Iemand nog op de "motordagen" Assen geweest?

Ben er gisteren en vandaag geweest
Was zonnig weer en veel motoren op de baan
MC Assen en Edwin Postmus stonden er ook met een stand


EgbertO
 
ik ben er wel maar toch ook niet geweest, ik was wel op het circuit bij de camping bezig mijn spullen op te bouwen voor de superbikes. daardoor een mooi uitzicht op paddock. was wel redelijk druk
 
Was er zaterdag...3 stersessies gereden. 2:10 neer gezet.
Zondag kon ik meet veel mazzel 1 stersessie overnemen. 2:07 neer gezet :)
Alleen die sessie was vol met cowboys zeg maar wat een idioten....
Natuurlijk de gefrustreerde R1 rijder die het ie kan hebben dat een R6 hem voorbij komt in de bochten.....knalt ie op rechte stuk voorbij ...remt veel te vroeg en drukt me dan met 200+ de baan af hop gras in :( ...kon hem wel houden maar man wat was ik pissig.
Zaterdag was er wel een ongeval ....volgens mij een kawa die zijn blok op blies met 190km per uur ;( en de rijder er achter ging ook op z,n muil door het oliespoor.
1 is afgevoerd met iets aan z,n rug maar dat zal goed herstellen heb ik me laten informeren.
Ramshoek uit zag ik telaat het voetje uitsteken van een dame op een rs250(ze wou dus de pits in) en knalde er bijna op.....ben toen even eraf gegaan ....gras...asfalt en er weer op....m,n hart zat in m,n keel :o Ik zat dus niet op te letten .....had erg fout kunnen aflopen.
Al met al.....was het een toppertje.
:}
 
Laatst bewerkt:
Was er zaterdag...3 stersessies gereden. 2:10 neer gezet.
Zondag kon ik meet veel mazzel 1 stersessie overnemen. 2:07 neer gezet :)
Alleen die sessie was vol met cowboys zeg maar wat een idioten....
Natuurlijk de gefrustreerde R1 rijder die het ie kan hebben dat een R6 hem voorbij komt in de bochten.....knalt ie op rechte stuk voorbij ...remt veel te vroeg en drukt me dan met 200+ de baan af hop gras in :( ...kon hem wel houden maar man wat was ik pissig.
Zaterdag was er wel een ongeval ....volgens mij een kawa die zijn blok op blies met 190km per uur ;( en de rijder er achter ging ook op z,n muil door het oliespoor.
1 is afgevoerd met iets aan z,n rug maar dat zal goed herstellen heb ik me laten informeren.
Ramshoek uit zag ik telaat het voetje uitsteken van een dame op een rs250(ze wou dus de pits in) en knalde er bijna op.....ben toen even eraf gegaan ....gras...asfalt en er weer op....m,n hart zat in m,n keel :o Ik zat dus niet op te letten .....had erg fout kunnen aflopen.
Al met al.....was het een toppertje.
:}

daarom wil ik ook niet met dat soort dagen rijden, dat zijn vaak de mensen die denken dat ze kunnen rijden op het circuit en meest rare capriolen uithalen
 
Was er zaterdag...3 stersessies gereden. 2:10 neer gezet.
Zondag kon ik meet veel mazzel 1 stersessie overnemen. 2:07 neer gezet :)
Alleen die sessie was vol met cowboys zeg maar wat een idioten....
Natuurlijk de gefrustreerde R1 rijder die het ie kan hebben dat een R6 hem voorbij komt in de bochten.....knalt ie op rechte stuk voorbij ...remt veel te vroeg en drukt me dan met 200+ de baan af hop gras in :( ...kon hem wel houden maar man wat was ik pissig.
Zaterdag was er wel een ongeval ....volgens mij een kawa die zijn blok op blies met 190km per uur ;( en de rijder er achter ging ook op z,n muil door het oliespoor.
1 is afgevoerd met iets aan z,n rug maar dat zal goed herstellen heb ik me laten informeren.
Ramshoek uit zag ik telaat het voetje uitsteken van een dame op een rs250(ze wou dus de pits in) en knalde er bijna op.....ben toen even eraf gegaan ....gras...asfalt en er weer op....m,n hart zat in m,n keel :o Ik zat dus niet op te letten .....had erg fout kunnen aflopen.
Al met al.....was het een toppertje.
:}

Ai, het leek me leuk om volgend jaar ook eens mee te doen, maar wanneer ik dit zo lees... :( :(
Het moet wel leuk blijven, ik heb totaal geen behoefte aan ongelukken in welke vorm dan ook.

Vraag - zijn de "Toerrijden" sessie's wat relaxter? (kon dit weekend niet zelf gaan kijken, vandaar....)

Groeten, Sebo.
 
Hoihoi, ik ben ook geweest, zondag! Heb een leuke dag gehad, was best druk,.. en niet te vergeten, hèèl lekker weer!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan