iemand van hier??

De desbetreffende persoon reed 110km te hard (dit was niet de totale snelheid maar de overschreiding)

In Zaandijk heeft de politie een motorrijder geflitst die wel heel hard reed. De bermtoeristen constateerden een overschrijding van de maximum snelheid van maar liefst 113 kilometer per uur. Dat meldt De Telegraaf vandaag.

De man reed op de N203 met een snelheid van 183 kilometer per uur terwijl slechts 70 is toegestaan. De politie heeft de man nog niet te pakken gekregen. Het is niet bekend of ze erin geslaagd zijn de kentekenplaat van de snelheidsduivel op de gevoelige plaat vast te leggen.

Een motorrijder uit Tiel was minder intelligent. Hij reed slechts 51 kilometer te hard op een 60-weg, werd gepakt en mocht zowel zijn rijbewijs als zijn motor inleveren.
 
Mijn hoogste overschrijding is tot nu toe 210 kmh waar ik 60 mocht dat is 150 kmh te hard.
Het was een 80 kmh maar i.v.m wegwerkzaamheden stond er een 60kmh bord.
Maar ze actie was op dat moment volkomen verantwoord :)
Tegenwoordig plaatsen ze die snelheidsbeperkingen overal, en dan gek vinden als er iemand ietsjes harder voorbij komt zetten :r
 
Ja, maar stel dat er nou ineens een gieter oversteekt?

Maar zonder gekheid, als het echt zo compleet overzichtelijk is, ok, dan kun je het een 'gecontroleerde' actie noemen. Dan durf ik niet meer met 100% zekerheid te beweren dat het compleet onverantwoord is, maar tegelijkertijd durf ik ook niet te beweren dat 170 km/h dan 'best moet kunnen'. Het is gewoon zo allejezus hard op zo'n weg.

Iemand daar nog ideeën over? Wat de risico's zouden kunnen zijn op een dergelijke weg? Of is dat iets teveel 'advocaat van de duivel' spelen?
Hard rijden is geen kunst; hard remmen wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan