Iemand ooit Akira gezien?

Heb al slechtere conceptbikes gezien, maar het inbrengen van (motor)scootertechnologie in motoren lijkt me niet zo'n prettig vooruitzicht :X

Trouwens, die videocamera's als spiegels lijken me wel een nuttige technologie maar of dit binnen een paar jaar al gehomologeerd kan worden voor de openbare weg als vervanging voor gewone spiegels :?
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zomer hebben ze in de PB een aantal scooters op het circuit getest. Burgman, Silverwing, etc. Ze hebben zelfs een score bijgehouden van wie het meeste supersports had ingehaald, meen ik. })

Hiermee hadden ze ws. een nog betere score gehaald. :P

Maar ik vind het iig een :r ding. Ik mot geen scooter. B|
 
Om eh, ontopic te blijven O-) ..ja, die heb ik wel eens gezien *D Hele aardige man, spreekt (..net als bijna iedere japanner..) slecht engels, maar weet wel hoe je met een racemotor om moet gaan en dan vooral een SuperBike (..in zijn geval een Kawasaki..) :) Ik heb zelfs m'n nick aan hem ontleent }) ;)

Enne..scootah's :( :r Afvoeren die hap!!!
 
Akira is een brute film...die bikescene is mee verantwoordelijk voor mijn liefde voor motoos

Hier ligt de nadruk wel teveel op technische snufjes en niet op handelbaarheid, topspeed en brute koppel (zoals die bike van Kaneda)

Maar alsie binne een jaar of vijf gaat als de huidige R1/gxxr1000 wil wel een testritje :9~
 
akira is een erg mooie film.
kep hem ook op dvd.
tis ook de enige anime film die ik leuk vind.
 
er zijn echt meerdere goede hoor! Blood Bv, en The Pantzer Brigade en noem maar op...

[/offtopic]
Blood -> Bagger
The pantzer Brigade -> :?
GitS -> eye/ear candy

Kijk liever iets van Ghibli (google) ofzow...
Of als je actie wil...Vampire Hunter D: Bloodlust
[ontopic]
 
Toen ik de topic-titel zag moest ik meteen aan deze bike denken! Wat een vet ding, het is wel heel wat anders dan een racer maar ook heel wat anders dan een scooter, vindt ik. Mooi.
 
Om eh, ontopic te blijven O-) ..ja, die heb ik wel eens gezien *D Hele aardige man, spreekt (..net als bijna iedere japanner..) slecht engels, maar weet wel hoe je met een racemotor om moet gaan en dan vooral een SuperBike (..in zijn geval een Kawasaki..) :) Ik heb zelfs m'n nick aan hem ontleent }) ;)

Enne..scootah's :( :r Afvoeren die hap!!!

Kijk, hier is 'ie! *D :+

full
 
yep heb ik gezien O-)

Akira Takasaki, gitarist van Loudness :+
enige echte Japanse gitaargrootheid :}

(figuurlijk dan hij is 1.60m)
 
Terug
Bovenaan Onderaan