Iets anders dan vliegjes op je helm?

Jazzy

MF veteraan
7 dec 2004
1.163
0
Breda
Vanmiddag lekker over een dijkje aan het knallen met een gangetje van 120, Steekt er ineens een duif over, die ik vervolgens vol tegen me knar aan krijg. Draaide wel me hoofd weg uit reactie maar et was al te laat. Duif niet meer terug gevonden, helm niet echt duidelijk zichtbaar beschadigd, maar wel geschrokken (nee, niet de helm, maar ikzelf). Was blij dat het gewoon rechtuit was en niet in een bocht ofzo.

Wie heeft er nog meer weleens iets tegen z'n kop gehad behalve vliegjes?

greetz
 
Vanmiddag lekker over een dijkje aan het knallen met een gangetje van 120, Steekt er ineens een duif over, die ik vervolgens vol tegen me knar aan krijg. Draaide wel me hoofd weg uit reactie maar et was al te laat. Duif niet meer terug gevonden, helm niet echt duidelijk zichtbaar beschadigd, maar wel geschrokken (nee, niet de helm, maar ikzelf). Was blij dat het gewoon rechtuit was en niet in een bocht ofzo.

Wie heeft er nog meer weleens iets tegen z'n kop gehad behalve vliegjes?

greetz

M'n moeder d'r hand...als ik weer eens te bijdehand was of uitschold uiteraard :N

Op de lesmotor nog nergens last van gehad :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ooit een vleermuis in mijn helm gehad, met 70 km per uur, flink blauw oog opgelopen.
Vleermuis bewusteloos maar heeft het wel overleefd.
 
Uhhh vandaag regen tegen mn helm, vond het minder leuk dat ik mn leren pak aan had...

Maargoed, je hebt het overleeft er zijn ook motorrijders geweest die er flink van schrokken en zo een lantaarnpaal meteen mee pakten... en dan vertel je het niet meer na.

Wat heb je vandaag geleerd? Dat je nooit harder moet rijden dan een duif kan vliegen ! :P
 
Ik heb wel eens een paar regendruppels op m'n helm :X

Edit: Shit..iemand anders strijkt met de eer van deze geniale grap B| :+
 
Ben altijd bang dat zoiets gebeurd, of tussen je wielen ofzo.

Ik heb nog niets anders dan vliegen tegen m'n helm gehad, of je moet van die gemische insecten in de haven van Antwerpen mee rekenen(hebben geloof ik alle kleuren en knallen behoorlijk hard op je helm :X )
 
asfalt en een verward en naderhand binnenste buiten gekeerd musje.

aardige rommel op mijn helm toen.

B|

*edit ruitenwisservloeistof en peuken komen ook wel eens voor.
 
Laatst bewerkt:
Brandende peuk uit een cabrio gepitst op de A1 B|

Man wat heb ik gescholden toen ik naast haar reed :(
 
asfalt, grote torren, ruitenvloeistof, as uit koekblikken met onoplettende automobilisten, hagel...
 
Brandende peuk uit een cabrio gepitst op de A1 B|

Man wat heb ik gescholden toen ik naast haar reed :(
Die herinner ik me ook van een weekje of 5 gelden op de n44. Stel achtelijke gasten gooide die ff uit het raam en ik kon net op tijd m'n vizier dicht doen B|
 
1x een kraai, of 'n andere best grote zwarte vogel. Ik was toen s'avonds aan het rondtoeren en op de terugweg kreeg ik ineens een klap voor m'n kop tegen 'n gangetje van 150, was best schrikken. Ben toen de volgende dag bij licht teruggegaan om het ontbrekende kapje, wat over de aansluiting van m'n vizier hoorde te zoeken, maar kon het helaas niet vinden. (Wel een hoop mensen die stopten toen ze me in m'n leren pakkie tussen het hoge gras zagen kijken, die vroegen of ik m'n motor aan het zoeken was). Ik heb ook al ooit een mus in m'n voorwiel gehad, geeft 'n hoop troep.
 
Ik heb ooit een vleermuis in mijn helm gehad, met 70 km per uur, flink blauw oog opgelopen.
Vleermuis bewusteloos maar heeft het wel overleefd.


Dat wil je dus NIET meemaken :N
tegen je helm daar valt wel mee te leven maar IN je helm :N

Ik heb wel eens een duif tegen m'n rechterkuipdeel gehad.

Zo'n duif geeft toch nog best wel een doffe klap.

Stom beest ,hij kwam uit de sloot gevlogen omdat ie waarschijnlijk schrok van mij en vliegt recht naar het geluid dus mijn motor toe! |(

Terwijl dat ie aan de andere kant van de sloot een compleet open weiland heeft. :?
 
Klokhuis, bananenschil, rondvliegende asbakinhoud en ruitensproeiervloeistof.
Laatste met vizier open, maar alleen echt last gehad van de vloeistof in me gezicht. Rest kwam gewoon tegen helm aan.

Meer rotzooi tegen gekomen, maar dat vloog alleen voorbij.
 
- peuken
- bijna een overstekende reiger
- een paar liter ruitensprayvloeistof iets
- een auto
 
Uuuuuuuu dit is geen grap maar een grijse reiger.Ik ree 130 a 140 en hij dook voor me neus op uit de bosjes nooit kunnen ontwijken klapte op me raampie en toen tegen me helm. Hij/of Zij was dood en ik... ruitje beschadigd en helm ook en een hartslag van 200 volgens mij. Was echt blij dat ik recht op bleef maar helaas voor het beest maar ja.Hopelijk nooit meer
 
Duiven zouden verboden moeten worden .........stomme beesten :r
Ze vliegen altijd op het aller-aller laatste moment weg als je aan komt rijden.


Heb trouwens eens een bijna aanvaring aanvlieging met een duif gehad.
Hij vloog eerst over de weilanden zeg 10 m. hoog, toen over de dijk waar hij slechts 1 m boven het wegdek vloog en tegen de zijkant van een auto knalde en als een stuiterbal terug veerde vlak voor m'n voorwiel :X
 
- steen (gelukkig niet op vizier maar wel een stukkie van helm beschadigd)
- vette kevers die ook een stevige knal geven
- meerdere near-misses met vogels
- eikels

... ben best blij dat ik met een integraal helm rijd en geen potje
 
Klote duiven ook altijd :X

Die beesten vliegen altijd op als je eraan komt rijden. Moest vandaag ook bukken voor een vogel _O-
 
Vanmiddag lekker over een dijkje aan het knallen met een gangetje van 120, Steekt er ineens een duif over, die ik vervolgens vol tegen me knar aan krijg. Draaide wel me hoofd weg uit reactie maar et was al te laat. Duif niet meer terug gevonden, helm niet echt duidelijk zichtbaar beschadigd, maar wel geschrokken (nee, niet de helm, maar ikzelf). Was blij dat het gewoon rechtuit was en niet in een bocht ofzo.

Wie heeft er nog meer weleens iets tegen z'n kop gehad behalve vliegjes?

greetz

Heb je geluk gehad dat het geen HOUTduif was. Die komt pas hard aan!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan