Iemand zin om in het voorjaar een Rondje Nederland mee te gaan rijden van 7 tot max 10 dagen ?

Ome Paulus

Rookie
18 jan 2022
12
4
Hallo allemaal,

op de site van Motorrijders.nl staat dit mooie rondje beschreven van iemand die als startplaats Noordwijk had.
Ik woon zelf in den Bosch maar kan ook natuurlijk ook starten vanaf een andere stad of dorp welke centraal gelegen ligt in Nederland.
Ik ben op zoek naar 1 tot max 3 reisgenoten om gezellig dit rondje te gaan maken vanaf bijvoorbeeld maart/april of mei.
Ik ben eind vorig jaar 65 geworden, ben gestopt met werken en wil vanaf dit voorjaar daardoor wat gaan toeren te beginnen in Nederland.

Graag reacties van reis/toer liefhebbers die er ook de tijd voor kunnen vrijmaken.

Groet vanuit den Bosch van Ome Paulus
 
Ik heb mogelijk ook interesse, maar ik ben nog werkzaam en kan niet zomaar alle dagen weg.
Ik wacht dus even af wanneer, hoe lang en op wat voor manier en probeer dat in te passen.
Hopelijk dus:]
 
Ik heb een deel van dit rondje vorig jaar gereden met een maat, fantastisch stuk (Twente>Noord Holland via de kust). Zeker doen en veel plezier!
 
Heb het rondje vorig jaar gereden. Is een mooie afwisselde tocht. Veel plezier!
 
Ik ben halverwege april eerst nog een weekje naar Schotland (Islay) op whiskytrail, en dan vanaf eind april kan ik in feite elke dag.
Laat maar weten wanneer het jou dan het beste uit komt !

Gr Paulus
 
Terug
Bovenaan Onderaan