Iemand z'n handschoenen vergeten bij Cafetaria "De Linde"??

Status
Niet open voor verdere reacties.

RottenGijs

MF'er
12 mrt 2007
119
3
Rheden
Beste mensen,

Ik kom net bij m'n vader in de cafetaria, en daar heeft iemand zijn handschoenen laten liggen.
Het gaat om zwarte winter handschoenen, in flink gebruikte staat.
Hopelijk zit de eigenaar hier op m-f.
Zodat niet een willekeurig persoon zich meld zal ik het merk er niet bij zetten, dus bij ophalen even het merk noemen.
Het gaat dus om cafetaria "De Linde" in de Steeg.

Groeten Gijs
 
Waarschijnlijk loopt daar nú iemand naar z'n handschoenen te zoeken die 'ie ergens had neergelegd tijdens 't afzetten van z'n helm _O-

Al is 't ook niet écht weer voor Winterhandschoenen, nu....
 
Laatst bewerkt:
Waarom neem je die mee? Als die eigenaar ze mist haalt ie ze waarschijnlijk wel op bij het café zelf. De kans is vrij klein dat die motorrijder op dit forum zit.
 
Waarom neem je die mee? Als die eigenaar ze mist haalt ie ze waarschijnlijk wel op bij het café zelf. De kans is vrij klein dat die motorrijder op dit forum zit.

Ik heb ze niet meegenomen, ze liggen daar nog en kunnen daar opgehaald worden. Ik meld het hier alleen omdat ik het zelf kut zou vinden m'n handschoenen te verliezen.
 
Snap alleen niet hoe je ze kan vergeten als je weer weg rijdt.

Dan zit je er iig met je kop even niet bij.
 
Snap alleen niet hoe je ze kan vergeten als je weer weg rijdt.

Dan zit je er iig met je kop even niet bij.



reed al etend weg, patatje op de tank gezet _O- :]
enja, dat gaat natuurlijk niet met handschoenen aan.




veiligheid verloor het van de eetlust/honger :+
 
Tuurlijk is het makkelijker om ze bij een cafetaria te dumpen. Weet je wel niet wat zo'nvuilniszak kost! :+
 
Laatst bewerkt:
Wat voor merk is het eigenlijk, misschien ben ik ze wel kwijt, beetje goede staat trouwens???
 
Ben daarstraks wel iemand tegenkomen op een Suzuki racebanaan, volledig in pak maar zonder handschoenen.
Op exact 223km van cafetaria De Linde.
Die gaat er niet terug voor rijden denk ik.
;)
 
Het gaat om zwarte winter handschoenen, in flink gebruikte staat.

Die dacht veel te warm die winter handschoenen voor een rondje over de drukke Posbank sukkelen.

Maar goed dat je het in ieder geval hier plaatst, fijn om te weten dat zulke mensen nog bestaan. Zeker in die omgeving, waar het me niets zal verbazen als een groot deel een hekel heeft gekregen aan motorrijders ;)
 
waren het toevallig geen verbrande oven wanten vd cafetaria houder zelf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan