Iets meer geluk mag wel

motordevil

Die hard MF'er
24 mrt 2004
847
0
leiden
Het zit allemaal zo, vorige maand heb ik eindelijk mijn eerste motor gekocht :} hij moest jammergenoeg worden geknepen naar 25 kW, nu waren vrijdag eindelijk de papieren binnen en ben ik natuurlijk meteen gaan rijden. Rijdt er zo'n leskoekblik voor mij waar ik dan maar achteraan tuf.
Kom ik uiteindelijk bij een stoplicht (zijn er ook zoveel) gaat stoplicht op oranje, ik had zelf het idee dat ik erg hard moest remmen wilde ik stil gaan staan dus rij ik maar door zie ik hem nog net op rood springen en er staat daar een flitspaal :X , nog GEEN kilometer gereden met mijn nieuwe motor en waarschijnlijk nu al een boete ;(
Nou ga ik waarschijnlijk maar de foto opvragen als ik hem krijg om in te lijsten anders is het helemaal zon duur geintje.

Dit moet zo'n beetje een nieuw record voor de eerste overtreding zijn :}

[moraalriddermodus]
Verkeerscrimineel :( Er had wel een oud vrouwtje met een kinderwagen kunnen oversteken :(
[/moraalriddermodus]

Weet je zeker dat je geflitst bent, er zit (gelukkig O-) ) niet altijd een camera in zo'n paal.

ik ben geflitst op de eerste dag dat ik op mijn motor reed.
19 km te hard, ook wel een record denk ik.
had wel al 50 km gereden maar goed.

was wel al flink balen, maar tot nu toe nog geen bon weer gehad :]

Het was afgelopen vrijdag maar ik zag de terugweg pas dat er een flitspaal stond was nog te licht om de flits te zien, ik hem hem in ieder geval niet gezien, dus maar hopen dat er geen post komt de eerste drie weken

Ach , ik had binnen 48 uur dat ik mijn motor had ook al een boete , 60 waar je 50 mocht ofzo. Een goed begin is het halve werk zeggen ze toch ?????

nee dacht ik ook niet 90 euro is al genoeg en ik ga nu een mooie niet motorloze zomer tegemoet :)

Terug
Bovenaan Onderaan