Iemand moet de spits afbijten! Ikke dus..

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Bij deze ff een link naar wat foto's op www.bikepics.com

http://www.bikepics.com/honda/cmx250/86/ (1986 Honda CMX 250 (cmx250) Motorcycle Pictures | BikePics.com)

Zoals te zien is op de foto waar ik op de fiets zit, is hij me iets aan de kleine kant, maar ik hoop daar binnen niet al te lange tijd een oplossing (lees: andere fiets) voor gevonden te hebben.
 
Loopt niet bepaald storm hier, he :icon_smile:

Het ziet er naar uit dat de meeste toch meer een toer/sport-fiets hebben/willen.

Als winter-doorrijder is voor mij een chopper niet aan te raden in ieder geval, en ik heb graag een motor waarmee ik goed remmen kan: is vaak toch wat zwammiger bij een chopper.

Ik heb bij een verhuurbedrijf eenmaal een suzuki bandit met een spijker in de achterband meegekregen, en ben daar weer mee teruggegaan: hebben ze me voor de rest van de dag een suzuki intruder meegegeven. Bij het eerste stoplicht waar ik de remmen testte (gewoonte van me) stond ik 2 meter *voorbij* de streep stil! :icon_frown: Hellup!

Ach ja, je kan niet alles hebben he :icon_smile:
 
Ik heb op een Honda vt 750 shadow gereden en daarvan waren de remmen prima in orde. Dus ik ben bang dat ik het niet met jouw generalisatie eens kan zijn.

Je moet natuurlijk niet vergeten dat een chopper een ander gebruiks doel heeft, namelijk cruisen.

Op een chopper moet je geen agressieve rijstijl aanhouden want dan denk ik dat dat mooie chroom al snel een beetje bekrast en verbogen is.

 
Mijn eerste motor was een 305cc cruiser die 10.000tpm draaide in de 6de versnelling met 120 km/u.

Als ik hiermee geen vastloper had gehad, had ik misschien wel bij het chrome volk gehoord...
 
Mijn eerste was een Kawa Vulcan 750 maar dan wel compleet verbouwd en ze was eigenlijk super mooi! De tweede was een Harley Davidson. In mijn ogen was dat de ultime sjopper.

Op mijn site staan mooie foto's van de fiesten. Kijk ff bij de HD helemaal onderaan voor het echte HD gevoel.
 
Mag een Vmax er ook tussen staan, weet zelf niet wat het precies is.
Sommigen noemen het een 'niks', geen chopper, geen tourmotor en geen wegracer, wat dan.

 
zo'n 10 jaar geleden zelf mijn chopper gebouwd ( heb hem nog steeds, rijdt er alleen nooit meer op, gaat nooit meer weg!).
CB750 blok, Amen Savior frame, voor de rest alles bij elkaar gezocht of zelf gebouwd. Een paar jaar met veel plezier op gereden, naar Frankrijk en Engeland. Erg oncomfortabel voor duo, maar altijd met veel plezier meegegaan overal naar toe.
Foto's en tekst op www.nitromax.nl, in de navigatiebalk "Building the BITCH".
Nu veeeeeeeel sneller. Ook te zien op www.nitromax.nl.
Ik zie dat ik zelfs in Niels' favorieten sta, bedankt Niels *D
 
suz-intruder1400-95-bikepics-03939.jpg

suz-intruder1400-95-bikepics-03938.jpg

suz-intruder1400-95-bikepics-03937.jpg

hier ook nog wat foto's van 1 van mijn vorige motoren, moeilijk kneedown hoor, maar ik wou dat ik hem er nog bij had

[ Dit Bericht is bewerkt door: Johnv op 2001-06-18 23:19 ]
 
Wat een superding. Ben helemaal supersport/sport minded, maar hier krijg ik het toch wel warm van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan