Iemand Tom Coronel gezien?????

Hans_V

Die hard MF'er
22 okt 2001
800
0
Heerlen
De sukkel :( kwam effe de show stelen in blij dat ik rij, hij ging af als een gieter, wist niets van de meest elementaire regels zoals laten zien wat je van plan bent , en mocht met de fiets naar huis :P :P :P :P
PS Kan ie meteen meedoen aan de de nieuwe regels
van (brand)netelbos
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad. \'Kunnen ze die knipperlichten niet aan laten gaan als je aan je stuur draait\' Een inzicht als een automobilist.
 
defence , maar dat was wel een mooie meid op die fiets !!

( hij liet een fietser met haaientanden voor !!) :j wat een LOSER!!!
 
Inderdaad. \'Kunnen ze die knipperlichten niet aan laten gaan als je aan je stuur draait\' Een inzicht als een automobilist.

Heb ik zelf ook over nagedacht (te veel vrije tijd denk ik :9 ). Het probleem is dan dat je richtingaanwijzer aangaat op het moment dat je aan het stuur draait, dus te laat. Het is altijd wel lekker dat je eerst richting aangeeft en daarna aan het stuur gaat draaien, dan ben je ook wat bewuster bezig met autorijden.
 
Wat voor een programma is dat als ze een gozer laten zien die zulk ongelooflijk evidente dingen nog fout durft doen op tv?
 
sorry, voor de belgen onder ons:
Het is een programma waarin een bekende nederlander opnieuw - voor de gein - zijn examen over gaat doen. Als hij/zij slaagt mag die met de auto naar huis, anders met de fiets. Voor de rest nog wat anderen die afrijden of hun eerste les volgen. Is wel een leuk programma, vooral als je een bekende nederlander die serieus rijd zo ziet stuntelen.

Tom Coronel is een bekende coureur die vaak op zandvoort in een BMW fabrieksteam rijd (heb ik het zo goed). Hij wil zich altijd meten met Jos Verstappen, maar daar kan hij nog niet aan tippen.
 
Wat voor een programma is dat als ze een gozer laten zien die zulk ongelooflijk evidente dingen nog fout durft doen op tv?
Is een redelijk informatief programma waar bekende nederlanders kunnen laten zien hoe ze zich in het verkeer gedragen, als ik me goed herinner is ook Olav Mol met de fiets naar huis mogen gaan :P :P
 
vandaar dat ie niet in de F1 is gekomen kan niet autorijden maar wel autoscheuren.
Tom Cornel is eigenlijk een looser.
 
Wat een ontzettende eikel. Damn! Hij was gisteren of zondag ook aan het patsen toen hij Froukje de Both in de wagen had. Zij is bezig met een race cursus en hij was haar ff de kneepjes :? van het vak aan het leren. Volgens mij had ie alleen maar oog voor die tieten van haar, want ik heb hem weinig bruikbaars horen vertellen. En dan zo\'n grote mond dat ie beter is dan Verstappen. Dream on!
 
Verstappen heeft het talent, Coronel de grote bek, da\'s het hele verschil tussen die 2.
 
vandaar dat ie niet in de F1 is gekomen kan niet autorijden maar wel autoscheuren.
Tom Cornel is eigenlijk een looser.

Ik heb vroeger bij Tim & Tom in de klas gezeten, wat een stel gekken waren dat. Altijd veel gelachen met ze, brommers opvoeren met lachgas enz. })
Een looser zeg je, tja ze waren altijd al gek van autoracen, hij heeft z\'n droom waar gemaakt, ben je dan een looser :? :?
 
Laatst bewerkt:
Wie stuurt deze berichten naar Coronel. Dan mogen we misschien een keer langs op het circuit en een stukje met zijn wagen rijden. ;)
 
Die tom coronel vind ik echt een galbak :r ....
Helaas doet die sukkel het commentaar van de formule 1 bij Canal +
Hij heeft een zondagmorgen in een formule 1 auto gereden nu denkt hij dat hij dat er verstand van heeft :j
 
je kan lullen wat je wil...maar die pannekoek ken wel rijden...daar kennuh wij nog wat van leren...

hij heeft een vette auto...en hij kan verschikkelijk hard over het circuit....

dus wat mij betreft.... :}
 
noem je dat nadenken?
heb je wel eens van BOCHTEN in de weg gehoord (haarspelden, rotondes, op/afritten, eifel, ardennen etc etc....)? of ben je treinmachinist?

Ik uuuhh... |( ik heb er ook maar heel even over nagedacht :9 ...

Ineens heb je het, je wordt conducteur !
 
je kan lullen wat je wil...maar die pannekoek ken wel rijden...daar kennuh wij nog wat van leren...

hij heeft een vette auto...en hij kan verschikkelijk hard over het circuit....

dus wat mij betreft.... :}

vind ik ook, en waarom vergelijken met verstappen? als ik naar de prestaties moet kijken (uitgereden races, punten en overwinningen) dan doen ze het volgens mij alle twee niet echt top...

niet dat ik het wel kan hoor 8-)
 
Tom Coronel SUCKS big time :r
Doet net of ie verstand van de formule 1 heeft.
Ok, hij zal best wel kunnen sturen maar een topper is hij absoluut niet.Maar daar denkt hij zelf anders over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan