Iets minder breed en ..

He He eindelijk HET antwoord.... 17 berichten over een reslutie die niet goed zou zijn > Word tijd dat juljie het over motoren gaan hebben ...Ze hebben bij de libelle vast ook wel een forum waar je kunt ouweh**ren over 1020x800x620... :r
 
He He eindelijk HET antwoord.... 17 berichten over een reslutie die niet goed zou zijn > Word tijd dat juljie het over motoren gaan hebben ...Ze hebben bij de libelle vast ook wel een forum waar je kunt ouweh**ren over 1020x800x620... :r
Dubbelpost verwijderd en ff dimmen aub, als wij willen lullen over resoluties enzo, dan doen we dat gewoon, als het je niet bevalt, dan lees je dit topic toch gewoon niet???
 
Ok maar dat was niet de enigste vraag. Daarnaast is gebleken dat 800×600 nog steeds de meest gebruikte standaard is !
gewoon grotere monitor kopen. Of andere laptop
1024x768 wordt veel gebruikt, maar de no-knows komen vaak niet hoger dan 800x600 (no offence voor de mensen die aan de hardware gelimiteerd zijn!). Dus daarom moeten websites nog steeds ook voor 800x600 er vaak nog mooi uitzien. Lastige klus
Euhm ik werk ( nog wel ) op de technische dienst van een computer winkel en heb dus geneog verstand van monitoren en wat dan ook 8-) Daarnaast is deze 15" monitor pas anderhalf jaar oud en heb ik het geld ( er niet voor over ) om nu alweer een nieuwe te kopen !

Maar dan had ik nog steeds een ander vraagje of het nieuw topic knopje ook bovenaan kon staan. zou heel wat scrollen schelen als je direct een topic wilt aanmaken !
:]
 
Ik kan vrij simpel de resolutie aanpassen naar 800*600.

Dan moet ik alleen de header en footer aanpassen, en in de config de breedte aanpassen met inderdaad iets van 50 pixels :)

PS. Harley, heb je een tijd niet gezien man!

Maar het is de vraag of 800*600 inderdaad de moeite is...volgens Nedstat is het maar een paar procent wat op 800 draait...en als je dan een hogere resolutie draait (zelf draai ik 1280*1024) dan wordt het allemaal wel erg klein...
 
Op zondag 10 maart 2002 22:39 schreef duderuud het volgende:
Ik kan vrij simpel de resolutie aanpassen naar 800*600.

Dan moet ik alleen de header en footer aanpassen, en in de config de breedte aanpassen met inderdaad iets van 50 pixels :)

PS. Harley, heb je een tijd niet gezien man!

Maar het is de vraag of 800*600 inderdaad de moeite is...volgens Nedstat is het maar een paar procent wat op 800 draait...en als je dan een hogere resolutie draait (zelf draai ik 1280*1024) dan wordt het allemaal wel erg klein...
})
 
Hmmff...Nedstat geeft nu helemaal niks meer aan, hehe! Moet ik die teller maar niet in de footer zetten, hehe!!
 
Ok het was ook maar een vraagjelaat maar lekker staan.

btw ja heb wee rietsje meer tijd :D

maar kan er ook nog een reactie op mijn tweede vraag gegeven worden ?
Thnx
 
Kan het complete forum enkele pixels minder breed. Ik draai nl wegens een 15"scherm op 800×600 ( ik draai liever 1024×768 maar ik ben niet de enige die gebruikt maakt van deze monitor en dan kunnen ze niets lezen :D ) en daarom moet ik telkens een stukje naar rechts scrollen om alles te kunnen lezen. Het gaat denk ik om een pixeltje of 50 60.
Daarnaast had ik het verzoekje om de Nieuw topic knop boven aan de pagina te plaatsen. Nu moet je helemaal naar beneden ook al wil je direct een nieuw topic openen.
Bvd Harley.

Je zou toch zeggen dat iemand die in de computers zit (of eigenlijk zat, lees ik in een andere post...) wel een dik 19'' scherm zou hebben.

ik draai zelf 1280X1024, dus van mij mogen jullie de blauwe ruimte eens gaan benutten! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan