Iemand tips voor m'n rijbewijs?

philly

MF'er
31 mei 2004
50
0
Groningen
Vandaag heb ik voor het eerst les gehad op de weg. Het was het begin voor m'n 3-daagse cursus. Donderdag moet ik afrijden, daarom vroeg ik me af of iemand nog tips voor me heeft. Hierbij kun je denken aan waarom je vorige keer gezakt bent en wat ik dus niet moet doen, of andere handige tips. Alvast bedankt!
 
gewoon lekker rijden, en je niks aantrekken van die mafketels in die auto achter je ;)

en het feit dat je examen mag doen zegt al genoeg, je instructeur had je echt niet laten gaan als hij/zij geen vertrouwen in je had.

Kortom, GEWOON SLAGEN!!!!!
 
Gewoon rijden zoals je anders ook rijd......
Enne kijken, kijken en nog eens kijken, vinden die examinators altijd zeer tof staan :)
 
Neem de tijd om te rijden (dus niet lekker snel willen zodat het er stoer uitziet je zal dan afgerekend worden op het feit dat je geen overzicht heb en niet goed kijkt naar de situatie voor je....)

ha ha wijze woorden he hahaha

Succes!!!
 
Alvast bedankt voor de tips, maar geef me vooral nog meer want ik heb tot donderdag en moet sowieso slagen want er staat een zxr400 in m'n garage die er niet meer tegen kan stil te staan })
 
Alles wat hierboven gezegd is, vooral kijken waar je naartoe wil.
Verder hechten ze bij ons (B) veel belang aan het verlenen van voorrang aan zwakke weggebruikers.

Veel succes :] !
 
Ten eerste idd gewoon slagen
Ten tweede had mijn instucteur wel een goede tip (vond ik tenminste), bij stoplichten e.d. relatief snel optrekken, want dan kan die mafketel je niet bijhouden in z'n koekblik en dus ook niet zien als je iets fout doet :P :+
Ten derder zoals al eerder gezegd blijven kijken, worden die examinators geil van :)
 
WHAHAHAHA kijk das pas een nuttige tip, alleen kreeg ik vandaag nog gezeik van m'n instructeur over het feit dat ik te snel optrok(en dat met een <25kw :? )
Dat kijken ben ik idd ook achter gekomen, je hoort ze gewoon kreunen achter je als je de nacontrole doet :P . Maar morgen is DE dag, dus ik laat het morgen wel ff weten. Tips zijn nog welkom tot 23.00!!!
 
nou, alle tips zijn wel zo'n beetje gegeven denk ik.

maar iig succes, en gewoon slagen. het seizoen is nog lang niet over ;)
 
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim :}

zo nu zal het wel SUPER goed met je gaan...!!!
 
GESLAAGD!!!!!!!!! Ging vet goed en ik had geluk dat we vlakbij m'n huis in de buurt gingen rijden. Alleen op het allerlaatst ging ik bij de 3e laatste bocht rechtsaf inplaats van linksaf, dus moest ik in m'n eentje naar het CBR rijden '( , ik kon wel janken. Maar maakte gelukkig geen ruk uit dus laat me maar ff weten als er binnenkort een meeting is ofzo het liefst in het noorden dan kun je m'n zxr400 zien. Helaas kan ik em pas dinsdag ophalen want hij moet afgevoerd worden naar 25kw B|
 
gefeliciteerd, en veel plezierige en vooral veilige :] kilometers gewenst!
 
GESLAAGD!!!!!!!!! Ging vet goed en ik had geluk dat we vlakbij m'n huis in de buurt gingen rijden. Alleen op het allerlaatst ging ik bij de 3e laatste bocht rechtsaf inplaats van linksaf, dus moest ik in m'n eentje naar het CBR rijden '( , ik kon wel janken. Maar maakte gelukkig geen ruk uit dus laat me maar ff weten als er binnenkort een meeting is ofzo het liefst in het noorden dan kun je m'n zxr400 zien. Helaas kan ik em pas dinsdag ophalen want hij moet afgevoerd worden naar 25kw B|

Gefeliciteerd (heb ik toch goed geduimt he) heb al een afspraak gemaakt bij de tandarts voor beugel hahahah geintje!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan