Iemand van hier...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassiemeer

MF veteraan
2 mrt 2009
2.415
1
Losser
Stop daar aub mee, elke dag 5 topics met de vraag of iemand van hier een wheelie maakte voor een vrachtwagen. Of vragen of de crossers die een boswachter hebben achtergelaten met een meervoudige beenbreuk van hier komen.

ps. Komen die crossers van hier? Politie is namelijk op zoek.
 
Zeker niemand van hier?

even voor de duidelijkheid, wil je het hebben over het onnodig openen van topics,

of over dat ongeval met die boswachter (moest gelijk aan dat ninja filmpje denken op motormeuk trouwens)
of wil je gewoon even met iemand praten
:?
 
Laatst bewerkt:
even voor de duidelijkheid, wil je het hebben over het onnodig openen van topics,

of over dat ongeval met die boswachter (moest gelijk aan dat ninja filmpje denken op motormeuk trouwens)
of wil je gewoon even met iemand praten
:?

Eigenlijk het eerste en het laatste. Owjah, wat die crossers doenlijkt nergens op en hoop dat ze worden gevonden.
 
Een hoop onnodige frustratie dus...
Serieus, maak je leven wat kleuriger, dan hou je je met dit soort onderwerpen niet bezig. :)
 
je wou het hebben over het onnodig openen van topics??

ik zou zeggen...vraag om een slotje ! |(
 
Dat die gene dan zijn motor laat vallen, dom maar oke, kan gebeuren... Maar doe even normaal en help die beste man dan ook joh. Straks kon die man niet thuiskomen! Dan had hij net zo goed dood kunnen zijn.

Poging tot DOODslag imo...
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk het eerste en het laatste. Owjah, wat die crossers doenlijkt nergens op en hoop dat ze worden gevonden.

wist niet dat iemand ze verloren had O-)

maar wat betreft het openen van zinloze topics ben ik het wel met je eens hoor, deze lijkt binnen dezelfde categorie te horen geloof ik ;)

tenzij je de topic titel even laat wijzigen irl tot dat crossmotor omval incident, dan hebben we een plekje om weer ergens over te beppen toch ;)
 
Waren dus helemaal geen crossmotoren.
1 ervan was een Gilera XRT600 motor dus.
Een beetje terreinrijden mag toch wel? Mag je met een jeep toch ook?
Ik kan me zo voorstellen dat de sukkel van een boswachter gewoon voor een 200 kilo zware allroad is gesprongen en de rijder daar ff niet op gerekend had.

1990 Gilera XRT 600
 
Laatst bewerkt:
Ik snap niet wat die boswachter daar doet zo vroeg op de Zondag!!!

Dan vraag je erom...
 
misschien reed die boswachter ook wel op een crosser en tijdens het maken van een backflip to heelclicker miste hij de landing, viel en brak zijn been,...wie zal t zeggen?
 
Laatst bewerkt:
Dat die gene dan zijn motor laat vallen, dom maar oke, kan gebeuren... Maar doe even normaal en help die beste man dan ook joh. Straks kon die man niet thuiskomen! Dan had hij net zo goed dood kunnen zijn.

Poging tot moordslag imo...



Wat is in godsnaam MOORDSLAG???????????????
 
Nijverdal, 02-10-2011 • Zondagochtend 3 oktober .....

Dit bericht is dus al een jaar oud. En maar iedere keer weer opnieuw oprakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan