Iets minder breed en ..

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.362
3.378
Helmond
Kan het complete forum enkele pixels minder breed. Ik draai nl wegens een 15"scherm op 800×600 ( ik draai liever 1024×768 maar ik ben niet de enige die gebruikt maakt van deze monitor en dan kunnen ze niets lezen :D ) en daarom moet ik telkens een stukje naar rechts scrollen om alles te kunnen lezen. Het gaat denk ik om een pixeltje of 50 60.
Daarnaast had ik het verzoekje om de Nieuw topic knop boven aan de pagina te plaatsen. Nu moet je helemaal naar beneden ook al wil je direct een nieuw topic openen.
Bvd Harley.
 
eehhh....de laatste 50/60 pixels zijn niet interessant hoor...das gewoon paars, net als de
eerste..
:P
 
nou het scrolbalkje onder aan mijn scherm is ongeveer 1 cm blank en daardoor valt vaak net iedere keer het laatste woord weg.
Maar de admin kan het beste zelf ff resolutie op 800×600 zetten en precies uitmeten ( op de pixel nauwkeurig )
 
EEhhh...allemaal leuk en aardig, maar ik denk
niet dat de hele handel omgegooid wordt omdat jij
als enige niet alles kan lezen.. ;)

Kan je hem niet naar 1024x768 omschakelen als
je hier bent??
 
EEhhh...allemaal leuk en aardig, maar ik denk
niet dat de hele handel omgegooid wordt omdat jij
als enige niet alles kan lezen.. ;)

Kan je hem niet naar 1024x768 omschakelen als
je hier bent??
Juist, met alle respect maar om nou voor 1 user het hele forum te verbouwen (beetje overdreven maar toch) kan niet echt lijkt me. :)

Vele polls op internet hebben uitgewezen dat de meesten op minimaal 1024x768 draaien dus het lijkt me dat dat de resolutie is waarvoor dit forum geschikt dient te zijn. Tegenwoordig wel het minimum, 1024x768 lijkt mij.

[me]Revolution draait zelf ook op 1024x768[/me]
 
Op woensdag 06 maart 2002 19:41 schreef Revolution het volgende:Juist, met alle respect maar om nou voor 1 user het hele forum te verbouwen (beetje overdreven
Ben het er helemaal mee eens, en vind ook dat 1024x768 een soort van standaard/minimale resolutie is. Wat wel zuur is voor Harley is dat het forum effectief gezien veel minder dan 1024 pixels in de breedte gebruikt, blijkbaar dus niet al te veel meer dan 800. Dat het dus nét iets te breed is, is lullig.

Maar goed, gewoon opschroeven die resolutie Harley! Ben jij trouwens wel eens gebeld door Ruud de Wild?? Ok sorry, erg flauw })
 
Ik had het eerst ook (maandje geleden ofzo nog) en het is gewoon strontvervelend. Nu heb ik ook 1024 en ben ik helemaal gelukkig. Ik voel dus met je mee, maar aan de reacties te zien heb je pech.
 
3 users!! :( (en vast nog een hoop meer die't hier niet lezen)
Jah, 't is een kleine moeite en elke beunhaas met een klein schermpje (zoals ik op werk) heeft er nut van. Niemand heeft hinder van de aanpassing dus: AANPASSEN!
PS: 800x600 is nog steeds de standaard!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat er teveel mensen hier op het forum 1024×768 draaien op hun pc. Dus terug zetten naar 800x600 zou voor deze groep niet echt fijn zijn. Mischien word het tijd om de pc niet meer te sharen en iets voor jezelf (of de anderen iets voor hunzelf) te kopen.
 
gewoon grotere monitor kopen. Of andere laptop ;)
1024x768 wordt veel gebruikt, maar de no-knows komen vaak niet hoger dan 800x600 (no offence voor de mensen die aan de hardware gelimiteerd zijn!). Dus daarom moeten websites nog steeds ook voor 800x600 er vaak nog mooi uitzien. Lastige klus ;)
 
Ik draai thuis ook nog 800x600. Is best wel te doen. Alleen de topics met lomp grote pics zijn minder fijn. Moet toch maar eens een 21" gaan kopen :9
 
Niet zeuren stelletje wijven ;)

Ik zit nu ook achter een 800x600 en dan open
je een topic, sleep die balk naar rechts en alles
is te lezen alleen zie je maar de helft van het
icoon van iedereen...that's it
 
800x600 is echt niet meer een standaard, bij nieuwe PC's wordt al maanden lang als standaard een 17" monitor verkocht en deze draaien allemaal minimaal op 1024x768.

800x600 standaard is bullshit.
 
800x600 is echt niet meer een standaard, bij nieuwe PC's wordt al maanden lang als standaard een 17" monitor verkocht en deze draaien allemaal minimaal op 1024x768.

800x600 standaard is bullshit.

:j

17" is nog steeds best 800x600.. vanaf 19" begin ik aan 1024 en hoger
vanaf 21" 1280 en hoger
 
:j

17" is nog steeds best 800x600.. vanaf 19" begin ik aan 1024 en hoger
vanaf 21" 1280 en hoger
800x600 op 17"??? |(

Man, op m'n stage draaide ik 1280x1024 op een 17" monitor. OF jij hebt een ENORM gare 17" kijkbuis OF je moet nodig naar een opticien. :+

En zoals HELLdesker zegt, 17" is allang de standaard. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan