Iemand Tom Coronel gezien?????

Is een redelijk informatief programma waar bekende nederlanders kunnen laten zien hoe ze zich in het verkeer gedragen, als ik me goed herinner is ook Olav Mol met de fiets naar huis mogen gaan :P :P
Die met Olav was ook érg fun...
Komt aanrijden en parkeert meteen al z\'n wagen met de trekhaak in de voorbumper van de wagen achter zich... En een lol dat \'ie had.... :P
 
Wie stuurt deze berichten naar Coronel. Dan mogen we misschien een keer langs op het circuit en een stukje met zijn wagen rijden. ;)

Ja, nodigen we Corné ook uit. Ook met Coronel zal het wel meevallen als je hem IRL ontmoet. Vooroordeelt nooit te vroeg!

BTW, ik heb de link van deze topic naar een collega van mij, tevens maat van Tom doorgestuurd, dus misschien mogen we binnenkort in zijn BMW.
 
Hoorde gisteren trouwens dat corne vorige week drie dagen circuit training in spanje heeft gevolgd. Zeker vast oefenen voor de MFCD ;)
 
Ik heb die aflevering met Coronel ook gezien. Hij kan aardig in een racewagen sturen (f3000 kampioen enzo), maar op de openbare weg wel een dwaas in het verkeer. \"Kan het knipperlicht niet automatisch aan?\" En deze:\"Wat is file-parkeren precies?\" |(
Je kon wel zien dat hij heb leren rijden in de US. Daar zijn de wegen alleen maar recht! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan