Iemand met Kawasaki ervaring? Zuigervreters?

Laat ik ook maar een duit in het zakje doen; heb in 2002 een nieuwe zx-9r gekocht, staat nu 98K op. Geen zuiger en/of olie verbruik.
So my opinion : the story sucks O-)

Greetzzz :W
 
De eerste zx9r modellen staan wel bekend om zakkende cilinderbussen. Maar goed voor de rest is het BS idd.
 
Al 72.000 KM zonder problemen op de ZX9r...
Je vriend rijd honda zeker, waarschijnlijk bedoelde hij dat de kawa's de honda's vreten?
 
De eerste generatie ZZR1100 heeft last van kantelende zuigers bij hoge snelheden(toeren dus).

Geen eigen ervaring, zag ooit een vastgelopen ZZR1100 blok bij de motorzaak en vroeg ernaar.

Ik heb ooit een GPZ550 gehad met 80dkm en daar heb ik nooit last mee gehad. Ik reed de toerenteller vaak in het rood en olieverbruik was zelfs nihil.

Succes!

de eerste zzr's hadden een probleem met de smering op het 3e bigendlager, net als de gpz1000rx, maar dat was met een by-pas op te lossen daardoor liepen die vaak vast, drijfsang door het carter, mijn Z1R-rickmann met 1360 cc wisecokit luste af en toe wel een zuigertje, maar nieuwe bus en zuiger erin en liep weer als een nieuwe :X :X :X
 
hebben voor de tt 2004 een z750 gekocht, voor woonwerk verkeer van me meissie, ondertussen 50k op de teller en geen druppel olie verbruik starten lopen het hele jaar door
 
Ik heb een ZR-7 uit 1999 met 137.000 km op de klok. Nog steeds met de originele zuigers.
 
Hahahha, er wordt wel erg heftig gereageerd door de kwalijkzaki fans.















Zulke ellende heb je met een Honda ook niet he! *O*




















:+
 
Nou okay ik dan even het geheel bevestigen....




Vroeguh toen je nog de motors moest aantrappen, heb ik 2 stuks kawa KH500 3 cilinder 2takt gehad, en als je daar mee reed zoals ik , dan kon het inderdaad gebeuren dat de middelste cilinder met zuiger wel eens de geest gaven, maar dan moest je met die 2 tacten wel heel erg je best doen.
Heb daarna altijd gewoon Kawa 4 tackten mishandeld, en buiten wat experimenten met N2O , nooit geen kapotte zuiger of cilinder gehad.
En mishandelen deed ik hoor.
Ik heb zelfs de GPZ 1000 naar 75.000 km kunnen rijden zonder problemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan