Iemand van hier vanmorgen boete op A12?

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Ik reed vanmorgen op de a12 (naar het westen). Opeens een motorrijder die erg hard aan kwam kachelen met groot licht. Ik doe niet moeilijk en ga schuif een baantje naar rechts op om 'm langs te laten en laat dat duidelijk zien met mijn knipperlichten. Toen zat de oetlul bijna bovenop mijn achterbumper omdat meneer of mevrouw ook naar rechts wilde maar niet van plan was zijn richtingaanwijzer te gebruiken. Hij/zij schoot meteen 3 banen naar rechts om op het allerlaatste moment toch nog de ring utrecht op de kunnen. Paar seconden eerder waren we echter een bordeaux rode motor met agent gepasseerd. Dat had ik gezien alleen prutser op de motor niet |( . Was dus duidelijk te zien dat meneer de motoragent effe iets meer snelheid maakte om te gaan buurten met onze motorrijder :P . Ik kon niet goed zien welke type motor het was. Ouder model sportmotor van oosterse origine. Iemand van hier nu een boete of preek rijker?
 
Ik zat vanochten wel op twee wielen maar daar mag ik de rijksweg niet mee op, laatstaan dat ik boven de max. snelheid kom...

op mijn batavus trappert... :)
 
Ik zat vanochten wel op twee wielen maar daar mag ik de rijksweg niet mee op, laatstaan dat ik boven de max. snelheid kom...

op mijn batavus trappert... :)
De motorrijder had wel een broek aan die goed bij een batavus zou passen. Was een mooie stevige spijkerbroek :z
 
De motorrijder had wel een broek aan die goed bij een batavus zou passen. Was een mooie stevige spijkerbroek :z

Maar ik was het echt niet hoor! ;)

En ja het is een echte oer hollandsche trappert. Met zachte banden en een slag in voor en achterwiel zodat je niet met losse handen kan fietsen.
 
Indien dit niet voor je werk was, vraagt het om een enorme uitleg! :)

Een enorme uitleg. Nou, hier komt die enorme uitleg.

Zo'n pleurismedelander die z'n handjes niet thuis kon houden vond onze auto zo mooi dat ie heeft besloten om 'm maar mee te nemen. Oftewel, die had 'm opengebroken en is er met de auto vandoor gegaan. Hij is gepakt en nu heeft ie vandaag om 9.00u moeten voorkomen. De metro reed niet geheel volgens de dienstregeling dus ik was te laat en weet dus niet wat voor 'n straf ie heeft gehad.
Maar dat zal toch wel een weekje zitten zijn geworden...

Maar nog even een andere zaak bijgewoond en daar is dus 9 weken celstraf uitgedeeld:

*Inbraak in een Trekpleisterfiliaal
*Inbraak in een auto (Verdachte zag T-shirts liggen... :? )
*Vernieling van een autoruit (Verdachte was zo moe dat ie niet meer naar huis kon lopen (hij had al drie dagen niet geslapen) en heeft dus maar een ruitje ingeslagen om in de auto te gaan slapen...)

Ja mensen, de moraal van dit verhaal: Keihard erop los rammen als je zo'n gast te pakken krijgt. Justitie doet dus niets. Deze laatstgenoemde persoon was overigens een draaideurcrimineel die al x keer eerder vast heeft gezeten. Maar ja, het was waarschijnlijk een junk, en die zijn zielig en kun je dus niet straffen.
 
Op donderdag 04 april 2002 12:38 schreef rvh het volgende:Een enorme uitleg. Nou, hier komt die enorme uitleg.


Maar nog even een andere zaak bijgewoond en daar is dus 9 weken celstraf uitgedeeld:

*Inbraak in een Trekpleisterfiliaal
*Inbraak in een auto (Verdachte zag T-shirts liggen... :? )
*Vernieling van een autoruit (Verdachte was zo moe dat ie niet meer naar huis kon lopen (hij had al drie dagen niet geslapen) en heeft dus maar een ruitje ingeslagen om in de auto te gaan slapen...)

Ja mensen, de moraal van dit verhaal: Keihard erop los rammen als je zo'n gast te pakken krijgt. Justitie doet dus niets. Deze laatstgenoemde persoon was overigens een draaideurcrimineel die al x keer eerder vast heeft gezeten. Maar ja, het was waarschijnlijk een junk, en die zijn zielig en kun je dus niet straffen.

Heeft hij in ieder geval een dak boven zijn hoofd, de arme jongen... :r
 
De komende negen weken heeft Dhr. Crimineel echter wel mooi voedsel & onderdak boven zijn hoofd weten te regelen. Het valt nog maar te bezien of hij dat erg vervelend vindt :?
 
Daarom moet je die gasten gewoon een knal voor d'r bek verkopen. Wel onderdak, maar geen eten. Laat ze maar lekker wegkwijnen van de pijn. Met het slachtoffer wordt geen rekening gehouden.

Junkenhater aller landen, verenigt U!!!
 
Inderdaad, ken in Nederland genoeg lui die gezeten hebben en daar alleen maar om kunnen lachen.
"Maandje Centerparks" zei er een vorig jaar tegen me toen-ie net uit de bak kwam. :? :? :?
 
Ken ook wel wat mensen die vast gezeten hebben en het enige wat het oplevert is dat ze weer nieuwe connecties hebben gemaakt. Kunnen ze dus weer lekker verder gaan met hun illegale praktijken, terwijl ze dus nog meer 'foute' vriendjes hebben gemaakt. En zo gaat het maar door en door en door en door :(
 
Ken ook wel wat mensen die vast gezeten hebben en het enige wat het oplevert is dat ze weer nieuwe connecties hebben gemaakt. Kunnen ze dus weer lekker verder gaan met hun illegale praktijken, terwijl ze dus nog meer 'foute' vriendjes hebben gemaakt. En zo gaat het maar door en door en door en door :(

Ik zeg Koop een groot flat, stop dat vol. Ik zeg 10 man per kamer van 5 bij 5. Dan halen we het dak van het flat. Dan gooien we het vol met cement. en dan noemen we het een monument.

*[me]The Saint for Minister van Justitie[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan