Iets met file, motor en autospiegel..

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisverbaan

Rookie
30 sep 2009
13
0
Vandaag stond ik met mijn auto in de dagelijkse file op de A9, net voor het invoegen op de A1 bij Amsterdam. Op semi-automatische piloot trek ik zachtjes op omdat mijn voorganger zojuist weer 2 meter vooruit is opgeschoven.

Opeens hoor ik een loeiharde knal links van me, en zie een motor rijder verder rijden de file in. Nadat het adrenaline-gehalte in mijn bloed weer wat lager is zie ik dat de motor rijder zo leuk is geweest mijn spiegel bruut om te klappen. Zo bruut dat deze losgeraakt is en de bevestiging gescheurd is.

Morgen kan ik dus naar het Smart Center, om me een paar honder euro lichter te laten maken. Het gebeurde zo snel dat ik helaas geen nummerbord heb gezien, laat staan onthouden.

De kans is natuurlijk vrijwel 100% dat de ziekelijke veroorzaker dit niet leest, maar ik wil het wel met jullie delen. We zitten met zijn allen op een overvolle weg, en je dient gewoon rekening met elkaar te houden. Wellicht deed de rijder het ofwel uit baldadigheid, of als "waarschuwing" dat ik meer naar rechts moest. Maar voorop moet staan dat je met je tengeltjes van andermans bezig af blijft, en al helemaal niet beschadigd.

Daarom: dank.
 
Graag gedaan, ga dan ook gewoon aan de kant man :+ Nee geintje :+ Wel zuur, kost toch weer een hoop geld.
 
Is die motorrijder er tegen gereden of heeft hij de spiegel manueel omgeklapt??
Misschien creëerde je wel een ongewilde, gevaarlijke situatie door al dromend vooruit te schuiven in de file, en was de motorrijder terecht kwaad om de spiegel dicht te klappen... je geeft aan die toch niet te gebruiken


ben benieuwd welke andere reacties hier nog op gaan komen.. ik zit helaas nog op mijn werk, dus het wordt alleen een zakje chips.. bier volgt later wel :)
 
Pfoe dat is niet netjes van die motorrijder....

Ongelukje kan gebeuren, maar dan hoor je gewoon te stopppen en ga je samen kruiswoordpuzzels formuliertjes invullen.

Sterkte ermee. Is dit niet iets voor het waarborgfonds of zit ik er nu naast?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag stond ik met mijn auto in de dagelijkse file op de A9, net voor het invoegen op de A1 bij Amsterdam. Op semi-automatische piloot trek ik zachtjes op omdat mijn voorganger zojuist weer 2 meter vooruit is opgeschoven.

Opeens hoor ik een loeiharde knal links van me, en zie een motor rijder verder rijden de file in. Nadat het adrenaline-gehalte in mijn bloed weer wat lager is zie ik dat de motor rijder zo leuk is geweest mijn spiegel bruut om te klappen. Zo bruut dat deze losgeraakt is en de bevestiging gescheurd is.

Morgen kan ik dus naar het Smart Center, om me een paar honder euro lichter te laten maken. Het gebeurde zo snel dat ik helaas geen nummerbord heb gezien, laat staan onthouden.

Daarom: dank.

Tsja dan kun je het ook verwachten :')
 
Welkom op M-F :W
Maar een smart is toch niet zo breed :? ben bang dat je toch te ver naar links zat, wat natuurlijk nog geen reden is dat iemand je spiegel dr af ramt.
 
Vandaag stond ik met mijn auto in de dagelijkse file op de A9, net voor het invoegen op de A1 bij Amsterdam. Op semi-automatische piloot trek ik zachtjes op omdat mijn voorganger zojuist weer 2 meter vooruit is opgeschoven.

Opeens hoor ik een loeiharde knal links van me, en zie een motor rijder verder rijden de file in. Nadat het adrenaline-gehalte in mijn bloed weer wat lager is zie ik dat de motor rijder zo leuk is geweest mijn spiegel bruut om te klappen. Zo bruut dat deze losgeraakt is en de bevestiging gescheurd is.

Morgen kan ik dus naar het Smart Center, om me een paar honder euro lichter te laten maken. Het gebeurde zo snel dat ik helaas geen nummerbord heb gezien, laat staan onthouden.

De kans is natuurlijk vrijwel 100% dat de ziekelijke veroorzaker dit niet leest, maar ik wil het wel met jullie delen. We zitten met zijn allen op een overvolle weg, en je dient gewoon rekening met elkaar te houden. Wellicht deed de rijder het ofwel uit baldadigheid, of als "waarschuwing" dat ik meer naar rechts moest. Maar voorop moet staan dat je met je tengeltjes van andermans bezig af blijft, en al helemaal niet beschadigd.

Daarom: dank.

Volgende keer gewoon aanrijden die klootzakken.
 
Ik vind het een kwalijke zaak dat je schade heb opgelopen, maar ik hoop niet dat dit de reden is geweest om je te registreren bij een motor forum.

Anders heb je veel registraties te gaan bij andere forums. :P

Met vriendelijke groet.
 
Rot van de spiegel...
Maar zoals andere ook al zeiden, weet je zeker dat je niet hinderde?

ik lig nu al plat van de opmerkingen _O-
 
'Hartelijk bedankt' > 'Iets met file, motor en autospiegel...'
 
Ik was het niet...

gewoon andermans spullen met rust laten... :)
als iemand je moedwillig de kant in drukt dan zeg ik...DOEN... ;)

Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd bij versmallingen waarbij ik voorang heb
vaak opzij moet omdat de automobilist wel denk........die gaat wel opzij... :(
Ben zelf ook vaak automobilist, maar zoiets laags flik ik niet... :N

Wacht--------->ik ga me nu even registreren op een autoforum...
 
Laatst bewerkt:
Nou dan zit het je wel heeeeeeeeeel erg dwars zeg!!!!

Dat je dan een forum opzoekt en dan je klacht plaatst en wacht op een serieuze reactie :+

Toch gecondoleerd met de scahde :P
 
Hoe bedoel je over een kwam scheren :Z

Als ik een keer gesneden wordt door een auto in de file ga ik ook niet lopen bitchen op een auto forum dat ik dit niet vind kunnen en gelieve daar rekening mee te houden.

Succes met je spiegel en ik hoop dat je je nu beter voelt nu het er allemaal uit is |(
 
Kan het niet per ongeluk gebeurd zijn?

Met mijn 1200GS had ik vaak het "probleem" dat de spiegels op precies dezelfde hoogte zaten als mijn handkappen.
Ik heb er zelf gelukkig nog nooit een geraakt maar ik kan ook heel goed sturen ;)


Als hij/zij het expres heeft gedaan heb ik er geen goed woord voor over, wat de reden ook mag zijn.

Ik heb ook wel eens zo'n eikel meegemaakt die expres de auto voor mij neerzette om te verhinderen dat ik kon doorrijden. Ben gewoon een strookje opgeschoven en weer terug voor hem gereden, nog even hoofschuddend omgekeken en heerlijk ontspannen doorgereden :] :] (gelukkig zijn het er niet heel veel die je blokkeren)

van andermans spullen moet je gewoon afblijven.
 
Eigenlijk mag TS van geluk spreken.
Voor hetzelfde geld trapt ie dat autootje van de weg :+
 
Vandaag stond ik met mijn auto in de dagelijkse file op de A9, net voor het invoegen op de A1 bij Amsterdam. Op semi-automatische piloot trek ik zachtjes op omdat mijn voorganger zojuist weer 2 meter vooruit is opgeschoven.

Opeens hoor ik een loeiharde knal links van me, en zie een motor rijder verder rijden de file in. Nadat het adrenaline-gehalte in mijn bloed weer wat lager is zie ik dat de motor rijder zo leuk is geweest mijn spiegel bruut om te klappen. Zo bruut dat deze losgeraakt is en de bevestiging gescheurd is.

Morgen kan ik dus naar het Smart Center, om me een paar honder euro lichter te laten maken. Het gebeurde zo snel dat ik helaas geen nummerbord heb gezien, laat staan onthouden.

De kans is natuurlijk vrijwel 100% dat de ziekelijke veroorzaker dit niet leest, maar ik wil het wel met jullie delen. We zitten met zijn allen op een overvolle weg, en je dient gewoon rekening met elkaar te houden. Wellicht deed de rijder het ofwel uit baldadigheid, of als "waarschuwing" dat ik meer naar rechts moest. Maar voorop moet staan dat je met je tengeltjes van andermans bezig af blijft, en al helemaal niet beschadigd.

Daarom: dank.


Rij ik vandaag op de A9 vlak bij de A1.

Rij netjes tussen de file door zoals ik dagelijks doe, netjes volgens de regels welke gelden voor het tussen de file door rijden. Ik deed het wel op de semi automatische piloot.

Op eens gaat een smart rijden en stuurt tegelijk naar links, ik denk dat hij ook op de semi automatische piloot aan het rijden was, de auto voor hem was net weer 2 meter naar voren gegaan.

Zo goed als het ging heb ik heb proberen te ontwijken, maar helaas kon ik net niet voorkomen dat mijn voet zijn spiegel raakte. Nadat het adrenaline-gehalte in mijn bloed weer wat lager is komt heb besef dat ik vergeten ben om te stopen en hem aan de kant te zetten.

Mijn laars is beschadigd en nu moet ik morgen weer naar de motorzaak om nieuwe laarzen te halen, kost toch weer genoeg euro's.

De kans is natuurlijk vrijwel 100% dat de ziekelijke veroorzaker dit niet leest, maar ik wil het wel met jullie delen. We zitten met zijn allen op een overvolle weg, en je dient gewoon rekening met elkaar te houden. Wellicht deed de automobilst het omdat hij jaloers was dat ik niet in de file hoefde te staan of als "waarschuwing" dat een smart ook een auto is voorop moet staan dat je met je tengeltjes van andermans bezig af blijft, en al helemaal niet beschadigd.

Daarom: dank.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan