iemand van hier??

tsjah

MF veteraan
29 jan 2009
1.754
114
Leeuwarden
Motorrijder rijdt 111 km/uur te hard
Een 21-jarige motorrijder uit Tiel had zondag compleet maling aan de snelheidslimiet in het Gelderse Lienden. De man trok het gas open en reed 171 kilometer per uur waar 60 was toegestaan.

De politie noemt de overschrijding van de limiet met 111 kilometer per uur 'zeer onverantwoord en erg asociaal'.

Sommige stukjes weg lenen zich er ook wel een beetje voor toch *O*
 
He zeer onverantwoord en erg asociaal das mijn motto over linksplakkende en slaaprijders.

Zeker 60 km zonne waar je 5 jaar geleden 100 mocht, daarna 80 en nu dus 60......
 
Motorrijder rijdt 111 km/uur te hard
Een 21-jarige motorrijder uit Tiel had zondag compleet maling aan de snelheidslimiet in het Gelderse Lienden. De man trok het gas open en reed 171 kilometer per uur waar 60 was toegestaan.

De politie noemt de overschrijding van de limiet met 111 kilometer per uur 'zeer onverantwoord en erg asociaal'.

Sommige stukjes weg lenen zich er ook wel een beetje voor toch *O*

Waarschijnlijk van hier :Y
 
...

De politie noemt de overschrijding van de limiet met 111 kilometer per uur 'zeer onverantwoord en erg asociaal'.

Sommige stukjes weg lenen zich er ook wel een beetje voor toch *O*

Asociaal? Volgens mij kan meneer zo even 1500 euro aftikken voor de staatskas, waar weer een gezin dat het niet zo breed heeft, een maand van kan eten (uitkering). Zeer sociaal toch?

Fantastisch niet-onderbouwd commentaar weer van de politie (of verslaggever)
 
Laatst bewerkt:
Verslaggever heeft geen inzage genomen in de situatie en van de weg ;) uiteraard is het benoemen van dit 'asociaal' sociaal geaccepteerd. Hoezo asociaal?
Hoezo onverantwoord?
 
Laatst bewerkt:
Verslaggever heeft geen inzage genomen in de situatie en van de weg ;) uiteraard is het benoemen van dit 'asociaal' sociaal geaccepteerd. Hoezo asociaal?
Hoezo onverantwoord?


Ja ach, wrs gewoon rechtstreeks overgenomen van ANP. Niemand die het controleert. Misschien heeft de TS het ook wel zelf verzonnen. Niemand die het controleert dus :)
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig krijgt dit meer aandacht dan menig TBSer die een paar mensen neersteekt ofzo...
 
Psychisch ongeschikt om een voertuig te besturen gezien deze actie.
Gewoon een gat in het rijbewijs voordat hij een ander of zichzelf te barsten rijdt |(
 
Laatst bewerkt:
Op die weg kun heel makkelijk nog harder, dus die 170 valt reuze mee. Jammer dat ie gepakt is, het had mij ook kunnen overkomen...
 
En we hebben er nog een:
ZAANDIJK - De politie heeft bij Zaandijk een nog onbekende motorrijder geklokt die 113 kilometer te hard reed. Dat maakte de politie maandag bekend.

De bestuurder reed zondag op de N203 183 kilometer per uur op een plaats waar 70 kilometer per uur is toegestaan.


Wie was dit? :)
 
Tja, dat was ik na mijn dagdienst....men overdrijft echter een beetje. Ik reed namelijk 106 en geen 113 km/u te hard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan