Iemand z´n motor kwijt? Gevonden: Sport-Chopper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Almere is me net iets te ver om te gaan kijken eigenlijk, geen andere mf'er in de buurt die ff wel dat beetje extra kan (wil) doen? of we maken er een spontane late night meeting van, is ook wel gezellig. :P

80 km, valt nog wel mee eigenlijk... vind een spontane mini meeting zo wel leuk eigenlijk. :)
 
Laatst bewerkt:
Het was idd een V-Max. Contactslot zat een schroevendraaier in, dus grote kans dat ie gestolen was. Ga 'm denk ik maar uit elkaar halen en de onderdelen verkopen.
 
Het was idd een V-Max. Contactslot zat een schroevendraaier in, dus grote kans dat ie gestolen was. Ga 'm denk ik maar uit elkaar halen en de onderdelen verkopen.

en wat voor actie heb je daar op onder nomen

politie gebeld of ook gewoon laten staan zoals TS.

@ TS dat je post dat er een motor staat is gebedoeld, alleen waar men hoer over valt is de manier zoals je verder reageerd. het komt erg laks over en dat stuit een aantal mensen tegen de borst.

niet zo lang geleden is er een V-max van een MFer gestolen en misschien was dat wel zijn motor die men kwijt moest, dan snap je wel dat iemand die eerst 2 dagniks doet, en dan zegt ik ga kijken vanavond. en uit eindelijk meld het komt morgen wel dat ding loopt toch niet weg dat er wat mensen dan boos worden.

en op zich vind ik dat niet echt gek die reactie. zo zou ik ook gereageerd hebben als het misschien mijn motor zou kunnen zijn.

hoe zou je zelf gereageerd hebben als iemand anders het op deze manier zou hebben gebracht en de motor voldoet aan de omschrijving van jou gestolen motor ;)

ik hoop dat je mijn stand punt begrijpt.
 
best veel lettertjes

Ik denk dat de TS de reacties iets anders had verwacht, meer in de trant van: "goed dat je dit ff meldt, *schouderklopje*" en het pakte (niet helemaal onterecht) iets anders uit.

En dan kan je 2 dingen doen

1. erkennen dat ze misschien wel een punt hebben, en meteen ff melden bij 0900TUIG

of

2. je kont tegen de krib gooien en zeggen: nou dan doe ik toch lekker niks meer. (tong uitsteken versterkt het effect)

Affijn, ts heeft voor 2 gekozen, jammer.
 
Laatst bewerkt:
Wat een bullshit.
Wel de tijd en energie om er een topic over te openen, maar te lamlendig om er ff officiëel een melding van te maken.

zum kotzen. :r
 
Best geinig zo'n aparte uitnodiging voor je BBQ ;)

Was gezellig man ;) genoten ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan