Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
neuk je weer??Hier ook een klikkert... en ook zonder succes.
Ook mijn vriendin die er 1 á 2 jaar gewerkt heeft heeft nog nooit een prijswinnaar aan de balie gehad, maar het kon ook zijn dat die er toen nog niet was... dus eigenlijk lekker zinloos deze toevoeging
Beste Gernarnd & Rejoh,
Ik kom graag bij motozoom en koop er regelmatig, fijn dat er een goede motorwinkel is in nederland met zo'n breed assortiment en tegen redelijke prijs.
Ik zit ook op het motor-forum.nl en wij vroegen ons af of iemand wel eens de prijs had gewonnen? Volgens ons namenlijk niet. Zelf ben ik it'er en de uniciteit van de prijswinnaar zou dan bij voorhand moeten worden bepaald in e.a. db waarnaar de pagina bezocht wordt een ip koppeling zou moeten worden gemaakt.
Niet erg voor de hand liggend.
Is het marketing?
Iemand wel eens een MotoZoom cadeaubon gewonnen?
Graag ontvang ik jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Erik
Hallo Erik,
Toevallig werden wij vorige week gewezen op de discussie en zijn wij ook gaan nadenken over de envelop. Even antwoord op je vraag. We proberen te bewerkstelligen dat zoveel mogelijk mensen de nieuwsbrief openen, daarom is de envelop opgenomen. Dus het is marketing, maar wel van het eerlijke soort. De collega die de nieuwsbrief maakt, selecteert iedere week ad random een prijswinnaar uit de database en wanneer die persoon klikt, krijgt hij de prijs. Zo gaat het echt en je bent van harte uitgenodigd om te komen kijken hoe het werkt. In het begin van deze enveloppenactie is de prijs 2 keer uitgereikt, daarna nooit meer. Simpel omdat de prijswinnaar er niet op klikte. We zitten nu te denken over een andere oplossing, we moeten ook even kijken hoe het zit met de wet op de kansspelen, misschien mag een prijs niet hoger zijn dan x-bedrag. Dus resumerend iedere week is er echt iemand die kans maakt op de prijs. En die prijs mag wat ons betreft ook iedere week vallen. Geen dubbele bodems, jullie worden niet gefopt. Gezien de discussie denken we dus na over een andere vorm. Dank voor je bericht en Wordt vervolgd..
Groet Gernand
Ik heb de e-mail zoals ik al eerder aangaf naar Gernand gestuurd. Ik heb hierop zojuist antwoord gekregen.
mijn bericht:Antwoord:
dus resume: 1 iemand krijgt een ander linkje in zijn nieuwsbrief, wie dus die winnaar is. Alleen klikt diegene niet. De reden dat er in het begin wel twee winnaars worden komt denk ik door het feit dat er veel minder mensen toen de nieuwsbrief ontvingen.Hallo Erik,
Toevallig werden wij vorige week gewezen op de discussie en zijn wij ook gaan nadenken over de envelop. Even antwoord op je vraag. We proberen te bewerkstelligen dat zoveel mogelijk mensen de nieuwsbrief openen, daarom is de envelop opgenomen. Dus het is marketing, maar wel van het eerlijke soort. De collega die de nieuwsbrief maakt, selecteert iedere week ad random een prijswinnaar uit de database en wanneer die persoon klikt, krijgt hij de prijs. Zo gaat het echt en je bent van harte uitgenodigd om te komen kijken hoe het werkt. In het begin van deze enveloppenactie is de prijs 2 keer uitgereikt, daarna nooit meer. Simpel omdat de prijswinnaar er niet op klikte. We zitten nu te denken over een andere oplossing, we moeten ook even kijken hoe het zit met de wet op de kansspelen, misschien mag een prijs niet hoger zijn dan x-bedrag. Dus resumerend iedere week is er echt iemand die kans maakt op de prijs. En die prijs mag wat ons betreft ook iedere week vallen. Geen dubbele bodems, jullie worden niet gefopt. Gezien de discussie denken we dus na over een andere vorm. Dank voor je bericht en Wordt vervolgd..
Groet Gernand
Gernand bedankt! Erg netjes de persoonelijke reactie.
Ik geloof hem wel die Gernand. Gelukkig zien ze het ook in waar dit draadje overgaat en dat ze actie moeten gaan ondernemen. Hopelijk vinden ze een betere vorm en gaan ze iedere week iemand met een cadeaubon gelukkig maken. Dit zal idd meer mensen de nieuwsbrief doen openen en het zal dan ook meer bezoekers op de website genereren. De mensen zijn het klikken met een dergelijk kleine kans nu zat en het beoogde effect is voor MotoZoom dan ook niet meer aanwezig. We laten ons graag verrassen Gernand, dus laat maar doorkomen... een goed voornemen voor 2012!Antwoord: Hallo Erik,
Toevallig werden wij vorige week gewezen op de discussie en zijn wij ook gaan nadenken over de envelop. Even antwoord op je vraag. We proberen te bewerkstelligen dat zoveel mogelijk mensen de nieuwsbrief openen, daarom is de envelop opgenomen. Dus het is marketing, maar wel van het eerlijke soort. De collega die de nieuwsbrief maakt, selecteert iedere week ad random een prijswinnaar uit de database en wanneer die persoon klikt, krijgt hij de prijs. Zo gaat het echt en je bent van harte uitgenodigd om te komen kijken hoe het werkt. In het begin van deze enveloppenactie is de prijs 2 keer uitgereikt, daarna nooit meer. Simpel omdat de prijswinnaar er niet op klikte. We zitten nu te denken over een andere oplossing, we moeten ook even kijken hoe het zit met de wet op de kansspelen, misschien mag een prijs niet hoger zijn dan x-bedrag. Dus resumerend iedere week is er echt iemand die kans maakt op de prijs. En die prijs mag wat ons betreft ook iedere week vallen. Geen dubbele bodems, jullie worden niet gefopt. Gezien de discussie denken we dus na over een andere vorm. Dank voor je bericht en Wordt vervolgd..
Groet Gernand
Ik zeg cadeaubon voor iedereen in deze draad!
Sinds wanneer is ruim 2 weken geleden, vorige week? En zo toevallig was het niet
Ik heb ze vorige week een mail gestuurd, dus dat kan kloppen.
En nee, toevallig is het niet. Zonder dit draadje was er ook geen mail geweest.
Wat de aantallen betreft, we hebben hier op het forum een groot aandeel.
Er is niemand die ooit iets heeft gewonnen...
Misschien heeft ze je gegoogled en vond ze je na het zien van je foto niet het reageren waard.
Toch ben ik het eens met :[me="Bas600"]zit nu ook in het draadje [/me]
Wacht nog maar even af, dit is namelijk de HIGH FIVE FEST special en NIET de wekelijkse nieuwsbrief met de cadeaubon 'win' mogelijkheid.En hij is er uit hoor, geen "Win een 50 euro bon" meer in de nieuwsbrief
http://www.motozoom.nl/htmlmail/LatestNewsflash.htm