Iemand omgeving Nijmegen/arnhem die mij kan helpen?

reclame maken voor eigen gewin is niet aan iedereen uitbesteed blijkt uit het hypocriete mf beleid, dat mag de ene niet terwijl het bij de ander gewoon wel wordt toegestaan :r

ts kijk eens in zn profiel, verhuur in nijmegen lijkt mij ideaal!
 
Dat is inderdaad wel heel fout wat jij hier doet :+

Doe ik het even voor 'm :D

http://www.motortrailerverhuur-pietjepuk.nl/

Zit in Nijmegen, waar jij woont. En kost je dus 25 euro en een verplicht ritje naar je werk met de auto. Denk niet dat het goedkoper gaat lukken, tenzij er een MF'er in Nijmegen is met een trailertje die je kosteloos kan lenen.

Zo, en nu mag je die spammeneer met een zwoele blik aankijken. Misschien wilt ie dan wel de spanbandjes kosteloos meeleveren als dank voor de link hier op MF.

Snap dat spam niet getolereerd wordt, maar toch. Dit aanbod vind ik niet zo heel erg spammerig. Enige wat ie fout heeft gedaan, is de nickname keuze. Anders had het geen enkel probleem geweest. Ach ja... |(
 
Laatst bewerkt:
Doe ik het even voor 'm :D

Magazine Media Associatie

Zit in Nijmegen, waar jij woont. En kost je dus 25 euro en een verplicht ritje naar je werk met de auto. Denk niet dat het goedkoper gaat lukken, tenzij er een MF'er in Nijmegen is met een trailertje die je kosteloos kan lenen.

Zo, en nu mag je die spammeneer met een zwoele blik aankijken. Misschien wilt ie dan wel de spanbandjes kosteloos meeleveren als dank voor de link hier op MF.


geweldig _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
reclame maken voor eigen gewin is niet aan iedereen uitbesteed blijkt uit het hypocriete mf beleid, dat mag de ene niet terwijl het bij de ander gewoon wel wordt toegestaan :r

ts kijk eens in zn profiel, verhuur in nijmegen lijkt mij ideaal!
Iemand die zich speciaal op mf aanmeldt om reclame te maken om zn (commerciele) diensten aan te bieden is wat anders dan een forumlid met duizenden reacties, iemand die zich met zijn kennis de overige forumleden verder helpt en die in zijnprofiel inderdaad linkt naar zijn eigen bedrijf...
 
wat ik me dan wel weer afvraag is of die motor daar dan nogsteeds staat sinds 26 december ik had m dan wel op een gewone aanhang wagen gegooit en vast gesjord.
 
Iemand die zich speciaal op mf aanmeldt om reclame te maken om zn (commerciele) diensten aan te bieden is wat anders dan een forumlid met duizenden reacties, iemand die zich met zijn kennis de overige forumleden verder helpt en die in zijnprofiel inderdaad linkt naar zijn eigen bedrijf...

Alsof deze persoon zich heeft aangemeld enkel en alleen om zn site te spammen... Nee, das gewoon een vaste lezer geweest die nu even de moeite heeft genomen om een profiel aan te maken. En daar zooooo fout is geweest zn eigen bedrijfsnaam voor te kiezen. Ja, toch wel want anders had ie dat topic niet gekickt na een x-aantal weken
 
Laatst bewerkt:
Iemand die zich speciaal op mf aanmeldt om reclame te maken om zn (commerciele) diensten aan te bieden is wat anders dan een forumlid met duizenden reacties, iemand die zich met zijn kennis de overige forumleden verder helpt en die in zijnprofiel inderdaad linkt naar zijn eigen bedrijf...

ik doel concreet op dat de ene wel reclame maakt voor zn eigen gewin en de ander daarmee de mond gesnoerd wordt in algemene zin en niet op deze specifieke persoon. het meten met twee maten op het mf waar ik van walg. denk geen voorbeelden te hoeven noemen anders wordt het persoonlijk maar gun het de ene net zo veel als de ander en eigenlijk gun ik niemand kosteloos hiero lopen spammen voor zn eigen inkomsten; ga reclame maken en betaal daar gewoon voor zoals ik en ieder ander :r
 
Iemand die zich speciaal op mf aanmeldt om reclame te maken om zn (commerciele) diensten aan te bieden is wat anders dan een forumlid met duizenden reacties, iemand die zich met zijn kennis de overige forumleden verder helpt en die in zijnprofiel inderdaad linkt naar zijn eigen bedrijf...

Met je eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan