iedere solorijder denkt dat hij zo op een span wegrijdt maar het is echt iets wat je moet leren.
 
Als extra kan ik zeggen dat ik best achterop wil zitten of in het span. De eigenaar kan dus zelf rijden en het gaat om een stukje van 50 meter. :)
 
Je zou eens contact op kunnen nemen met Ted Koks van HD-parts in IJmuiden. Die heeft iig een volledig gerestaureerde WLA staan, waar ook een bakkie aan moest komen toen, maar weet niet zeker op die er nu al aanzit.

Harley Davidson Parts IJmuiden

Trawlerkade 34
1976CB IJmuiden [kaart]
Tel: 0255 522625
Fax: 0255-517845
 
Terug
Bovenaan Onderaan