Iemand naar TOMS geweest op 21-05 ?

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Ikke om te kijken... ( naar 2 vrienden van me die daaraan meededen.)
Hierbij een foto van Dennis Sol en van iemand ( van motormaniacs.) die een nieuwe R1 aan ut testen was...

19.jpg


misc.php


Foto's van mijn vrienden post ik nog maar effe niet }) :P

Bijlage: 16.jpg
 
Laatst bewerkt:
Max zal misschien nog wel een TOMS doen dit jaar, maar aan de eerste 2 heeft ie iig niet meegedaan.
 
Leuk die foto...
De man in dat flitsende pak...
Tis mijn smaak ook niet maar hij kan er absoluut in sturen.

Ik mag dan wel een 'duur' Dainese pak aan mijn reet hebben maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar ook maar 1 sec. sneller door rij.

Blijkt eens te meer...uiterlijk vertoon is ook niet alles.
 
Vraag me altijd af waar dat voetje nou voor is?
(bij die sm, Dennis??)

Dacht dat alleen scooterjongens dat deden omdat ze denken daarmee dr scooter op kunnen vangen als ze wegglijden (om dan vervolgens dr enkel te verbrijzelen)

Maar het heeft dus echt een functie??
 
De voet is voornamelijk om stabieler door de bocht te kunnen. Net zoals het knietje-aan-de-grond dat is bij een supersport is het voetje-aan-de-grond dit bij supermotard.

Gezien de goemetrie is het makkelijker om je been uit te steken dan een knie aan de grond te leggen.
De grondspeling is al een stuk groter dan bij een SS dus daarvoor hoef je het niet te doen.
 
Op zaterdag 25 mei 2002 19:50 schreef HELLdesker het volgende:
Ikke om te kijken... ( naar 2 vrienden van me die daaraan meededen.)
Hierbij een foto van iemand ( van motormaniacs.) die een nieuwe R1 aan ut testen was...

misc.php


samen met de nieuwe Blade en GSXR1000.
Zie ook motormaniacs
Op woensdag 22 mei 2002 19:50 schreef Daan van der Keur het volgende:
Dinsdag 21 mei hebben we de Honda Fireblade, de Suzuki GSX-R 1000 en de Yamaha R1 uitgebreid getest op het Circuit van Zandvoort (testrijders: Marco Vugts, Alfons Dons, Francesco Boeijen, Sander Scheepstra en Cees Doorakkers) met een toch wel zeer verrassende einduitslag in vergelijking met de andere motorbladen op deze aardbol maar dat lezen jullie binnenkort nog wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan