Iemand van ons of een bekende

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yammie

MF veteraan
24 mrt 2002
1.601
6
Uden-City
Vandaag op Vliegbasis Eindhoven geweest :P

Een KDC10 is toch ook best wel groot :+
Cockpit is wat ruimer dan die scheurbeesten van ons, maar ja wat wil je met de F1's onder de vliegtuigen :P

Maar om ff op de topic terug te komen:

We reden bij Ekkersrijt en ik begon al te vloeken dat er weer een file stond. Maar tot mijn verbazing was er een ongeluk gebeurd '(

Er lag een Honda CBR (rood/wit/blauw) op zijn kant en een flinke deuk in de bumper van een spacewagen.
Nu hoop ik niet dat er een motorrijder zich in de bumper van deze spacewagen heeft geboord '(

Verderop (richting Nijnsel) stonden ze weer de irritante journalist uit te hangen :j
Ik zag het kastje net in mijn ooghoeken staan in het lage struikgewas, vlak voor de laatste flitskast als je Son en Breugel uit rijdt. Dus mensen die daar vanavond (+/- 17.00) hebben gereden kunnen op een prent rekenen :( tenminste als ze harder reden van 50
Voor mij was er niets aan de hand omdat we ons bevonden in langzaamrijdend verkeer :}

Voor de rest weinig spectaculairs meegemaakt vandaag.
De groeten aan A 8-)
 
We zouden toch geen topic`s meer openen van motorongelukken tenzij het een mo-fo was.
 
...
Verderop (richting Nijnsel) stonden ze weer de irritante journalist uit te hangen :j
Ik zag het kastje net in mijn ooghoeken staan in het lage struikgewas, vlak voor de laatste flitskast als je Son en Breugel uit rijdt. Dus mensen die daar vanavond (+/- 17.00) hebben gereden kunnen op een prent rekenen :( tenminste als ze harder reden van 50
...

Stelletje bosbavianen. Dit is regelrechte centenmelkerij. Drie kwart van de automobilisten is in Son en Breugel oververhit geraakt (stukje van Ekkersrijt naar dat punt kost je al snel 30 minuten), eindelijk heb je dan een beetje vrij baan. Staan ze daar nog eens voor de flitspaal te flitsen. Weet je GVD wat voor weg dit is :( Dit was eerst een (provinciale) 80 kph weg, maar is een paar jaar terug bij de bebouwde kom getrokken. Aan weerszijden van de weg heb je een haag van 1 mtr hoog. Daar kan dus geen enkele voetganger of fietsers of wat dan ook bij. Tot overmaat van ramp zie je een stukje verder ook de weg nog eens overgaan in 2 rijstroken om bij een verkeerslicht uit te komen.
 
Fuck... wou je zeggen dat er vlakbij de agfebrande flitspaal een klein kloteflitsertje staat opgesteld :? Wordt uitkijken dan als we er de volgende keer langskomen :(
 
Fuck... wou je zeggen dat er vlakbij de agfebrande flitspaal een klein kloteflitsertje staat opgesteld :? Wordt uitkijken dan als we er de volgende keer langskomen :(
De camera was opgesteld in de boes-boes waar het fietsertunneltje zich bevind!!!
Je ziet het echt niet staan :( dus je bent gewaarschuwd.
Misschien wel handig om dat ding dan om te trappen, want de pliessie staat aan de andere kant van de haag })
 
ff wat zakken verf vermengd met veren en lijm meenemen en een perfecte drop maken op de camera van oom en tante agent.

En als de brug weer eens blijft hangen dan wil je helemaal snel gaan rijden daaro. richting veghel dan wel te verstaan.

it s*&^%s
 
ff wat zakken verf vermengd met veren en lijm meenemen en een perfecte drop maken op de camera van oom en tante agent.

En als de brug weer eens blijft hangen dan wil je helemaal snel gaan rijden daaro. richting veghel dan wel te verstaan.

it s*&^%s
Pas maar goed op, want ze staan er iets te veel de laatste tijd :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan