Iemand wel eens een MotoZoom cadeaubon gewonnen?

Heb jij wel eens een MotoZoom cadeaubon gewonnen?

  • Ja

    Stemmen: 2 1,4%
  • Nee

    Stemmen: 143 98,6%

  • Totaal aantal stemmers
    145
ik blijf klikken
Daar kan je je tegenwoordig ook al voor inschrijven :+
Zie dit artikel
media_xl_620811.jpg
 
Hier ook een klikkert... en ook zonder succes.

Ook mijn vriendin die er 1 á 2 jaar gewerkt heeft heeft nog nooit een prijswinnaar aan de balie gehad, maar het kon ook zijn dat die er toen nog niet was... dus eigenlijk lekker zinloos deze toevoeging :P
neuk je weer??
 
Ik heb de e-mail zoals ik al eerder aangaf naar Gernand gestuurd. Ik heb hierop zojuist antwoord gekregen.

mijn bericht:
Beste Gernarnd & Rejoh,

Ik kom graag bij motozoom en koop er regelmatig, fijn dat er een goede motorwinkel is in nederland met zo'n breed assortiment en tegen redelijke prijs.

Ik zit ook op het motor-forum.nl en wij vroegen ons af of iemand wel eens de prijs had gewonnen? Volgens ons namenlijk niet. Zelf ben ik it'er en de uniciteit van de prijswinnaar zou dan bij voorhand moeten worden bepaald in e.a. db waarnaar de pagina bezocht wordt een ip koppeling zou moeten worden gemaakt.

Niet erg voor de hand liggend.

Is het marketing?

Iemand wel eens een MotoZoom cadeaubon gewonnen?

Graag ontvang ik jullie reactie.

Met vriendelijke groet,
Erik

Antwoord:
Hallo Erik,

Toevallig werden wij vorige week gewezen op de discussie en zijn wij ook gaan nadenken over de envelop. Even antwoord op je vraag. We proberen te bewerkstelligen dat zoveel mogelijk mensen de nieuwsbrief openen, daarom is de envelop opgenomen. Dus het is marketing, maar wel van het eerlijke soort. De collega die de nieuwsbrief maakt, selecteert iedere week ad random een prijswinnaar uit de database en wanneer die persoon klikt, krijgt hij de prijs. Zo gaat het echt en je bent van harte uitgenodigd om te komen kijken hoe het werkt. In het begin van deze enveloppenactie is de prijs 2 keer uitgereikt, daarna nooit meer. Simpel omdat de prijswinnaar er niet op klikte. We zitten nu te denken over een andere oplossing, we moeten ook even kijken hoe het zit met de wet op de kansspelen, misschien mag een prijs niet hoger zijn dan x-bedrag. Dus resumerend iedere week is er echt iemand die kans maakt op de prijs. En die prijs mag wat ons betreft ook iedere week vallen. Geen dubbele bodems, jullie worden niet gefopt. Gezien de discussie denken we dus na over een andere vorm. Dank voor je bericht en Wordt vervolgd..

Groet Gernand

dus resume: 1 iemand krijgt een ander linkje in zijn nieuwsbrief, wie dus die winnaar is. Alleen klikt diegene niet. De reden dat er in het begin wel twee winnaars worden komt denk ik door het feit dat er veel minder mensen toen de nieuwsbrief ontvingen.

Gernand bedankt! Erg netjes de persoonelijke reactie.
 
Ik heb de e-mail zoals ik al eerder aangaf naar Gernand gestuurd. Ik heb hierop zojuist antwoord gekregen.

mijn bericht:Antwoord:

Hallo Erik,

Toevallig werden wij vorige week gewezen op de discussie en zijn wij ook gaan nadenken over de envelop. Even antwoord op je vraag. We proberen te bewerkstelligen dat zoveel mogelijk mensen de nieuwsbrief openen, daarom is de envelop opgenomen. Dus het is marketing, maar wel van het eerlijke soort. De collega die de nieuwsbrief maakt, selecteert iedere week ad random een prijswinnaar uit de database en wanneer die persoon klikt, krijgt hij de prijs. Zo gaat het echt en je bent van harte uitgenodigd om te komen kijken hoe het werkt. In het begin van deze enveloppenactie is de prijs 2 keer uitgereikt, daarna nooit meer. Simpel omdat de prijswinnaar er niet op klikte. We zitten nu te denken over een andere oplossing, we moeten ook even kijken hoe het zit met de wet op de kansspelen, misschien mag een prijs niet hoger zijn dan x-bedrag. Dus resumerend iedere week is er echt iemand die kans maakt op de prijs. En die prijs mag wat ons betreft ook iedere week vallen. Geen dubbele bodems, jullie worden niet gefopt. Gezien de discussie denken we dus na over een andere vorm. Dank voor je bericht en Wordt vervolgd..

Groet Gernand
dus resume: 1 iemand krijgt een ander linkje in zijn nieuwsbrief, wie dus die winnaar is. Alleen klikt diegene niet. De reden dat er in het begin wel twee winnaars worden komt denk ik door het feit dat er veel minder mensen toen de nieuwsbrief ontvingen.

Gernand bedankt! Erg netjes de persoonelijke reactie.

Sinds wanneer is ruim 2 weken geleden, vorige week? En zo toevallig was het niet :N
 
Antwoord: Hallo Erik,

Toevallig werden wij vorige week gewezen op de discussie en zijn wij ook gaan nadenken over de envelop. Even antwoord op je vraag. We proberen te bewerkstelligen dat zoveel mogelijk mensen de nieuwsbrief openen, daarom is de envelop opgenomen. Dus het is marketing, maar wel van het eerlijke soort. De collega die de nieuwsbrief maakt, selecteert iedere week ad random een prijswinnaar uit de database en wanneer die persoon klikt, krijgt hij de prijs. Zo gaat het echt en je bent van harte uitgenodigd om te komen kijken hoe het werkt. In het begin van deze enveloppenactie is de prijs 2 keer uitgereikt, daarna nooit meer. Simpel omdat de prijswinnaar er niet op klikte. We zitten nu te denken over een andere oplossing, we moeten ook even kijken hoe het zit met de wet op de kansspelen, misschien mag een prijs niet hoger zijn dan x-bedrag. Dus resumerend iedere week is er echt iemand die kans maakt op de prijs. En die prijs mag wat ons betreft ook iedere week vallen. Geen dubbele bodems, jullie worden niet gefopt. Gezien de discussie denken we dus na over een andere vorm. Dank voor je bericht en Wordt vervolgd..

Groet Gernand
Ik geloof hem wel die Gernand. Gelukkig zien ze het ook in waar dit draadje overgaat en dat ze actie moeten gaan ondernemen. Hopelijk vinden ze een betere vorm en gaan ze iedere week iemand met een cadeaubon gelukkig maken. Dit zal idd meer mensen de nieuwsbrief doen openen en het zal dan ook meer bezoekers op de website genereren. De mensen zijn het klikken met een dergelijk kleine kans nu zat en het beoogde effect is voor MotoZoom dan ook niet meer aanwezig. We laten ons graag verrassen Gernand, dus laat maar doorkomen... een goed voornemen voor 2012! :Y
 
sowieso sportief dat ze er iets mee doen.
Ze hadden zich er ook gewoon heel makkelijk af kunnen maken.

an sich al hulde daarvoor :)
 
Sinds wanneer is ruim 2 weken geleden, vorige week? En zo toevallig was het niet :N

Ik heb ze vorige week een mail gestuurd, dus dat kan kloppen.
En nee, toevallig is het niet. Zonder dit draadje was er ook geen mail geweest. :P

Wat de aantallen betreft, we hebben hier op het forum een groot aandeel.
Er is niemand die ooit iets heeft gewonnen...
 
Ik heb ze vorige week een mail gestuurd, dus dat kan kloppen.
En nee, toevallig is het niet. Zonder dit draadje was er ook geen mail geweest. :P

Wat de aantallen betreft, we hebben hier op het forum een groot aandeel.
Er is niemand die ooit iets heeft gewonnen...

En ik had ze 1 december al een mail gestuurd lijkt mij tamelijk langer dan vorige week. Tevens ook geen reactie op die mail gehad. Zo te zien heeft er daar iemand zitten slapen.
 
Hm..wat ik me nu afvraag na de uitleg van Motozoom over de selectie en het klikken, is of mensen die zich afmelden voor de nieuwsbrief toch nog in de database blijven hangen waaruit de selectie gemaakt wordt. Dan krijg je namelijk een grote groep mensen die inderdaad nooit klikken.

(Ik heb me een tijdje geleden naar aanleiding van dit topic en een teleurstellende service wat betreft een opeens niet meer te leveren product afgemeld.)
 
Prima reactie van motozoom,

netjes dat ze eerlijk toegeven dat het puur marketing is, immers dat wisten wij ook wel.

het is alleen niet netjes als het daar aangekoppelde lotingssysteem van motozoom niet goed werkt.

Mag graag op hun site rond kijken moet helaas zeggen dat ik nadat 1 van hun werknemers me het advies gaf een papieren koppakking te gebruiken in een watergekoeld motorblok wel wat ben afgehaakt, wat betreft bestellen van onderhouds producten.


stel je voor dat je dat advies geeft aan iemand die er de ballen verstand van heeft zit die persoon met nog een lekke koppakking en een bak extra werk.
 
Heb net de nieuwsbrief binnen en ik heb er geen cadeaubon link meer bij staan!
 
Heb net de nieuwsbrief binnen en ik heb er geen cadeaubon link meer bij staan!
Klopt. Toch nog ff wachten op de eerste in januari omdat deze ook nog een referentie naar de kerst-oud/nieuwjaar special heeft.
 
Laatst bewerkt:
De nieuwsbrief heeft een kleine make over gekregen, wat gelijk het einde van de loterij betekent...
Tenminste, dat denk ik dan. wie weet zit ie er volgende week weer in
 
Ja fijn hoor, allemaal heel erg bedankt hier, nu maak ik dus helemaal geen kans meer op die bon want dankzij jullie gezeur is de link nu helemaal uit de mail en dus ben ik die laatste 0,00000125% kans op die bon ook nog eens kwijt!! :( :( :( :( :(






:+
 
Laatst bewerkt:
Misschien is DE waardebon nu eindelijk door iemand gewonnen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan