iets nieuw aan de zx636r 2006(kleur,techn.optisch)

waldemar

Rookie
4 nov 2005
27
0
antwerpen
Hallo weet er iemand of er nu iets veranderd is aan de 636 voor 2006?Wat zijn nu de kleuren eigenlijk???Of blijft alles zoals in 2005? :] :W
 
thanx man,gisteren stonden die gegevens er nog niet op denk ik!!!tot voor vandaag zat ik met een zwaar dilemma,ik wou de ninja maar de kleuren vond ik nix.nu staat mijn keuze vast,ga haar nog deze maand halen,heb al gebeld naar de dealer in mijn buurt.die hoer is supergeil in het zwart!!! :P :P :P :] :] :W
 
Zwart is idd erg mooi, maar hadden ze die velgen een iets ander kleurtje moeten geven. Heb zelf net een blauwe gekocht! nog net ff iets mooier hahha
 
ja idd capirex,ik vind ook dat de wielen beter hadden gekund,voor mij zou ze 100%zijn met gouden wielen zoals de vorken en remblokken maar ja nu is het 99,9%!ook goed. :] :P :Y *O* :W
 
Dat was ook mijn geachte gouden velgen net als bij de nieuwe RSV Mille, dat zou hem helemaal afmaken, want nu is die net iets te zwart. Wat kost die in Belgie nieuw?
 
ja capirex misschien zal ik later de velgen goud laten spuiten al ben ik daar eigenlijk niet zo voor.in belgie gaat hij rond de +- 9500 euro kosten,de 2005 kan je krijgen voor exact 9550 maar de prijzen durven soms verschillen van dealer tot dealer.ik hoop er nog ietsje korting op te krijgen maar het zal wel ergens tussen de 9000 en 10000 euro zijn...hallelujaaaah *O* *O* :Y
 
ja capirex misschien zal ik later de velgen goud laten spuiten al ben ik daar eigenlijk niet zo voor.in belgie gaat hij rond de +- 9500 euro kosten,de 2005 kan je krijgen voor exact 9550 maar de prijzen durven soms verschillen van dealer tot dealer.ik hoop er nog ietsje korting op te krijgen maar het zal wel ergens tussen de 9000 en 10000 euro zijn...hallelujaaaah *O* *O* :Y

zwart met goud is idd ook :} maar groen blijft DE kleur.

tussen de 9000 en 10000 wtf man :? wij betalen hier gewoon 2000 euro meer :(
 
ja das waar what the fuck,ik ben blij dat ik met mijn loontje niet bij jullie een motor moet kopen,het verschil is idd ongeveer 2000 euro op elke motor denk ik,de wagens zijn bij jullie ook duurder :? :W
 
Het ruitje van de 2006 schijnt ook iets korter te zijn waardoor je dus de tellers wel goed kunt zien als je niet de lengte van een tuinkabouter hebt.

Ik mag mijn 2006 636 over 3 maandjes op gaan halen *O*
 
Laatst bewerkt:
nu nog een uitlaat zoeken voor mijn motor,ik vind de yoshimura wel vet in inox maar heb gehoord dat daar geen db killer bij is.ik houd jullie in ieder geval op de hoogte... :] :W :W :W
 
Foto in je bestanden zetten, rechter muisknop eigenschappen urladres kopieren, en hier tussen zetten [.img] [./img]
dus tussen de ] en de [ en dan de Punten weghalen.

full
 
het lukt mij niet om een foto hier op te krijgen,ik krijg het enkel in de attachment en dan krijg ik melding bestand te groot! :? -O- ;(
 
Eerst moet je de afbeelding verkleinen met paint ofzo tot die kleiner is dan 100 kb.
Als je dit gedaan hebt voeg je de foto toe aan je att en dan om hem rechtstreeks te plaatsen zet je ergens in je bericht [imgatt/] maar zonder die / in alstu ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan