Iemand tips voor mij?

@Soesaful Is het al gelukt met het vinden van een geschikte motor? Er staan nog wel een aantal leuke GSX 650F te koop zag ik op MP.
Hoi Michiel! Dankjewel voor meedenken! Is zeker gelukt!!! Ik heb mijn eerste motor bij Arie Molenaar gescoord. 9 april mag ik hem ophalen *O*
 

Bijlagen

  • 20210319_143218.jpg
    20210319_143218.jpg
    238,7 KB · Weergaven: 13
Verliefd worden op één bepaalde motor snappen we allemaal. Maar voordat je een testrit hebt gedaan (of een paar maanden eigenaarschap) kun je nog niet inschatten of die motor daadwerkelijk de beste keus voor jou is. Comfort, ergonomie en rijeigenschappen kun je niet inschatten zonder te rijden, en sommige dingen beginnen pas op te vallen op langere termijn. Mijn liefde ging uit op 1000cc supersport raketten maar ik ben met mijn 1m91 toch echt te lang. Ik ben behoorlijk lenig en sportief, maar het was na een uur in het zadel toch echt ronduit onprettig als je niet constant 150+ kon doen. En dat gaat je irriteren op den duur. Of de vering geeft je weinig vertrouwen. Of de remmen voelen te zwak aan. Dit zijn vooral subjectieve dingen die je als beginner nog niet degelijk kan beoordelen omdat je geen ervaring hebt - maar als je je goed erop voelt, dan is dat ook zo.

Oftewel, houd rekening met de mogelijkheid dat een andere motor een betere keuze is en laat je overtuigen.
Ik denk dat de GSX650F juist een goede keuze is voor een beginner.
Uiteraard afhankelijk van de lengte en persoonlijke smaak.

Want verder is het een prima fietsje (spreek nu uit ervaring, en heb aardig wat vergelijkings ervaringen 😇), ook qua zithouding, uiterlijk, comfort, bagage mogelijkheden etc.

En om on topic te blijven, er is altijd wel iemand die met je mee wilt om te kijken @Soesaful
Of idd de grotere dealers op zoeken wat al aangegeven is.

Zodra je wil gaan kijken, gooit het hier in de groep, met een lokatie erbij...
Dan komt het vast goed👍
 
Ik denk dat de GSX650F juist een goede keuze is voor een beginner.
Uiteraard afhankelijk van de lengte en persoonlijke smaak.

Want verder is het een prima fietsje (spreek nu uit ervaring, en heb aardig wat vergelijkings ervaringen 😇), ook qua zithouding, uiterlijk, comfort, bagage mogelijkheden etc.

En om on topic te blijven, er is altijd wel iemand die met je mee wilt om te kijken @Soesaful
Of idd de grotere dealers op zoeken wat al aangegeven is.

Zodra je wil gaan kijken, gooit het hier in de groep, met een lokatie erbij...
Dan komt het vast goed👍
Niet het hele topic gelezen dus ;)
 
Hoi Michiel! Dankjewel voor meedenken! Is zeker gelukt!!! Ik heb mijn eerste motor bij Arie Molenaar gescoord. 9 april mag ik hem ophalen *O*
👍👍
Bekend kleurtje 😇

En ziet er niet verkeerd uit..
Maar 9april ophalen,😳

Nog zoooo lang wachten😬




😎
 
Niet het hele topic gelezen dus ;)
😒
Nope, kwam ik ook net pas achter..
Paar pagina's gemist
Mijn foon is het niet altijd met mij eens..

Ligt echt niet aan mij hoor😎😏


Maar mooi dat ze geslaagd is, in beide gevallen
 
Knap fietsje hoor!! Helaas je topic te laat gelezen, maar gezien ik uit Huizen kom zie ik je vast nog wel een keer langs scheuren op je soez! Veel plezier ervan en vooral veel veilige km's!
 
Terug
Bovenaan Onderaan