Iemand zijn GSXR 1000 K2 of K3 gestolen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlybySteve

Die hard MF'er
24 apr 2005
791
0
Provincie Utrecht
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_suzuki/43412481.html?return=eJw9ymsKwjAQBOC7FNqfTdOikZQi9SISNdCQJ9kt1op3d4MgLDsfwyjJ5dvIbgTJD0JWtxyfoMcFMUnGbEw6tF5li8kphdAGx3zEmHW40tHae53h38G6r9awu%2BhEu6B3581NvHnAhLEeZl4PF0dvPopTYU%2BkZSESd5MKN2LJ1y8jGELfpIlX4%2BcLuTI4TA%3D%3D&df=1&p=1&fta=

K2 i.v.m. 2002. Toen was er namelijk nog geen K3..


Herkent iemand de motor of is iemand opzoek naar zijn gestolen motor, ga eens kijken bij deze meneer.

Edit: Vaag vermoeden dat het niet de motor is die deze meneer aanbied nu ik goed naar de foto kijk


De advertentie slaat natuurlijk nergens op met die prijs.. :(





En kan iemand a.u.b. de link aanpassen in "klik" weet zelf niet hoe dat werkt.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat is geen geld!!!
Kopeeeeeeeejjjjjjjj :9



Moet zo te zien wel naar Amerika oid om de motor op te halen B|



:+
 
Overal staan die advertenties...

volgens mij zijn er veel mensen die er nog intrappen ook :X


Maak een voorschot over van 1500 dollar, dan laat ik de gixxer naar je toezenden.
Bij ontvangst betaal je de rest van het geld, deal?


En hoppa, weer 1500 dollar zijn ze rijker... als ze een debiel gevonden hebben :X
 
Ja... om vervolgens elders weer op te duiken B|
Heb hem een mailtje gestuurd, ik heb grote interesse natuurlijk :P

En heeft ie al gereageerd?
Ben toch wel benieuwd.

En waarom controleerd marktplaats de advertenties zelf niet? Ze zijn toch niet helemaal achtelijk om dit soort advertenties niet te herkennen..

Aan de andere kant wel handig als je motor gestolen is dat ze alsnog een advertentie plaatsen. Dit vergroot wel de kans op het terugvinden van de motor.

Tenzij het zo'n amerika verhaal is waarin er dus eigenlijk helemaal geen motor is.


Het valt mij trouwens op dat de "amerika advertenties" ook al op Mobile.de staan.
 
Nou, ik denk dat het geen gestolen motoren zijn die ze verkopen, maar eerder fictieve motoren.
 
Moet je ook een goed de achtergrond van de foto bekijken daar zie ik een auto staan met een amerikaans/arubaans kenteken......
 
En de beschrijving komt ook van een andere website/ boekje als je het mij vraagt. Iedereen ziet toch dat het om een motor uit het supersport sigment gaat. En over bijvoorbeeld de uitlaat of andere dingen wordt niets gesproken.

Ben ook erg benieuwd naar een reactie...
 
Heb voor de Wing marktplaats getipt. Er is al een bod gedaan door iemand die blijkbaar voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
 
Niet weer.... :z

Zolangzamerhand hebben we, denk ik, wel genoeg topics over die oplichterspraktijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan