iemand tips voor een sportuitlaat VFR uit '97?

Lauwie

Rookie
8 mei 2002
23
0
Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar een sportuitlaat voor mijn VFR uit '97.
Natuurlijk is het geluid net zo belangrijk als het uiterlijk. Maar zoals je al begrijpt kun je dat niet horen voordat je de demper hebt aangeschaft en gemonteerd.

Mijn vraag: kan er iemand tips geven hoe ik er makkelijk achter kan komen welke demper ik wil.

Ik ben opzoek naar een demper die wel wat meer geluid maakt als standaard, maar niet te veel snappie! Het moet wel leuk blijven.

Thnx, Laurens
 
Ik had een uitlaat waar "SPES" op stond (weet niet of dat ook het merk was.....). Moi geluidje en hoger dan originele.

Op onderstaande foto is ie wel te zien, maar niet zo goed.....
Vfr750f.jpg


Dit was mijn vorige motor, kan het nu niet meer controleren (hij heeft nog bijna een jaar bij Motoport gestaan, niemand wilde hem hebben....)
 
ik heb er een devil onder hangen, en die klinkt echt :9
mooi zwaar laag in de toeren, en lekker schreeuwen hogerop.
Klinkt alleen wel een tikkie hard, maar net niet TE

Klinkt goed zwaar geluid in de lage toeren. :9~

Kun je daar evt. ook een dB killer inzetten?
Is er een webside van devil?
 
ik heb er een hoge bos (carbon) onderzitten, deze heeft er een d.b eater inzitten wat al een mooi geluid geeft.
maar eenmaal gereden te hebben zonder d.b eater wil je nooit meer met rijden.

ik ben regelmatig met mooi weer te vinden (dus ook morgen)in het industriegebied de plaspoelpolder in rijswijk op het parkeerterrein van de belastingsdienst,samen met nog een
(groot)aantal andere motor liefhebbers.
dus als je het live wilt horen!!!!!!!!!!!!
:]
 
ik ben regelmatig met mooi weer te vinden (dus ook morgen)in het industriegebied de plaspoelpolder in rijswijk op het parkeerterrein van de belastingsdienst,samen met nog een
(groot)aantal andere motor liefhebbers.
dus als je het live wilt horen!!!!!!!!!!!!
:]

Pas maar op, was gisteravond nog even op PPP, was beredruk met agressieve agentjes, stonden op meerdere plekken langs A4 te posten, pas ook goed op bij parkeerplaats bij afslag Naaldwijk/Hoek V. Holland/den Haag Zuid.

OPPASSEN
 
Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar een sportuitlaat voor mijn VFR uit '97.
Natuurlijk is het geluid net zo belangrijk als het uiterlijk. Maar zoals je al begrijpt kun je dat niet horen voordat je de demper hebt aangeschaft en gemonteerd.

Mijn vraag: kan er iemand tips geven hoe ik er makkelijk achter kan komen welke demper ik wil.

Ik ben opzoek naar een demper die wel wat meer geluid maakt als standaard, maar niet te veel snappie! Het moet wel leuk blijven.

Thnx, Laurens

Je moet Motoport Den Haag even bellen, hadden een hele mooie Laser 2e hands liggen, was wel al effe geleden, maar het proberen waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan