Iets met boontje en loontje

Ok, dan sluit ik af met twee vragen (anders dreigt dit een discussie zonder eind te worden)

1.) Wat is jouw mening over de reactie van de leerplichtambtenaar t.o.v. mij? Zou jij niet in alle staten zijn wanneer je (voor de zoveelste maal) van het kastje naar de muur loopt?

2.) Ben je op de hoogte van het feit dat onlangs een aantal politieke partijen voorstelden het VMBO-onderwijs te laten verdwijnen?

Overigens zal er m.i. een behoorlijk kwaliteitsverschil zitten tussen de VMBO-pakhuizen in de randstad en de wat kleinere, dus meer overzichtelijke op het (ik zal maar zeggen) platteland.

Dat was het mijnerzijds. ;)

1. mijn mening is dat de leerplichtambtenaar idd wel beter had kunnen communiceren dat er een gesprek zou plaatsvinden met je zoon (alvorens dat gedoe op het stadhuis), maar ik kan uit je verhaal toch niet direct concluderen dat je van het kastje naar de muur bent gestuurd (maar ja, het verhaal zal ook vast wel groter zijn dan je hier ff in het kort neer kunt kalken)

2. nee, niet echt van op de hoogte, dus kan ik niet dieper op in gaan helaas..
 
Laatst bewerkt:
Ook iets met karma.

Lekker voor em; hoop dat ie flink open ligt! :r


Idioot, jij bent best braaf en je tilt niks/niemand en je doet niks fout en ow ya je bent ook geen 17. Je hebt nooit wat gejat en luistert altijd naar je mama en je hebt never iers crimineels meegemaakt. wow. en dan maar oordelen :(
 
Idioot, jij bent best braaf en je tilt niks/niemand en je doet niks fout en ow ya je bent ook geen 17. Je hebt nooit wat gejat en luistert altijd naar je mama en je hebt never iers crimineels meegemaakt. wow. en dan maar oordelen :(


ik en al mijn vriendjes gapten al motoren toen we 114 waren, op onze 16e verjaardag gingen we samen een bank overvallen en nu tik ik vanuit het huis van bewaring waar ik moet zitten voor een dubbele moord.

ja motoren gappen is heel normaal en kattenkwaad wat bij die leeftijd hoort |(
 
ik en al mijn vriendjes gapten al motoren toen we 114 waren, op onze 16e verjaardag gingen we samen een bank overvallen en nu tik ik vanuit het huis van bewaring waar ik moet zitten voor een dubbele moord.

ja motoren gappen is heel normaal en kattenkwaad wat bij die leeftijd hoort |(


Voor mij heb je gelijk met je post, alleen ben ik wel wat vroeger begonnen dan jij! _O- _O-
 
Niet nodig, de school belt zelf als die er niet is, ventje was ziek en ik moe om m ziek te melden (n8dienst) werd k me nest uitgebeld uw zoon is er niet.


Zo ook toen die tijdens les ziek werd, werd k gebeld door de school uw zoon komt nu naar huis *O*

strakke actie vd school :Y


-O- even stiekem een lesje spijbelen en naar het strand/kroeg gaan zit er niet meer in tegenwoordig -O-
 
Dus je hebt liever dat de motorfietsen van mede MFers uit de schuur gestolen worden dan dat de verantwoordelijke criminelen 'onschadelijk gemaakt' in het ziekenhuis ligen? Je word bedankt :+


dit is nou een klassiek gevalletje van natuurlijke selectie. dit zien we niet vaak meer dankzij alle veiligheidswaanzin van de mens maar sommige darwin award winnaars slagen er nog steeds in :+
 
Om een misverstand uit de wereld te helpen: Mijn zoon heeft (gelukkig) z'n VMBO niet afgemaakt en heeft nu een fatsoenlijke baan.

Die complot theorie bij punt 4 is geheel voor jouw rekening. Ik kan alles wat ik schreef bewijzen. m.a.w het zijn/waren onweerlegbare feiten.

Tenslotte nog dit: Je blijft je vastbijten in de redenatie dat de ouders geheel alleen verantwoordelijk zijn en dat je de leerkracht daarmee niet kunt opzadelen. Dit is beslist niet waar, de leerkracht(en) zijn vanaf het moment dat een leerling bij hem/haar in de groep komt evenzeer verantwoordelijk en hebben derhalve ook een opvoedkundige taak. Dat daaraan een behoorlijk aantal leerkrachten aan voorbij gaan is iets anders.

Ik denk dat wij van een verschillende generatie zijn. Ik ging naar school in de tijd dat een leerkracht bijv. nog een corrigerende tik mocht uitdelen.

Wanneer ik jouw redenatie zo eens volg denk ik dat we een leeftijdsverschil van minimaal 30 jaar hebben hetgeen het verschil van inzicht kan verklaren.

het onderwijs niveau van Nederland ligt nog lager dan dat schiphol onder zeeniveau ligt. een Leeraar die al niet eens kan rekenen, hoe moet die dan een drukfout in het methode boek ontdekken.

jantje zegt 8x8 is 64
Boek zegt 8x8 is 72
leeraar zegt: jantje zit fout.

dat is wat er nu gebeurd. veel studenten wijken dan ook uit naar bijvoorbeeld belgie om daar een studie te volgen.
 
Laatst bewerkt:
Idioot, jij bent best braaf en je tilt niks/niemand en je doet niks fout en ow ya je bent ook geen 17. Je hebt nooit wat gejat en luistert altijd naar je mama en je hebt never iers crimineels meegemaakt. wow. en dan maar oordelen :(


ik ben 20, ik heb op gevonden brommertjes gereden die gejat waren. Maar voordat ik er ook maar 1 meter mee gereden heb moest ik van mijn ouders de politie bellen. Deze werden op ten duur zo gek van alle brommertjes die ik achter in het park/sloot vond (echt waar! ik heb er zelfs nog een paar met een paar touwen uit de sloot gevist.) dat ze op ten duur helemaal niet meer kwamen. Vervolgens vroeg ik of zij dan de eigenaar mijn thuisnummer wilde geven zodat ik deze terug kon brengen.

en ja, ik heb ook zwart gereden, illegaal vuurwerk afgestoken, kattekwaad uitgehaalt, opgevoerd rondgereden en weet ik veel wat allemaal niet nog meer, MAAR ik heb nog nooit GESTOLEN of andermans eigendom vernield. Ik, en de politie, wisten allebij bij wie wij moesten zijn voor de brommers maar kennelijk konden ze niets hardmaken. Nou als die gast zich dan doodgereden had kon ik er niet rouwig om zijn, weet je waarom? een antidiefstal verzekering voor een schakel brommer was niet te betalen. dus als mijn brommer gejat zou zijn zou ik nooit een ander terug kunnen kopen en dat is met motoren ook zo. niet iedereen kan een allrisk polis afsluiten/niet iedere verzekeringsmaatschappij betaalt de volledige waarde terug bij diefstal.
 
Idioot, jij bent best braaf en je tilt niks/niemand en je doet niks fout en ow ya je bent ook geen 17. Je hebt nooit wat gejat en luistert altijd naar je mama en je hebt never iers crimineels meegemaakt. wow. en dan maar oordelen :(
:?
Ga jij eens ff lekker een tijdje uit die zon ofzo.
 
ik en al mijn vriendjes gapten al motoren toen we 114 waren, op onze 16e verjaardag gingen we samen een bank overvallen en nu tik ik vanuit het huis van bewaring waar ik moet zitten voor een dubbele moord.

ja motoren gappen is heel normaal en kattenkwaad wat bij die leeftijd hoort |(

Nou ja, ga er niet om liegen. Niet jatten maar voor de fun een motor meegenomen en lekker :] . Nu ben ik wijzer :( :+

Motor was trouwens van een maatje van me, en die is t nog steeds niet vergeten, wat schade enzo :)
 
ik ben 20, ik heb op gevonden brommertjes gereden die gejat waren. Maar voordat ik er ook maar 1 meter mee gereden heb moest ik van mijn ouders de politie bellen. Deze werden op ten duur zo gek van alle brommertjes die ik achter in het park/sloot vond (echt waar! ik heb er zelfs nog een paar met een paar touwen uit de sloot gevist.) dat ze op ten duur helemaal niet meer kwamen. Vervolgens vroeg ik of zij dan de eigenaar mijn thuisnummer wilde geven zodat ik deze terug kon brengen.

en ja, ik heb ook zwart gereden, illegaal vuurwerk afgestoken, kattekwaad uitgehaalt, opgevoerd rondgereden en weet ik veel wat allemaal niet nog meer, MAAR ik heb nog nooit GESTOLEN of andermans eigendom vernield. Ik, en de politie, wisten allebij bij wie wij moesten zijn voor de brommers maar kennelijk konden ze niets hardmaken. Nou als die gast zich dan doodgereden had kon ik er niet rouwig om zijn, weet je waarom? een antidiefstal verzekering voor een schakel brommer was niet te betalen. dus als mijn brommer gejat zou zijn zou ik nooit een ander terug kunnen kopen en dat is met motoren ook zo. niet iedereen kan een allrisk polis afsluiten/niet iedere verzekeringsmaatschappij betaalt de volledige waarde terug bij diefstal.

Ik zeg tog : je bent braaf :)
 
Nou ja, ga er niet om liegen. Niet jatten maar voor de fun een motor meegenomen en lekker :] . Nu ben ik wijzer :( :+

Motor was trouwens van een maatje van me, en die is t nog steeds niet vergeten, wat schade enzo :)


lekkere vriend ben je dan |(
 
Als hij toch in het ziekenhuis is. Laten ze dan gelijk wat nieren wegnemen om uit de verkoop de motoreigenaar schadeloos te stellen .
 
Kind is handelingsbekwaam (ouder dan 16.)


ah, geen idee hoe het in nederland zit dan, maar in belgie zijn de ouders verantwoordelijk tot het 'kind' (wie van 14+ is vandaag nog 'kind') 18 is.

en over de ouders van dit geval weten we niets, maar dat kunnen wel normale mensen zijn die gewoon een onhandelbaar kind hebben, daar kunnen ze niet veel aan doen.(in sommige gevallen)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan